از مهم‌ترین نگرانی‌های خانم‌ها می‌توان به تغییر شکل و تیره‌تر شدن اندام‌ خصوصی‌شان در اثر افزایش سن اشاره کرد. لیزر مونالیزا تاچ روشی موثر برای جوانسازی واژن است. این روش غیرتهاجمی بوده و بدون نیاز به بیهوشی در مدت زمان کوتاهی، حدوداً چند دقیقه انجام می‌شود. اگر شما نیز به‌دنبال روشی سریع و مطمئن برای جوانسازی و بازگرداندن ظاهر مناسب ناحیه خصوصی خود هستید، لیزر درمانی روشی مناسب است. از جمله مزایای این روش می‌توان روشن کردن و تنگ کردن واژن، درمان مشکلات یائسگی و بی‌اختیاری ادرار را نام برد.

مونالیزا تاچ چیست؟

مونالیزا تاچ چیست؟

مونالیزا تاچ لیزری از کربن دی ‌اکسید است که از آن برای بهبود و درمان بافت واژن استفاده می‌کنند. عملکرد این لیزر مانند لیزرهای صورت بوده که با ایجاد خراش‌های کوچکی در دیواره واژن باعث رشد رگ‌های خونی جدید می‌شود. این روش بسیار ساده است؛ اما در عین حال باعث ایجاد نتایج شگفت‌انگیزی می‌شود. درمان بافت واژن و ایجاد تغییراتی مانند تنگ‌تر کردن و روشن‌تر کردن آن سبب افزایش اعتنادبه‌نفس بانوان می‌گردد. 
علاوه‌بر بهبود زیبایی، لیزر درمانی برای رفع خشکی و شلی واژن و همچنین بی‌اختیاری خفیف ادرار نیز موثر است. افراد پس از مونالیزا تاچ نیز ممکن است شاهد بهبود رابطه جنسی خود باشند. بانوان پس از گذشت چند جلسه از لیزر درمانی، کاهش علائمی مانند خشکی، سوزش و شلی را تجربه می‌کنند. انواع مونالیزا عبارتند از: 
•    مونالیزای داخلی (مربوط به داخل واژن)
•    مونالیزای خارجی (مربوط به خارج واژن)

جوانسازی واژن

بروز تغییراتی در واژن بانوان به مرور زمان و با افزایش سن امری طبیعی است. اکثر خانم‌ها نسبت به این تغییرات احساس ناخوشایندی داشته و به‌دنبال روشی بی‌خطر و سریع برای جوانسازی ناحیه خصوصی خود هستند. همچنین پس از بارداری، زایمان و یائسگی نیز شکل واژن دچار تغییر می‌شود. لیزر واژینال از روش‌های غیرتهاجمی و آسان برای احیای واژن است که به بهبود شکل و رنگ آن کمک می‌‌کند. شلی و گشادی واژن با لیزر درمانی برطرف شده و حتی افرادی که به‌طور ژنتیکی واژن تیره‌ای دارند نیز برای تغییر رنگ می‌توانند از این روش استفاده نمایند.
اگر به‌دنبال جایگزینی برای روش‌های تهاجمی و جراحی‌ها هستید، لیزر مونالیزا تاچ بهترین روش است. لیزر مونالیزا تاچ با عملکرد بالای خود بسیاری از مشکلات مربوط به واژن را برطرف کرده و در مدت کوتاهی اثربخشی خود را نشان می‌دهد. افزایش خونرسانی و تولید کلاژن و الاستین از مزایای این روش محسوب می‌شوند. از جمله کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
•    درمان شلی واژن
•    درمان گشادی واژن
•    بهبود کیفیت رابطه جنسی
•    درمان بی‌اختیاری ادرار
•    بهبود انعطاف‌پذیری واژن
•    افزایش ضخامت دیوار واژن
•    رفع ناراحتی‌های دوران یائسگی
•    بهبود سوزش و خارش واژن
•    افزایش اعتمادبه‌نفس

مونالیزا تاچ با دکتر نازنین علوی

در این روش انرژی لیزری ملایم روی بافت دیوار اعمال می‌شود که پاسخ آن در کانال واژن منتشر می‌گردد. این روش عوارض خیلی خفیفی داشته و اگر توسط فردی ماهر انجام گیرد، عوارض آن به حداقل می‌رسند. همچنین این روش در مطب و کلینیک قابل انجام است و نیازی به بیهوشی ندارد. به این صورت که ابزاری کوچک وارد واژن می‌شود و آن را در جهت و خلاف جهت عقربه‌های ساعت می‌چرخانند.
 در مونالیزا انرژی لیزر به‌صورت آهسته به بافت واژن منتقل می‌شود. از مزایای آن می‌توان به تحریک کلاژن‌سازی و بهبود عملکرد ناحیه  تحت درمان اشاره کرد. روش مونالیزا تاچ روشی غیرتهاجمی و بدون درد است که در مدت کوتاهی (چند دقیقه) به پایان می‌رسد. بیمارانی که دارای خشکی واژن و آتروفی هستند، در اولین جلسه لیزر درمانی درد کمی را که ناشی از قرار دادن نوک لیزر بوده، تجربه می‌کنند.

چه افرادی کاندیداهای مناسبی برای لیزر مونالیزا تاچ هستند؟

برای اطمینان از بی‌خطر بودن این روش برای خود، در ابتدا باید به یک پزشک مراجعه نمایید. پزشک پس از معاینه و انجام تست پاپ اسمیر، این‌که کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید یا خیر، به شما اعلام می‌گردد. افرادی که دچار آتروفی واژن شده‌اند و رابطه جنسی دردناکی را تجربه می‌کنند، برای لیزر درمانی مناسب هستند. همچنین بانوانی که از شلی واژن و بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برند نیز می‌توانند با این روش بهبود یابند. عفونت‌های مکرر ناحیه تناسلی، سوزش و خارش این ناحیه با این روش برطرف خواهند شد.

چه افرادی کاندیداهای مناسبی برای لیزر مونالیزا تاچ هستند؟

سخن پایانی

از روش‌های بدون درد و آسان برای احیای واژن و جوانسازی آن می‌توان به لیزر درمانی اشاره کرد. لیزرمونالیزا تاچ پس این‌که پزشک مربوطه تشخیص داده که فرد کاندیداهای مناسبی برای انجام این روش است، برای رفع شلی و تیرگی و در مجموع بهبود ظاهر واژن انجام می‌گیرد. همچنین این روش می‌تواند مشکلاتی مانند بی‌اختیاری ادرار، برخی از مشکلات رابطه جنسی، سوزش و خارش واژن و مشکلات مربوط به دوران یائسگی را برطرف سازد. این روش به سادگی و در مدت چند دقیقه انجام می‌شود. با مراجعه به دکتر نازنین علوی می‌توانید توسط این روش مشکلات ناحیه خصوصی خود را برطرف نمایید. جهت دریافت نوبت یا اخذ مشاوره، از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید.
آدرس: سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، خیابان 34 مرکزی، نبش میدان نبی اکرم، پلاک 45
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۲۱۸۳۸۶۹

 ۰۹۰۲۶۰۰۱۶۱۱

اینستاگرام: drnalavi