ایمپلنت‌های sic از جمله بهترین برندهای ایمپلنت دندان به‌حساب می‌آید. در ساخت این ایمپلنت، کربید سیلیکون به‌کار رفته است. مزیت بزرگ ایمپلنت برند sic را می‌توان کارایی بالاتر و ماندگاری بهتر دانست. این مدل ایمپلنت یک نوع محصول سوئیسی بوده و با وجود آن، می‌توانید به‌صورت بلند مدت جای خالی دندان از دست رفته خود را پر کنید. متریال مرغوبی در ساخت ایمپلنت برند sic به‌کار رفته و همین مسئله موجب شده که جوش خوردن استخوان سریع‌تر اتفاق بیوفتد؛ از این رو، استفاده از ایمپلنت برند sic به اشخاص دیابتی، سیگاری و دیگر مراجعین توصیه می‌شود. 

کیفیت ایمپلنت برند sic

کیفیت ایمپلنت برند sic؛ از جمله بهترین خدمات دکتر ارجمند خواه 

ایمپلنت برند sic به عنوان یکی از بهترین خدمات دکتر ارجمند خواه، از نظر کیفیتی در سطح بالایی قرار داشته و در نظر بیشتر دندانپزشکان، این برند در لیست پنج برند برتر دنیا جای دارد. در ساخت این مدل ایمپلنت، بهترین متریال و تکنولوژی‌های پیشرفته دنیا به کار رفته که از میزان ماندگاری و اثرگذاری بالایی نیز برخوردار است. امکان استفاده از این ایمپلنت برای بیشتر افرادی که با یک بیماری خاص نیز مواجه هستند، وجود دارد. 
در صورتی که به دیابت ابتلا پیدا کرده‌اید یا عادت به مصرف سیگار یا قلیان دارید، ایمپلنت sic گزینه خوبی برای شما به‌حساب می‌آید. موادی که در تولید ایمپلنت مورداستفاده قرار می‌گیرند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند؛ چراکه موفقیت و ماندگاری درمان در گرو آن است. دو ماده متفاوت شامل تیتانیوم گرید ۴ و زیرکونیا در تولید ایمپلنت‌ها به ‌کار رفته است. 
•    تیتانیوم گرید ۴: این فلز میزان مقاومت مکانیکی بالایی داشته و از میزان سازگاری زیستی بالایی نیز برخوردار است. همچنین در برابر خوردگی از خود مقاومت نشان می‌دهد؛ از این رو، احتمال موفقیت و میزان ماندگاری بالاتری را می‌توان برای ایمپلنت‌های دندانی متصور بود. همین ویژگی سبب شده که تیتانیوم گرید چهار در لیست پرمصرف‌ترین مواد در تولید ایمپلنت جای بگیرد. 
•    زیرکونیا: با وجود مزیت‌های بسیار زیاد تیتانیوم، امکان دارد بعضی از افراد نسبت به آن حساس باشند. البته احتمال حساسیت نشان دادن نسبت‌به فلز پایین به‌ نظر می‌رسد. به این گروه از افراد ایمپلنت‌هایی توصیه می‌شود که ساخت آن‌ها با زیرکونیا انجام گرفته است. 

مزایای ایمپلنت sic

ایمپلنت اس آی سی در واقع یک برند سوئیسی بوده و از نظر کیفیت و قیمت در لیست برترین‌ها جای دارد. امروزه همین مزایا موجب شده که از کشور سوئیس به‌عنوان یکی از معتبرترین کشورها در حیطه ایمپلنت یاد شود. خدمات دندانپزشکی دکتر ارجمند خواه در بالاترین کیفیت‌ها و مناسب‌ترین قیمت‌ها ارائه شده و به هنگام انجام ایمپلنت، از برند sic استفاده می‌شود. از مزیت‌های بارز این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 
•    طراحی به‌ کمک تکنولوژی‌های مدرن دنیا
•    قیمت عالی به نسبت دیگر برندهای سوئیسی
•    طول عمر بالا
•    کیفیت عالی
•    برخورداری از نمایندگی در سطح کشور ایران
•    داشتن تاییدیه FDA
•    متنوع بودن از لحاظ سایزبندی
•    امکان استفاده برای انواع بیماران 
•    به‌کارگیری چهار سیستم ایمپلنت در ساختار آن
•    اجرای ایمپلنت در مدت زمانی کوتاه‌‌تر
•    پلتفرم سوئیچینگ

