آیا به دنبال لباس مجلسی یا مانتو مجلسی مناسب برای شب عید هستید؟ با توسعه مد در پوشاک و طرح لباس تقاضای افراد برای لباس‌های متفاوت و خاص افزایش یافته است. برای مثال شاید در گذشته لباس مجلسی تنها پیراهن‌هایی بودند که از پارچه‌ای پر زرق و برق دوخته می‌شدند اما در حال حاضر مدل‌ها و طرح‌های مختلفی به عنوان لباس مجلسی به بازار عرضه می‌شوند. 
در واقع لیستی از لباس‌های شیک و غیر رسمی مناسب شب عید و مهمانی‌های نوروزی وجود دارد که با بررسی آنها می‌توانید استایلی بی‌عیب برای خود در نظر بگیرید. انتخاب لباس مناسب برای شب عید روحیه شما را عوض می‌کند، مهم نیست که جشن بزرگی در پیش رو دارید یا اینکه در منزل خود هستید، به هر حال بهتر است شب عید خود را لباسی جدید، زیبا و تمیز بگذرانید. برای انتخاب بهترین لباس‌های مجلسی مناسب شب عید توصیه می‌کنیم به ساکا مزون سر بزنید. مطمئن باشید که دست خالی از این مزون خارج نخواهید شد. 

شب عید چی بپوشیم؟ 

شب سال نو زمان مناسبی برای پوشیدن لباس‌های خیره کننده و چشم‌نواز است. البته فکر نکنید که به طور حتم باید لباس یا مانتو مجلسی مشکی و براقی بپوشید. لباس‌های مزون دوز همیشه انتخاب محبوبی برای شب عید هستند، به زبان ساده با کمک این مدل لباس‌ها شما ظاهری راحت، غیر رسمی و البته شیک خواهید داشت. 
برای کسانی که تمام انرژی خود را برای شب عید حفظ می‌کنند و می‌خواهند شب عید را با ظاهری خاص و منحصر به فرد پشت سر بگذارند، پوشیدن لباس مجلسی خاص و خدافظی با 12 ماه گذشته امری مهم و لذت‌بخش خواهد بود. 
حتی پوشیدن لباس مجلسی نیز می‌تواند حال و هوای این خانم‌های دلنشین را تغییر دهد. البته اگر در منزل خود می‌مانید و با اعضای خانواده خود و از طریق بازی‌های فکری وقت‌گذرانی می‌کنید باز هم می‌توانید لباس روزمره خود را خیلی خاص و چشمگیر انتخاب کنید و بپوشید. 
طبق گفته‌های گذشتگان هنگام آغاز سال جدید، باید لباسی جدید بپوشید تا بهترین احساس را در شما به وجود آورد. از این رو شاید برایتان سخت باشد که بهترین و مناسب‌ترین لباس را برای شب عید خود انتخاب و خریداری کنید. 
بدین ترتیب توصیه می‌کنیم از استایل‌های ذکر شده در ادامه این راهنما استفاده کنید تا در نهایت به بهترین شکل ممکن در مراسم شب عید خود حاضر شوید و لحظات خاطره‌انگیزی داشته باشید. در این بخش برخی از لباس‌های مناسب را نام می‌بریم: 
•    شلوار ابریشمی نرم با ژاکت و کفش پاشنه بلند 
•    شلوار جین با بلوز مردانه و نیم بوت 
•    شلوار براق با بلوز مشکی 
•    شلوار قد 90 با کت و چکمه‌های بلند تا روی زانو ( در صورتی که شب عید هوا سرد و خنک باشد) 
•    کت و شلوار با کمربند و کفش پاشنه بلند 

با انتخاب بلوز مشکی پولکی در مهمانی شب عید بدرخشید

 اگر به دنبال تیپی شیک و غیر رسمی هستید و دوست دارید در مراسم شب عید خود بدرخشید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بلوزهای مشکی پولکی بیندازید. در صورتی که برنامه شب عید معمولی دارید و می‌خواهید به یک مهمانی شام ساده یا منزل دوست صمیمی‌ خود بروید، این بلوز می‌تواند گزینه مناسبی به شمار آید. 
در بسیاری از مزون‌های با کیفیت شما می‌توانید این بلوزهای بسیار شیک و در عین حال غیر رسمی را برای شب عید خود تهیه و خریداری کنید. بلوزهای پولکی شب عید شاید ایده جذابی برای همه نباشد اما نمی‌توان از آن چشم پوشید. لباس پولکی باعث شادی و درخشش بیشتر شما می‌شود. 
بنابراین چه در منزل خود هستید و چه در یک مهمانی ساده و راحت به سر می‌برید، بهتر است به هنگام میل کردن شام شب عید خود درخشش بیشتری داشته باشید و در میان سایر مهمانان بدرخشید. 

