این روزها جوانسازی پوست یکی از اهداف افرادی است که دائما به دنبال زیباتر شدن خود هستند. گاها پوست در اثر آلودگی هوا، چین و چروک‌ها و... دچار افتادگی و حالت پیری می‌شود به همین علت افراد به دنبال پیدا کردن راهی مطمئن برای جلوگیری از این امر هستند. ماسک LED یکی از بهترین و موثرترین ماسک‌های صورت به حساب می‌آید؛ چراکه با کمک نورهای ال ای دی برای مقابله با چین و چروک، آکنه، جوش و... استفاده می‌شود. ماسک LED چگونه کار می‌کند؟ برای چه نوع پوست‌هایی اثر دارد؟ آیا این روش عوارضی به دنبال دارد؟

پاکسازی تخصصی پوست در سهروردی شمالی

ماسک LED چیست؟

ماسکی که داراری ۳ عدد طیف نوری که شامل رنگ‌های قرمز، زرد، آبی می‌شود ماسک LED می‌گویند. هر کدام از رنگ‌های طیف نور کارایی خود را دارد و مزیت‌های متفاوتی به همراه خواهد داشت. شما می‌دانید که با افزایش سن و سال باید مراقب از پوست را به طور جدی انجام دهید استفاده از  ماسک LED به عنوان یک روش مدرن این روزها رضایت بسیاری از افراد را جلب کرده است.

روند کار ماسک LED چگونه است؟

روند کار به این شکل بوده که با کمک بخار داغ برای باز کردن منافذ پوست انجام می شود. در واقع با انجام این کار پوست برای معالجه آماده خواهد شد. برای لایه‌برداری و پاکسازی صورت شما از یک سری محصولات حاوی اسید لاکتیک استفاده می‌شود و سپس برای رفع مشکلات باقیمانده از ماسک LED استفاده خواهند کرد‌ این ماسک به مدت ۲۰ دقیقه باید بر روی پوست قرار گیرد همچنین اگر میزان آکنه پوست شما زیاد باشد باید دستگاه با فرکانس بالا استفاده شود. ناگفته نماند پیش از شروع کار راجب پوست خود با متخصص پوست صحبت کنید که اگر مشکلی برای شما ندارد کار را انجام دهید.

مزایای ماسک LED

استفاده از ماسک LED یک سری مزایا دارد که همین موارد باعث رونق این روش است. از سری مزایای ماسک LED به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:
ایمن بودن
داشتن خاصیت ضد لک و آکنه
مستحکم کردن پوست
راهی برای جوانسازی پوست
به راحتی جذب پوست می‌شود
کمک به گردش خوردن
بهبودی برای پوست

خواص طول موج های و ماسک های LED

همانطور که گفتیم ماسک ال ای دی به کمک طیف نوری کار می‌کند که نورها با طول موج زیر هستند که هر کدام خواص مختص به خود را دارد.
نور قرمز *630nm*
نور زرد *590nm*
نور آبی *415nm*
•    نور قرمز 
این نور در ماسک LED باعث استحکام و مقاومت پوست می‌شود همچنین خطوط و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد ناگفته نماند این نور باعث کاهش لکه‌ها و حتی کک و مک می‌گردد.‌ نور قرمز پوست را تحریک کرده تا در ساخت کلاژن قوی‌تر عمل کند.
•    نور زرد 
اگر پوست شما دچار قرمزی می‌شود نور زرد ماسک LED بسیار مورد توصیه قرار می‌گیرد. نور زرد به به عنوان افزایش‌دهنده اکسیژن به سلول‌های پوستی در زیباتر شدن شما کمک شایانی خواهد کرد. ناگفته نماند که نور زرد نیز در درمان چین و چروک‌ها بی اثر نیست و تا حدودی برای از بین رفتن آنها تلاش می‌کند.
•    نور آبی
در ماسک LED نور آبی رنگ بر روی پروپینیوم باکتریوم آکنه باعث از بین رفتن لکه و آکنه‌ها خواهد شد. نور آبی در از بین بردن پورفیرین‌ها موجود در آکنه بسیار تاثیرگذار است و همین موضوع باعث روشنایی پوست خواهد شد نکته حائز اهمیت این است که نور آبی در ایجاد آرامش نیز بسیار موثر واقع می‌شود.

تاثیر ماسک led بر روی پوست

سخن پایانی

در استفاده از ماسک LED شما باید در یک جای معتبر این کار را انجام دهید زیرا پوست یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بدن به حساب می‌آید که اگر در معرض موارد مضر قرار گیرد دچار آسیب خواهد شد در سالن زیبایی سرخاب استفاده از ماسک LED با پیشرفته‌ترین حالت انجام می‌شود در سالن زیبایی سرخاب تمامی پرسنل به درستی وظایف خود را انجام می‌دهند و پاسخگوی تمامی سوالات شما با صبوری هستند هنگامی که به سالن زیبایی سرخاب می‌روید قسمت مخصوص به ماسک LED از سایر قسمت‌ها جدا گردیده است و شما با پرداخت کمترین هزینه می‌توانید کار زیبایی را انجام دهید.
شما برای برقراری ارتباط با تیم سالن زیبایی سرخاب از طریق یکی از راه‌های زیر می‌توانید اقدام کنید همکاران ما به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
•    نشانی: استان تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان آپادانا، پلاک ۱۶۶، طبقه همکف
•    شماره تماس تلفن: 02188179010
•    آدرس اینستاگرام: salonesorkhab