فهرست:

نکات مهم اکستنشن مو
اکستنشن مو و روش‌های آن
روش‌های اکستنشن مو
اکستنشن مژه
سخن پایانی

آرزوی هر فرد، داشتن موهای بلند و پرپشت است. این مسئله به‌خصوص برای کسانی که به‌زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند و آراستگی برایشان مهم است، اهمیت دارد. یکی از راه حلها برای داشتن موهای پرپشت و بلند، استفاده از اکستنشن مو است. اکستنشن مو به‌دو نوع مصنوعی و طبیعی وجود دارد. اکستنشن مو و مژه نه تنها برای افزایش طول موها استفاده می‌شود، بلکه به‌راحتی و سرعت می‌توانید حجم و رنگ موهای خود را نیز تغییر دهید.

بهترین سالن برای اکستنشن مو در اشرفی اصفهانی

نکات مهم اکستنشن مو

قبل از استفاده از اکستنشن مژه، بهتر است موهای خود را با یک شامپو مناسب بشویید. این کار به شما کمک میکند تا هرگونه چربی روی موها از بین برود. برای این کار، موهای شما باید حداقل ۷ تا ۱۰ سانتیمتر طول داشته باشند؛ هر چه مو بلندتر باشد، اکستنشن بدون هیچ سختی انجام می‌شود؛ با این حال، می‌توانید موهای کوتاه را نیز با اکستنشن تغییر دهید. قبل از انجام اکستنشن، بهتر است یک تکه کوچک از موهای خود را به آرایشگرتان بدهید تا بتواند موهای هم رنگ شما را تهیه کند.
اگر موهای شما خیلی کوتاه باشد، توصیه می‌شود بیشتر از ۴۰ سانتیمتر مو را به آن اضافه نکنید؛ چرا که اضافه کردن مقدار زیادی مو با طول بلند به‌موهایتان ممکن است فشار زیادی روی موهای طبیعی شما ایجاد کند و باعث ریزش آن‌ها شود؛ علاوه بر این، برخی افراد به‌خاطر کشیده شدن موها دچار سردرد می‌شوند. در ابتدا استفاده از اکستنشن ممکن است در برخی بخش‌هایی که اضافه شده اند، برای شما ناراحتی ایجاد کند، اما این احساس تنها تا چهار یا پنج روز دوام خواهد داشت و شما دیگر حتی احساسی نخواهید داشت که اکستنشنی وجود دارد.
قبل از خواب، توصیه می‌شود موهای خود را با یک کش سر نرم در بالای سر جمع کنید تا گره نخورند؛ همچنین، هیچگاه با موهای خیس و مرطوب نخوابید. از حالت دهندهها و تافت مو استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است موها از محل اتصال جدا شوند.

اکستنشن مو و روش‌های آن

احتمالاً در تبلیغات بسیاری از سالنهای زیبایی با نام "اکستنشن مو" آشنا شدهاید، اما دقیقاً  پی نبرده اید که این تکنیک چگونه بر روی موها عمل میکند. اکستنشن مو به اضافه کردن موهای طبیعی به‌موهای شما برای افزایش قد و پوشاندن طاسی و کمپشتی موها گفته میشود. این روش با استفاده از راه‌های مختلفی انجام می‌شود و نوع آن بسته به‌نیاز شما به اکستنشن مو متفاوت است. اگر تازه موهای خود را کوتاه کرده اید و اکنون از این تصمیم پشیمان هستید، اکستنشن مو یک راه عالی برای بازگشت به‌موهای بلندتان است. 
حتی خانمهایی که از کم پشتی و حجم کم موهایشان رنج می‌برند، با استفاده از یک اکستنشن مو عالی و طبیعی، می‌توانند به‌موهای خود حجم بیشتری بدهند.

نکات مهم در رابطه با اکستنشن مو

روش‌های اکستنشن مو

● دوخت مو
● میکرولینک مو
 ● چسب
● بوند

اکستنشن مژه

اکستنشن مژه، استفاده از موهای طبیعی برای افزودن حجم و طول به‌مژه هاست. این تارها با استفاده از چسب جراحی به‌پلک چسبیده می‌شوند. هر یک از مژه های مصنوعی دانه دانه روی مژههای شما قرار می‌گیرد، که این فرایند زمان‌بر است. اما اگر پس از انجام اکستنشن مژه به‌خوبی از چشمهای خود مراقبت کنید و هر سه هفته آن را تمیز کرده و ترمیم کنید، مژههایتان در حالت خوبی قرار میگیرند. اما اگر راهنماییها را جدی نگیرید، ممکن است همه چیز بهم ریخته شود و مژههای شما پیش از موعد آن‌ها ریزش کنند. برای مراقبت بیشتر، پس از انجام اکستنشن، میتوانید دوباره به‌سالن مراجعه کنید. میزان پر کردن و ترمیم مژه به‌چرخه طبیعی رشد مژهها و نیز مراقبت شما از مژهها ارتباط دارد. بنابراین، مراقبت از مژهها حائز اهمیت است.

بهترین سالن برای اکستنشن مژه در اشرفی اصفهانی

سخن پایانی

اکستنشن مو و مژه با استفاده از موی طبیعی یکی از خدماتی است که در سالن زیبایی نیکی خلعتبری ارائه میشود. این خدمات به‌منظور افزودن حجم، طول و زیبایی به موها و مژهها انجام می‌شود. در این سالن، از موهای طبیعی که با کاشت مو دریافت شدهاند استفاده می‌شود و بهترین نتیجه‌ را خواهید گرفت. این موهای طبیعی به صورت دقیق و دانه دانه با استفاده از روش‌‌های با کیفیت و با کمک تکنسین‌های حرفهای حاضر در سالن زیبایی بانو نیکی خلعتبری به‌موهایتان اضافه می‌شوند. این روش، شما را قادر می‌سازد تا موهای طبیعی و زیبایی داشته باشید که آرزو می‌کنید.
•    آدرس اینستاگرام: Niki.khalatbari
•    شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۱۸۰۰۶
•    نشانی: اشرفی اصفهانی. میدان عادل، ضلع جنوب شرقی