کت و شلوار ست بپوشید و رسمی باشید 

با انتخاب یک کت و شلوار ست به معنای واقعی کلمه در میان مهمانان شب عید زبان زد خواهید بود. تنها بخش سخت مربوط به پوشیدن کت و شلوار ست، پیدا کردن یک تی‌شرت یا تاپ مناسب برای زیر کت است. اما نگران نباشید، با کمک ساکا مزون می‌توانید بهترین تاپ یا تی‌شرت را با جنس مرغوب و با کیفیت خریداری کنید. 
در صورتی که قصد دارید شب سال نو را با دوستان نزدیک خود و در آرامش بگذرانید، این ست می‌تواند لباس عالی باشد. با انتخاب کت و شلوار ست با رنگی خنثی حسی خاص و دلنواز را در مهمانی تجربه خواهید کرد. در صورتی که هنوز هوا کمی سرد و خنک است می‌توانید چکمه‌های جیر به پا کنید که ظاهر شما را زیباتر نشان می‌دهند. 
البته می‌توانید زیر کت خود بلوزی غیر رسمی بپوشید و بعد از گذشت چند ساعت کت خود را درآورید و با بلوز و شلوار در مهمانی به سر برید. برای اینکه ظاهری متفاوت از سایرین داشته باشید توصیه می‌کنیم چکمه‌های پاشنه‌دار را انتخاب و خریداری کنید. 

با شومیز ساتن ظاهری متفاوت داشته باشید 

در حالی که این لباس خیلی ساده به نظر می‌رسد اما ظاهری ظریف و با کلاس دارد که شما از تماشای آن سیر نمی‌شوید. شومیز ساتن طرح چروک می‌تواند زیبایی بیشتری به استایل خود اضافه کند و بالا تنه شما را زیباتر نشان دهد. 
شلوار بند دار مشکی و جواهرات نقره‌ای روی لباس نیز می‌تواند زیبایی شومیز شما را چند برابر کند. البته که شومیز ساتن را می‌توانید با دامنی بلند نیز ست کنید تا ظاهری رسمی‌تر و متفاوت‌تر داشته باشید. اگر شومیز ساتن طرح چروک را می‌پسندید اما این بلوز را پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از ژاکت‌های آجدار نیز کمک بگیرید.
 زیرا نوع دوخت این ژاکت‌ها نیز می‌تواند زیبایی شما را افزایش دهد. در صورتی که می‌خواهید لباس شما کمی غیر رسمی به نظر برسد، توصیه می‌کنیم کفش‌های پاشنه‌دار خود را با یک جفت چکمه مشکی عوض کنید. 
برخلاف تصور همه افراد در مورد استایل مناسب شب عید، پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار در این شب اجباری نیست. در واقع می‌توان ترجیح داد که در هوای سرد شب عید چکمه‌های نازک و معمولی پوشید. 

شلوار جذب اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد 

تا چندی پیش شاید شلوارهای بگ و گشاد مد بود، اما در حال حاضر شلوارهای جذب بیش از پیش روی بورس هستند و به نظر می‌رسد این روند برای سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. این شلوارها انتخاب عالی دیگری برای افرادی هستند که در یک مهمانی کوچک شب عید دعوت شده یا میزبان هستند. 
با اینکه این مدل شلوارها راحت هستند اما همچنان شیک و به روز به نظر می‌رسند. سعی کنید شلوار جذب خود را با رنگی خنثی انتخاب و خریداری کنید تا لباس غیر رسمی شما شیک به نظر برسد. از این رو توصیه می‌کنیم بلوزی به رنگ سفید، کرم یا خاکستری روشن برای ست کردن با این شلوارها انتخاب و خریداری کنید. 
شلوارهای جذب با ظاهر ساده‌ای که دارند زیبایی ظاهری شما را دو برابر می‌کنند. فرقی ندارد در شب عید روی مبل منزل خود لم می‌دهید یا به مهمانی دورهمی دعوت هستید، این شلوارها در هر حالتی گزینه مناسبی خواهند بود. در ضمن فرقی ندارد این شلوارها را با کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید یا جورابی طرح‌دار به پا کنید. 

