زمانی که محصولات برقی مختلفی را تهیه می‌کنیم، در شک و نگرانی هستیم که مبادا محصول خریداری شده مشکل فنی نداشته باشد. در این راستا می‌توان از خدمات پس از فروش یا گارانتی بهره برد. برندهای مختلف برای محصولات خود گارانتی درنظر می‌گیرند تا بتوانند خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند. پارس خزر نیز در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و اگر محصولات خریداری شده از سوی شما با مشکل فنی روبه‌رو باشد، می‌توانید به راحتی به نمایندگی پارس خزر در شهر یا استان خود مراجعه کنید. شرایط برای استفاده از خدمات پس از فروش وجود دارد که در هر برند متفاوت است.



گارانتی پارس خزر در شعبه برج طوبی

در ابتدا باید تعریفی از گارانتی در نظر بگیریم که اگر شما محصولی را تهیه کردید باید محصول مورد نظر تا زمان مشخصی کار کند و با عدم مشکل روبه‌رو شود. در این شرایط می‌توانید به راحتی به نمایندگی بروید و محصولی که دچار مشکل شده است را تعویض یا پول آن را دریافت کنید؛ اما موضوع دیگر، وارانتی است. وارانتی همانند گارانتی بوده اما تفاوت‌هایی دارد. در گارانتی شما می‌توانید اصل پول خود را دریافت کنید اما وارانتی به این صورت نیست و شما تنها می‌توانید در دوران وارانتی از تعمیر قطعات محصول مورد نظر بهره ببرید. در شرایط فروش پارس خزر می‌توانید از 25 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش استفاده کنید. علاوه‌بر این، برند پارس خزر می‌تواند 2 ماه خدمات وارانتی ارائه دهد و اگر محصول خریداری شده شما در این زمان با مشکل روبه‌رو شد در صورت وجود نقص فنی می‌توانید آن را تعویض کنید. فروشگاه پارس خزرغرب تهران، شعبه برج طوبی خرمات پس از فروش پارس خزر را ارائه می‌دهد و می‌توانید با برقراری ارتباط از این خدمات استفاده کنید.


شرایط گارانتی پارس خزر در شعبه برج طوبی

خدمات پس از فروش هر محصولی در کارت گارانتی ارائه شده و همراه محصول وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی آن را مطالعه کنید؛ اما به صورت کلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

شماره

شرایط گارانتی پارس خزر

1

اگر در دوران مدت زمان گارانتی با مشکل و نقص در محصول روبه‌رو شدید، به صورت رایگان می‌توانید از خدمات موجود بهره ببرید. اگر مدت زمان گارانتی به پایان برسد، با نازل‌ترین هزینه می‌توانید از تعمیر یا تعویض کمک بگیرید.

2

محصولات ارائه شده همگی کارت گارانتی دارند. برای استعلام اصالت گارانتی می‌توانید بر روی "اصالت گارانتی" کلیک کنید و از اصالت و شروع آن اطمینان حاصل کرد.

3

تنها محصولاتی که کارت گارانتی دارند می‌توانند از خدمات پس از فروش بهره ببرند، پس باید در نگهداری و حفظ آن کوشا باشید.

4

ملاک شروع گارانتی، نصب و راه‌اندازی محصولات نظیر ماشین لباس شویی از سوی نمایندگی پارس خزر است.

5

اگر محصولاتی نظیر آبمیوه‌گیری، غذاساز و... خریده باشید، شرایط نصب وجود ندارد و شما در زمان خرید و اخذ فاکتور می‌توانید از گارانتی استفاده کنید و در واقع از همین زمان گارانتی شروع می‌شود.

6

برخی موارد وجود دارد که می‌تواند مانع استفاده از خدمات گارانتی شود. یکی از آنها، تعمیر یا دستکاری محصول توسط فردی دیگر به غیر از نمایندگی پارس خزر، مورد دیگر نیز وارد آمدن خدشه یا کنده شدن هولوگرام و سریال دستگاه.

7

برخی اتفاقات وجود دارد که شامل گارانتی نمی‌شود و شما نمی‌توانید از این خدمات بهره ببرید. اگر به محصول مورد نظر صدمه فیزیکی وارد شده باشد، نفوذ آب، آتش سوزی، حرارت بالا یا گرد و غبار، نوسان برقی و... مورادی هستند که شامل گارانتی نمی‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گارانتی تعویض لوازم خانگی پارس خزر

با توجه به اینکه شرایط برای تعویض محصولات و لوازم خانگی پارس خزر وجود دارد، در صورت وجود نقص فنی می‌توانید بدون دغدغه از این مزایا بهره ببرد. وجود وارانتی در کالاهای پارس خزر باعث می‌شود تا بتوانیم مشکلات کالای خود را رفع کنیم و آن را در صورت امکان تعویض نماییم. برای بهره بردن از این ویژگی می‌توانید به سه مرکز بیان شده در ادامه مراجعه کنید.

  • نمایندگی فروش محصولات پارس خزر نظیر فروشگاه پارس خزر غرب تهران، شعبه برج طوبی
  • واحد CRM (مستقر در تهران)
  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای که تنها 7 الی 10 روز فرصت دارید تا تعویض خود را اجرایی کنید.

گارانتی محصولات پارس خزر در فروشگاه پارس خزر غرب تهران - شعبه برج طوبی

زمانی که محصولات مورد نظر خود را در فروشگاه پارس خزر غرب تهران - شعبه برج طوبی تهیه کنید می‌توانید از خدمات پس از فروش بهره ببرید. در مجموعه می‌توانید خدمات ارزنده بسیاری را شاهد باشید و شرایط برای نصب و راه‌اندازی وجود دارد. نمایندگی پارس خزر غرب تهران خدماتی عالی و قابل قبول ارائه می‌دهد و مصرف کنندگان می‌توانند تا 25 ماه از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره ببرند. همچنین وارانتی تا مدت 2 ماه وجود دارد که شرایط را برای تعویض محصولاتی که نقص فنی دارند، فراهم می‌کند.

شماره تماس: 46056873-021، 09212436757، 09124039690

آیدی اینستاگرام: parskhazarmarket

آدرس: چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی، طبقه زیر همکف، فروشگاه پارس خزر