گروه کالا و خدمات

آرشیو مقالات پزشکی و سلامت

انجام انواع جراحی های زیبایی و درمانی زنان توسط دکتر ویدا یوسفیان

این نوع جراحی‌ها انواع گوناگونی مانند پرینورافی، واژینوپلاستی(تنگ کردن واژن)، مونس پلاستی، لابیاپلاستی، ماژورپلاستی دارد و همچنین برای بهبود تغییر رنگ ایجاد شده در نواحی واژن و اطراف آن انجام می‌شود.

ادامه مطلب
جراحی های ترمیمی دستگاه تناسلی توسط دکتر ویدا یوسفیان چگونه انجام می شوند؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه‌ها و ابزار‌های جدید در پزشکی، جراحی‌های زیادی به منظور ترمیم و زیبایی دستگاه تناسلی به خصوص برای بانوان مانند پرینورافی، واژینوپلاستی (تنگ کردن واژن)، مونس پلاستی، لابیاپلاستی، ماژورپلاستی و... به وجود آمده است

ادامه مطلب
میخچه و روش های درمان آن چیست؟

میخچه پا لایه‌های ضخیم و سفت‌شده‌ای از پوست هستند که معمولاً روی نوک انگشتان، بین انگشتان، کف و کناره‌های پا ایجاد می‌شوند. تشکیل میخچه پا به طور تدریجی رخ می‌دهد و ممکن است شما را غافلگیر کند، به طوری که ناگهان متوجه توده‌ای دردناک در کف پایتان شوید.

ادامه مطلب
یبوست در نوزادان و راه های درمان آن

یبوست در نوزادانی که با شیر خشک تغذیه می‌شوند، شایع‌تر از نوزادانی است که از شیر مادر تغذیه می‌کنند. مصرف غذای جامد بدون فیبر همچنین می‌تواند به یبوست منجر شود.

ادامه مطلب
وز وز کردن گوش و راه های درمان آن

وز وز گوش، که به طور علمی به آن "تینیتوس" (Tinnitus) می‌گویند، حالتی است که در آن فرد صدایی مانند زنگ زدن، وز وز، خش خش، یا صداهای دیگر را در گوش یا سر خود احساس می‌کند که منبع خارجی ندارد.

ادامه مطلب
راه های درمان چاقی شکم در افراد

چاقی شکمی حالتی است که چربی بیش از حد در اطراف معده و شکم تجمع پیدا می‌کند. این نوع چاقی می‌تواند اثرات منفی بر وضعیت سلامت و حتی روان فرد داشته باشد.

ادامه مطلب
دیسک گردن چیست؟

دیسک گردن، شایع‌ترین علت درد گردن است. در صورتی که ماده ژله‌ای داخل دیسک، در اثر حادثه یا آسیب از فضای دیسک بیرون زده شود، با مشکل فتق یا بیرون‌زدگی دیسک گردن مواجه خواهیم بود.

ادامه مطلب
درمان روماتیسم چیست و آیا روماتیسم درمان می شود ؟

درمان روماتیسم با دارو شامل استفاده از چندین دسته مختلف از داروها است که هر یک با هدف خاصی برای کاهش علائم، کنترل التهاب و جلوگیری از پیشرفت بیماری استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب
درمان جوش صورت با عسل

عسل طبیعی دارای خواص متعددی است که برای درمان جوش صورت بسیار مفید می‌باشد. این ماده طبیعی به دلیل دارا بودن خواص ضدباکتریایی، می‌تواند باکتری‌های مولد جوش را از بین ببرد و التهاب را کاهش دهد.

ادامه مطلب
برای درمان بیرون زدگی بواسیر چه باید کرد؟

بیرون زدگی بواسیر Hemorrhoids یا هموروئید به وضعیتی اشاره دارد که رگ‌های خونی در ناحیه مقعد و رکتوم، متورم و بزرگ می‌شوند.

