دردنیای پر هیاهو وپر سر و صدای زندگی شهری، امروزه یافتن گوشه ای ساکت و دنج به دور از ازدحام جهت استراحت و به دست آوردن آرامش از دست رفته در اثر یک روز سخت کاری آرزو و کمال مطلوب هر شهروند می باشد.
اتنخاب خانه و محل زندگی در یک نقطه دنج و کم رفت و آمد در این شهر شلوغ و پرجمعیت که متاسفانه روز به روز شلوغ تر و پر صدا تر میشود به شکل دغدغه ای برای همه ما بدل شده است. حال اگر با همه وسواس و تلاشی که برای این مهم انجام میدهیم و انشااله که موفق باشیم ! ممکن است که با توجه به ساخت و سازهای انبوه و بی دقت و عدم رعایت استانداردهای ساختمان به خاطر سود جویی عده ای از بساز و بفروش ها برخورد کنیم که مانند کابوسی وحشتناک همه زحمات و سختگیری ها و دقت ما در انتخاب مناسب خانه را نقش بر آب کند و دوباره برای یافتن و به دست آوردن سکونت و آرامش و آسایش دست به دامان انواع عایق صوتی و آگوستیک شویم.

 

 

 

 تجربه چندین ساله تهران نانو در این زمینه حاکی از کثرت و تعداد زیاد این موارد نقص و کم کاری و بی دقتی در ساخت و ساز است، که مارا بر آن داشته است که با استفاده از تکنولوژی به روز نانو در زمینه عایق های صوتی و همکاری با مهندسان و کارشناسان با تجربه برای رفع این مشکل بزرگ در کنار شما باشیم.
تحقیقات و بررسی ها و مشاهدات چندین ساله تهران نانو در این زمینه گویای آن است که مشکل رد و بدل شدن صدا از دیوارهای مشترک یا پنجره ها و یا از محیط 85 % به دلیل نقص در ساخت و عدم رعایت اصول مهندسی و استاندارد توسط سازنده می باشد. چه در دیوارها و چه در کف منازل انجام عایق صوتی، جدا از این نظر که از چه شرکتی یا از چه موادی و از چه برندی خریداری و استواده شده باشد به تنهایی وبه صِرف ایجاد لایه ای به نام عایق صوتی روی دیوار و یا نقاط دیگر کارساز و بر طرف کننده مشکل نیست و نمیتواند باشد بلکه می بایست ابتدا با کارشناسی دقیق و بررسی ابکاد مشکل توسط مهندسین خبره در زمینه امواج و صدا عیب یابی شده و نقاط محل های دارای ایراد ونقص اصلاح گردد. محل هایی مانند سقف های کاذب پوشش های دوجداره حتی کلید و پریزها و کانال های کولر و هواکش و داکت های ،تاسیسات کارشناسی و تکیین عیب گردد وسپس  با عایق مناسب ایراد بر طرف گردد.

متاسفانه اکثرا این کار مستلزم تخریب جزئی می باشد ولی خوشبختانه تیم های مجرب ما به شما این اطمینان خاطر را، با ضمانت به شما می دهد که بعد از عملیات، کاملا به شکل اولیه بدون هیچ تغییر ظاهری ترمیم و تحویل گردد.