شلوار چرمی براق بپوشید و شیک دیده شوید 

شلوار چرمی براق یکی از بهترین گزینه‌های برای استایل مناسب شب عید است، در صورتی که شب عید هوا هنوز سرد و خنک به نظر می‌رسد، شما می‌توانید این شلوار را با پلیوری کلفت و با رنگی جیغ بپوشید. همان‌طور که می‌دانید که کفش‌های پاشنه‌دار بلند براق نیز سطح لباس شما را بالا می‌برد. 
همچنین با انتخاب یک کیف مشکی می‌توانید ظاهری خاص و منحصر به فرد داشته باشید. این لباس شیک برای مهمانی‌های صمیمی‌ گزینه خوبی محسوب می‌شود. شما به راحتی می‌توانید ژاکت خود را با بلوزی طرح‌دار تغییر دهید و از طلا و جواهرات خاص برای زیبایی خود کمک بگیرید. 
این شلوار چرمی و ژاکت به عنوان یک لباس شب عید مناسب افرادی با سلیقه غیر رسمی و ساده است، به خصوص کسانی که به دنبال برگزاری برنامه‌های فانتزی نیستند. برای اینکه ظاهری خاص‌تر داشته باشید، می‌توانید با این شلوار چرمی خود بلوزی بپوشید که بر روی شانه آن پف دارد یا آستین‌های آن بادکنکی است. 

پیراهن بلند شما را لاغرتر نشان‌تر می‌دهد

 شاید پیراهن بلند یکی از بهترین و کامل‌ترین لباس‌های مناسب شب عید به شمار نیاید اما به هر حال طرفداران زیادی دارد. این مدل پیراهن‌ها تا حدودی ابریشمی و رنگ روشن هستند و حسی خاص را در شما ایجاد می‌کنند. در صورتی که پاشنه بلندی مشکی با این پیراهن‌ها بپوشید زیبایی شما دو چندان می‌شود. 
پیراهن‌های بلند ساده همیشه برای دورهمی‌های ساده و خانگی مناسب نیستند بلکه پوشیدن آنها در شب عید عالی به نظر می‌رسد. سعی کنید از پیراهن‌هایی با جنس درجه یک استفاده کنید و کفش‌های پاشنه بلند خود را بپوشید تا ظاهری خاص و دلربا داشته باشید. 
این مدل پیراهن‌ها برای هر موقعیتی مناسب هستند به خصوص اگر به حال و هوای مینیمالیستی دهه 90 علاقه دارید، از این سبک استفاده کنید. توصیه می‌کنیم برای افزایش زیبایی ظاهری خود پیراهنی پررنگ انتخاب کنید یا از طرح‌های سایه‌دار کمک بگیرید. 

شلوار جین بهترین گزینه برای شب عید 

جین بهترین، شیک‌ترین و مناسب‌ترین گزینه برای مهمانی شب عید است. شلوار جین به شما احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌دهد و شما می‌توانید این شلوار را با بلوزی ساده و البته کفش‌های پاشنه‌دار ست کنید. حتی دست گرفتن یک کیف پر زرق و برق نیز به زیبایی ظاهری شما کمک می‌کند. 
با انتخاب این استایل شما به سطح دیگری از خوش‌تیپی ارتقا پیدا می‌کنید. این لباس به قدری شیک و مناسب است که حتی می‌توان با این استایل به رستوران رفت، در یک مهمانی خانوادگی شرکت کرد و شب عید را به بهترین شکل ممکن گذراند. می‌توانید شلوار جین خود را مشکی یا آبی انتخاب کنید. 
اما بلوز مناسب این شلوارها باید رنگی خنثی و روشن داشته باشد. در حالی که بیشتر افراد شلوار جین را با نیم تنه یا کت ست می‌کنند، شما این کار را نکنید. سعی کنید از بلوزی ساده و شیک کمک بگیرید و تاثیر جواهرات را در زیبایی ظاهری خود نادیده نگیرید. برای مثال گوشواره‌های براق می‌تواند شما را جذاب‌تر نشان دهد. 