انواع ایمپلنت اس ای سی 

ایمپلنت sic انتخاب مناسبی برای افرادی بوده که مایل‌اند کیفیت و قیمت مناسب را باهم تجربه کنند. امروزه مدل‌های متنوعی از ایمپلنت sic به بازار عرضه می‌شوند که هریک ویژگی‌های خاصی دارند‌.
1.    نوع اول SICace: این مدل از ایمپلنت به ‌شکل استوانه‌ای بوده و در بخش پایه و اپیکال به‌ صورت مخروط دیده می‌شود؛ از این رو، کاشت آن داخل استخوان ساده‌تر انجام می‌گیرد. در این مدل، استفاده از اتصال هگز با دقت بالا انجام گرفته و پایداری ایمپلنت را به دنبال دارد. 
2.    نوع دوم SICmax: این مدل ایمپلنت به ‌صورت استوانه‌ای بوده و دارای رزوه‌های کریستالی کوچکی هستند. طراحی منحصربه‌فرد آن منجر به افزایش ثبات اولیه می‌شود. همین دلایل سبب شده که این مدل ایمپلنت را ایمپلنت فوری بدانند. کاشت این مدل ایمپلنت در استخوان‌های نرم به‌خوبی انجام می‌گیرد. 
3.    نوع سوم SICvantage max: این مدل ایمپلنت شباهت زیادی به مدل پیشین داشته؛ اما از لحاظ طراحی متفاوت عمل می‌کند. این مدل ایمپلنت به ‌صورت مخروط دیده می‌شود و نقطه اتصال اباتمنت و ایمپلنت نازک‌تر از نوع پیشین به ‌نظر می‌رسد.
4.    نوع چهارم SICtapered: این مدل ایمپلنت ثبات اولیه را داشته و انتخاب خوبی برای ایمپلنت‌های فوری به ‌نظر می‌رسد. همچنین در این نوع ایمپلنت، دو مدل اتصال میان فیکسچر و اباتمنت دیده می‌شود. 
5.    نوع پنجم SICwhite: این مدل ایمپلنت از جنس سرامیک است و گزینه مناسبی برای اشخاصی به‌حساب می‌آید که نسبت به فلز حساسیت نشان می‌دهند. این نوع ایمپلنت در مقایسه با دیگر ایمپلنت‌های سرامیکی هفتاد درصد استحکام بالاتری دارد. 

قیمت ایمپلنت برند sic 

عوامل متعددی در تعیین قیمت ایمپلنت ساخته شده توسط برند sic دخیل هستند. از جمله این موارد می‌توان به برند، گارانتی، کشور تولیدی، موقعیت جغرافیایی و دندانپزشک اشاره کرد. برای اینکه از قیمت آن اطلاع یابید، می‌توانید به مطب دکتر نیک خواه مراجعه نمایید. دندانپزشک دندان‌های شما را معاینه کرده؛ سپس باکیفیت‌ترین برند ایمپلنت یعنی اس آی سی را به شما معرفی می‌کند. 

انواع ایمپلنت اس ای سی 

سخن پایانی 

ایمپلنت sic یک مدل ایمپلنت دندانی بوده که به کشور سوئیس تعلق دارد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ پا به‌عرصه وجود گذاشته است. طول عمر بالا در کنار قیمت مناسب ایمپلنت sic سبب شده که این محصول فروش بالایی را تجربه کند. از دیگر مزیت‌های ایمپلنت sic می‌توان به طراحی نوین، متنوع بودن از نظر سایزبندی، امکان استفاده برای انواع بیماران، اجرای ایمپلنت در مدت زمانی کوتاه‌تر، پلتفرم سوئیچینگ و... اشاره کرد. در صورتی که فردی با شرایط خاص همچون دیابتی یا سیگاری هستید، انجام ایمپلنت sic در مطب دکتر ارجمند خواه را به عنوان یکی از بهترین خدمات این مجموعه توصیه می‌کنیم. 
شماره تماس:  ۰۲۱-۲۲۲۱۱۰۱۲ ۰۲۱-۶۶۴۸۱۸۰۳

 ۰۹۳۹۸۳۴۵۰۰۷ ۰۹۳۹۸۳۴۵۰۰۸

آدرس: شعبه ۱: بلوار اندرزگو، نبش مهرمحمدی جنوبی، برج دیانا، طبقه ۹، واحد ۱۷
شعبه ۲: میدان حسن‌آباد، جنب بانک شهر، پلاک ۲۸۴
آیدی اینستاگرام: dr.alirezaarjomandkhah