با گذشت زمان، ساختار چهره ما دچار تضعیف می شود و چربی صورت کاهش می یابد. مناطق اسیب دیده معمولا در ناحیه گونه ها، ابروها، چشم ها و چانه و گردن می باشد که باید اعتراف کرد کل صورت با تضعیف چربی ها، تغییر شکل قابل توجهی را از خود بروز  می دهد که باید به فکر جایگزین کرد چربی، ترمیم کردن و یا بهتر است پیشگیری باشیم.


چه کسانی برای لیفت صورت با نخ مناسب هستند؟

بهترین کاندیداها برای روش لیفت کردن صورت به همراه نخ از سن ۳۰ سالگی تا ۶۰ سالگی می باشد. که دارای تناسب مناسب پوست هستند. اکثر افراد در معرض چاقی چهره و گردن هستند که در برخی مواقع پوست بی نهایت شل شده و چندان خوشایند نیست که در این صورت نیاز به جوان سازی پوست می باشد و بهترین روش بدون اینکه عارضه ای را در بر داشته باشد استفاده از نخ های خاردار در روش لیفت صورت می باشد.

نکته دیگر اینکه: اگر علائم پیری نسبتا کم می باشد، یک لیموترش می تواند راه خوبی برای بهبود اثار باقی مانده از لوازم آرایشی باشد، همچنین سایر ماسک های صورت که بیشتر برای پیشگیری مناسب هستند، جهت جلوگیری از عوارض جانبی  و دیگر عوارض جانبی بالقوه، که بعضی اوقات پس از اقدامات جراحی زیبایی رخ می دهد.

هزینه های لیفت صورت با نخ چگونه است؟
از آنجاییکه این نوع عمل زیبایی بدون بیهوشی است و زمان زیادی را هم در بر ندارد ،معمولا هزینه حاصله بسیار کمتر از عمل زیبایی صورت است. در واقع، جوان سازی چهره با توجه به این روش جدید و پیشرفت تکنولوژی بسیار کمتر از گذشته و سایر عوامل جراحی می باشد. همچین می توانید قیمت اصلی و دیگر مخارج را از خود پزشک متخصص بپرسید.

پزشک معمولا اطلاعات دقیق تر ومختص به هر ناحیه را به شما خواهد داد.  قیمت ها و شرایط لیفت صورت با توجه  به یک سری از عوامل مورد نیاز در  عمل جراحی صورت می گیرد.

علاوه بر چربی های پوست، بافت های هم بند و خواصیت الاستیسیته صورت هم دست خوش تغییر قرار می گیرد و پوست را دچار شکنندگی و چروک می کنند.

 

 

 

روش لیفت صورت با کمک نخ های خاردار را میتوان در یک یا دو ساعت انجام داد. این روش که اغلب با یک بی حسی موضعی صورت می گیرد و در طی جراحی مذکور پزشک متخصص با استفاده از برش های کوچک ساخته شده در منطقه هدف، نخ های نازک را به صورت وارد می کند.

این رشته ها به بافت پوست متصل می شوند و پس از آن به عقب بر می گردند تا صورت را صاف و کشیده کنند. تقریبا بلافاصله، مناطق تحت درمان با کمی افزایش و کشیدگی قابل رویت می باشند، و افتادگی و چروک هایی که تا ساعتی پیش در صورت خود را نشان می دادند الان با ظاهری کمتر دیده می شوند و ظاهر پوست جوان تر می شود.

این روند بهبودی به مرور زمان بیشتر می شود و نخ ها جذب صورت شده و صورت را جوان تر می کنند. تنها ایرادی که دارد این است که باید بین یک الی دو سال این روند صورت بگیرد تا ماندگاری حاصل شود.

از آنجا که بیماران معمولا در طول این روش به طور کامل آگاهی خود را  دارند، می توانند در صورت صلاح دید دکتر جراح، می توانند چشم های خود را پوشش کامل دهند. در ارتباط با زخم ها باید گفت که تقریبا نامرئی هستند و ظرف چند روزی ترمیم می یابند.