بلوز یقه‌دار و دامن بلند، انتخاب خوش سلیقه‌ها 

بلوز یقه‌دار و دامن بلند یکی از لباس‌های غیر رسمی مورد علاقه بسیاری از افراد است. بلوز یقه‌دار باعث می‌شود استایل شما خاص دیده شود. این در حالی است که کفش پاشنه بلند و دامن بلند نیز زیبایی ظاهری شما را دو برابر می‌کند. این لباس پوشیده برای سر زدن به یک رستوران یا مهمانی صمیمانه نیز گزینه مناسبی است. 
همچنین می‌توانید بلوز یقه‌دار خود را با ژاکت نیز تغییر دهید البته اگر هوا کمی سرد و خنک است. سعی کنید بلوز یقه‌دار شما پولک یا ظاهری چرمی داشته باشد تا از دیگر افراد متمایز شوید. در ضمن می‌توانید دامن بلند را با یک شلوار چرمی نیز تغییر دهید و همچنان زیبا به نظر برسید. 

بلوز دکمه‌دار را با شلوار چرمی مشکی ست کنید 

این استایل نیز ظاهری شیک و به روز دارد و برای مراسم‌های غیر رسمی گزینه مناسبی به شمار می‌آید. حتی می‌توانید دکمه‌های بلوز خود را باز بگذارید و زیر آن تاپی ساتن بپوشید و زیبایی ظاهری خود را افزایش دهید. 
همچنین اگر می‌خواهید ظاهری شیک‌تر داشته باشید، می‌توانید به جای کفش‌های پاشنه بلند یک جفت کفش شیک و ساده بپوشید. ناگفته نماند رنگ لباس شما تاثیر زیادی بر روی زیبایی ظاهری‌تان دارد. 
در نتیجه سعی کنید رنگ لباس خود را به طور انتخاب کنید که برای بیرون رفتن مناسب باشد و در عین حال شما را پر جنب و جوش نشان دهد. در صورتی که هوا سرد باشد حتی می‌توانید خز مصنوعی نیز به لباس دکمه‌دار خود اضافه کنید. 

سرهمی جین بپوشید و کشیده به نظر برسید 

با وجود اینکه لباس سرهمی شاید خیلی شیک به نظر نرسد اما به طور کلی این مدل لباس‌ها پیچیدگی خاص خود را دارند و بسیار با کلاس هستند. سعی کنید از جین کاغذی برای انتخاب سرهمی خود استفاده کنید تا ظرافت لباس شما به طور کامل قابل مشاهده باشد. 
ترکیب جنس جین و لباس سرهمی می‌تواند خیره کننده باشد. در حالی که شما در این لباس احساس راحتی دارید می‌توانید آن را در شب عید بپوشید. لازم نیست لباسی تجملاتی برای شب عید خود در نظر بگیرید بلکه کافی است لباس مجلسی بپوشید که برای عکس‌های شب عید گزینه مناسبی به شمار آیند. 

از کجا مانتو مجلسی مناسب عید بخریم؟ 

اگر جزء خانم‌های با سلیقه و خوش پوش هستید که هر لباس آماده‌ای را به تن نمی‌کنید بدون شک برای خرید لباس مجلسی یا مانتو مجلسی خود باید به سراغ مزون‌های لباس‌های شیک بروید. یکی از مطمئن‌ترین مزون‌ها ساکا مزون نام دارد که تنوع لباس‌های مجلسی و غیر رسمی آن انتخاب را برای شما سخت می‌کند. 
در این مزون انواع پوشاک زنانه از جمله لباس مجلسی و انواع برندهای ترک قابل ارائه هستند. از ویژگی‌های مهم این مزون که باعث شده ساکا مزون از دیگر کسب و کارهای مشابه تمایز پیدا کند متنوع‌ترین و کامل‌ترین ژورنال به روز آن است که محصولات نام برده شده در زیر را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد: 
•    انواع لباس مجلسی 
•    شومیز
•    مانتو مجلسی 
•    لباس اسپرت 
•    کیف 
•    کفش 
•    شال
این مزون بالاترین کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. خبر خوب اینکه خرید از این مزون معتبر به 2 صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است. در صورتی که می‌خواهید از کیفیت محصولات مطمئن شوید می‌توانید به صورت حضوری به مزون سر بزنید و از 500 نوع و مدل پوشاک زنانه بازدید کنید. 

در نهایت اینکه درنگ نکنید و همین حالا برای خرید لباس مجلسی یا مانتو مجلسی خود از مزون ساناز کلانتری دست به کار شوید. اطلاعات این مزون پرطرفدار در زیر ذکر شده است: 

تلفن همراه:  09123422894
لینک اینستاگرام  https://www.instagram.com/sanazkalantarii.collection