کاردیو معمولا به تمریناتی گفته می شود که باعث تقویت شبکه گردش خون می شود. در عموم این تمرینات در یک بازه زمانی طولانی انجام می شود که باعث افزایش ضربان قلب و پمپاژ خون بیشتر در رگ ها و نهایتا حمل مواد مغذی و اکسیژن به تمام سلولها خواهد شد. پس هر فعالیتی که ضربان قلب شما را ۵۰ تا ۷۵ درصد ماکسیمم ضربان قلبتان افزایش دهد می تواند به عنوان کاریو شناخته شود. این افزایش می تواند با دویدن، دوچرخه سواری، رقص یا هر فعالیت دیگری باشد.

کاردیو وزنتان را کاهش می دهد:

هر چه سریعتر حرکت کنید و فعالیت بیشتری داشته باشید؛ کالری بیشتری می سوزانید. کاردیو حتی از کار با وزنه هم بیشتر کالری می سوزاند!!!

کاردیو چیست

فیتنس یا زیبایی اندام؛ ورزشی که این روزها نه تنها برای کاهش وزن، بلکه برای سلامت بدن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فیتنس از دو کلمه Fit یعنی مناسب و Ness به معنای برتری تشکیل‌شده است و در مدت کوتاهی توانسته بسیار مورد توجه قرار بگیردو یک رشته‌مسابقه‌ای به نام فیتنس نیز به خود اختصاص داده است. ورزش فیتنس برخلاف ورزش هایی مانند bodybuilding ، crossfit دارای محدودیت سنی نمیباشد. رشته فیتنس به دلیل کار کردن و بهبود شرایط قلبی عروقی و بهبود عملکرد عصبی و عضلانی فرد در طول زندگی، باعث برتری این رشته نسبت به سایر رشته‌ها شده است. در صورتی که این ورزش به درستی انجام گیرد؛ نه تنها نتیجه مطلوبی می گیرید، بلکه از نظر روحی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

کاردیو فیتنس 

ترکیب حرکات با چربی سوزی بالا وافزایش ضربان قلب + فرم دهی ،درگیر کردن تمامی ماهیچه ها رسیدن به اندام ایده ال