ادامه مطلب
بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه سنی است؟

بوتاکس نوعی سم عصبی به نام بوتولینوم توکسین است که به طور موقت عضلات صورت را فلج می‌کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

ادامه مطلب
ژنیکوماستی در بلوغ پسران

ژنیکوماستی Gynecomastia  یک وضعیت است که در آن بافت سینه پسران بزرگتر می‌شود و شبیه به تورم یا بزرگی سینه زنان می‌شود. این شرایط معمولاً در دوره بلوغ و نوجوانی رخ می‌دهند و ممکن است به صورت گذرا یا دائمی باشد. در این مطلب به علل و عوامل ایجاد ژنیکوماستی در بلوغ پسران را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب
جلوگیری از بلوغ زودرس در دختران

بلوغ زودرس زمانی است که علائم بلوغ جنسی در دختران قبل از 8 سالگی ظاهر شود. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که تخمدان‌ها زودتر از موعد مقرر شروع به تولید هورمون‌های جنسی زنانه می‌کنند. در این مطلب به بررسی علل، علائم و روش‌های پیشگیری از بلوغ زودرس در دختران می‌پردازیم.

ادامه مطلب
علائم سرطان سینه در نوجوانان پسر

احتمال ابتلا به سرطان سینه در پسران بسیار کم است، آگاهی از علائم و نشانه‌های این بیماری در هر سنی، به خصوص در دوران نوجوانی، می‌تواند به تشخیص زودهنگام و افزایش شانس درمان موفقیت‌آمیز کمک کند.

ادامه مطلب
علائم بلوغ زودرس در پسران چیست؟

بلوغ زودرس در پسران، وضعیتی است که در آن علائم بلوغ (مانند رشد بیضه‌ها، آلت تناسلی و موهای زائد) قبل از 9 سالگی ظاهر می‌شوند.

ادامه مطلب
بهترین شکل خوابیدن بعد از تعویض مفصل زانو

جراحی تعویض مفصل زانو، عملی مهم و گاه چالش‌برانگیز است که نیازمند مراقبت‌های بعد از عمل دقیق برای تضمین بهبودی کامل و بدون درد است. خوابیدن، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این دوران نقاهت است و انتخاب بهترین شکل خوابیدن می‌تواند به کاهش درد، تورم و التهاب و تسریع روند بهبودی کمک کند.

 

ادامه مطلب
لاغری با دستگاه در مرکز لاغری 360 درجه هایپوکسی

هایپوکسی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، فشار هوای متناوب را به نقاط مختلف بدن شما اعمال می‌کند. این فشار هوا، جریان خون را در لایه‌های زیرین پوست افزایش می‌دهد و به فعال شدن متابولیسم سلولی در این نواحی کمک می‌کند.

ادامه مطلب
رینوپلاستی چیست و مراقبت‌های لازم بعد از عمل بینی توسط دکتر محمد امین سرشت

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی یک روش جراحی است که به منظور تغییر شکل و اصلاح ظاهر بینی انجام می‌شود. این روش می‌تواند برای افرادی که از شکل یا اندازه بینی خود راضی نیستند یا به دنبال تصحیح مشکلات تنفسی مرتبط با بینی هستند، مناسب باشد.
 

ادامه مطلب
پروتز سینه چیست و انواع مدل‌های آن، دکتر محمد امین سرشت

عمل ایمپلنت سینه نوعی جراحی زیبایی است که با هدف حجیم‌سازی یا خوش فرم‌سازی سینه‌ها انجام می‌شود. افرادی که قصد افزایش سایز یا حجم سینه‌ها یا لیفت سینه را دارند، اما شکل غیرعادی و غیرطبیعی سایر ایمپلنت‌ها را دوست ندارند می‌توانند از پروتز سینه دائمی یا ثابت استفاده کنند.

ادامه مطلب
رفع جای جوش و اسکار زخم با لیزر توسط دکتر عاطفه فرامرزی

جای زخم، اسکار جوش و بخیه می تواند اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار دهد و ظاهر شما را تغییر دهد. خوشبختانه، روش های مختلفی برای درمان این مشکل وجود دارد. با ما همراه باشید تا با انواع روش‌های درمان جای جوش و اسکار زخم آشنا شوید.

 

ادامه مطلب