فهرست:

تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای کودکان
تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای عروس یا داماد
تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای همسر خود
تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای مادران
تهیه کادو دست ساز برای عید 
سخن پایانی

عید نوروز یک سنت قدیمی به شمار می‌رود که قدمت آن به 3000 سال پیش بازمی‌گردد و در بسیاری از فرهنگ‌ها این مناسبت جشن گرفته می‌شود. در واقع نوروز به معنای روز نو بوده که نمایانگر یک آغاز نو و تازه است. ایرانی‌ها با فرا رسیدن نوروز برای دید و بازدید به خانه یکدیگر می‌روند و یکی از رسومات این عید، دادن کادو به یکدیگر است. در این هنگام افراد به دنبال این هستند که چه چیزی را به عنوان کادو عید به عزیزان خود هدیه دهند تا به عنوان بهترین هدیه سال نو به حساب آید. شاید مسئله انتخاب کادو برای عیدی دادن در بین افراد به یک چالش ذهنی تبدیل شده باشد؛ به همین دلیل سعی داریم در این مطلب چندین هدیه مناسب به عنوان عیدی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از سردرگمی خرید یک کادو مناسب برای عید خارج شوید. تا پایان این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

کادو عید


بیشتر بخوانید: لیست خرید عید دخترانه، در عید ۱۴۰۲ خوشتیپ‌ ترین باشید


تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای کودکان

اگر قصد دارید تا برای کودکان کادو عید تهیه کنید می‌توانید علاوه‌بر اسباب بازی، دیگر کادوهایی مانند لوازم تحریر، انواع کالاهای خواب، لوازمی که مربوط به خواب هستند یا اکسسوری را انتخاب نمایید. خرید این‌گونه هدایا می‌تواند به عنوان کادو عید انتخاب مناسبی باشد و بدون شک کودکان با دریافت چنین کادوهایی خوشحال خواهند شد. سایر کادوهایی که برای کودکان ایده‌آل هستند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید عبارتند از: 
عروسک پولیشی، عروسک سخنگو، تفنگ اسباب بازی، موتور کنترلی، لوازم جنگی، تفنگ آبپاش، هلی کوپتر، بازی آموزشی، هواپیما کنترلی، هلی کوپتر لوگویی، پازل‌های سه بعدی، روبات کنترلی، ست ابزار پلاستیکی، ست لوازم آرایشی و عروسکی، ساز بلز، تخته جادویی، ست لوازم سفالگری اسباب بازی، کیت ماشین بازی، روروئک، گهواره، عروسک موزیکال، عروسک باربی، مبل بادی، دروازه بادی، آویز اتاق، اسکوتر چرخ‌دار یا ساده، ست غذاخوری کودکان، خمیر بازی، قطار اسباب بازی، حباب ساز، استیکر سه بعدی، جاروبرقی اسباب بازی، آبمیوه‌گیری اسباب بازی و...

کادو عید ایده ‌آل برای کودکان

تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای عروس یا داماد

یکی دیگر از سنت‌های قدیمی در بین ایرانیان دادن عیدی به عروس‌ یا داماد است. اگر در بین اقوام خود عروس یا دامادی دارید که می‌خواهید در عید نوروز به او کادو دهید، احتمالا این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که چه چیزی به عنوان کادو عید برای آن شخص خریداری کنید. اگر قصد خرید کادو عید برای عروس را دارید از جمله گزینه‌های پیش روی شما می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:
شما می‌توانید به عروس‌ها کادوهایی مانند ست یا نیم ست زیورآلات، لوازم آرایشی، ست مانیکور، سشوار، فرکننده مو، بوت یا نیم بوت چرم، اتوی مو، پالتو یا کاپشن چرم، کیف چرم، بند انداز برقی، انواع عطرهای زنانه، کالج، کفش پاشنه‌دار، ست کلاه و شال گردن، پیراهن زنانه، دستکش چرم زنانه، لباس زیر، لباس خواب، برس حرارتی، بادی میست، ست شامپو و بالم مو، ست محصولات مراقبت‌های پوستی، تابلو فرش، چادر رنگی، ظروف نقره، ظروف مسی، سرویس روتختی، ساعت مچی زنانه، قالیچه، گوشی موبایل، ست ورزشی، ماساژور برقی، آویز ساعت، مجسمه، ایرپاد، آی واچ، تابلو نقاشی، پالت رژ لب و... را هدیه دهید. 
اگر می‌خواهید که به داماد کادو عید دهید، شاید در نگاه اول خرید برای آقایان کمی سخت به نظر بیاید؛ اما با اندکی صبر می‌توانید بهترین کادوها را که متناسب با سلیقه آقایان بوده پیدا کنید. از جمله این کادوهای  منحصر‌به‌فرد مخصوص داماد می‌توان موارد زیر را نام برد:
کت و شلوار، دوربین عکاسی، ساعت هوشمند، ست محصولات آرایشی و بهداشتی، مچ‌بند هوشمند، مسواک برقی، انواع عطر مردانه، پیراهن مردانه، کاپشن و اورکت، ست ادوتویلت و اسپری، کیف چرم، کفش چرم، کمربند چرم، کتانی، ست ورزشی، پاپیون، پلیور، موزن گوش و بینی، ماشین اصلاح، ست محصولات بهداشتی برای پوست، کیف پول، چمدان، هدفون یا هدست، لوازم کمپینگ، پیپ، هارد اکسترنال، کیسه خواب، اسپیکر، چاقوی همه کاره، فندکی که اسم روی آن حک شود، تابلو سه بعدی، انگشتر با سنگ قدیمی و ارزشی، میز فوتبال دستی، دکمه سردست و گیره کروات، تابلو میناکاری، استند موبایل، ست افترشیو و کف اصلاح و... . همچنین برای انتخاب و خرید راحتتر میتوانید از صفحه مزون و شوی لباس در شمال تهران دیدن نمایید. 

 کادو عید ایده ‌آل برای عروس یا داماد


بیشتر بخوانید: بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه


تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای همسر خود

اگر قصد دارید تا در عید امسال به همسر خود هدیه‌ای بدهید و به دنبال این هستید که چه کادویی او را بیشتر خوشحال خواهد کرد؛ با توجه به این‌که شما نسبت به علایق او آگاهی کامل دارید، کار سختی پیش روی شما نیست. اگر تا به حال برای عیدی دادن به همسر خود وجه نقد یا کارت هدیه انتخاب شما بوده، بهتر است بدانید که خرید کادو عید این حس را به او منتقل می‌کند که شما اهمیت بیشتری برای او قائل هستید؛ پس بهتر است امسال خرید کادو انتخاب شما باشد. با این حال شاید برخی از افراد هنوز هم ندانند که چه کادویی را برای همسرشان خریداری نمایند که او را هیجان‌زده کنند.
در همین راستا اگر با دانستن علایق و سلیقه او، باز هم دچار شک و تردید هستید می‌توانید از کادوهایی مانند مسواک برقی، بادی اسپلش، ست محصولات آرایشی یا بهداشتی، کفش ورزشی، کتانی، جعبه ابزار، ادکلن یا عطر، ساعت مچی، عینک آفتابی، ساعت هوشمند، ایرپاد، دوچرخه، ساز مورد پسند او، ضبط ماشین، تابلوی طلاکوب یا نقره‌کوب، چمدان، ساک مسافرتی، تراول ماگ، قهوه ساز، زیورآلات، کیف پول، ست کمربند و کیف، پک لوازم آرایشی، کتاب، آباژور، مجسمه، خوشبوکننده هوا، ست حوله، جعبه کمک‌های اولیه، ست لباس دو نفره، پک شکلات، پلی استیشن، بلیط سفر دو نفره، رادیو قدیمی، صندلی ماساژ، تردمیل، ست کوسن و رومیزی، موس بلوتوثی، صندلی راک، گلدان کاکتوس، دسته گل، کالکسیون پول قدیمی یا تمبر و ... استفاده کنید. شما می توانید برای مشاوره آنلاین و خرید هدیه از صفحه بهترین لوازم خانگی در چیتگر دیدن نمایید.

کادو عید ایده ‌آل برای همسر خود

تهیه یک کادو عید ایده ‌آل برای مادران

برخی دیگر از افراد به این فکر افتاده‌اند که در عید امسال مادر خود را غافلگیر کنند و به دنبال این هستند که چه کادویی تهیه کنند که قدرانی زحماتش را به جای آورد. در گام اول باید به این توجه کنید که مادر شما به چه چیزی نیاز دارد و با توجه به این‌که از علایق او آگاه هستید کادویی برای او خریداری نمایید که مورد پسندش باشد. شاید در این هنگام تصمیم‌گیری برای شما کمی سخت باشد که چه کادویی برای او انتخاب کنید؛ به همین دلیل ما برخی از کادوهایی که مناسب مادران هستند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. بهتر است این بار فکر خرید وسایل خانه را به طور کلی کنار بگذارید و سعی نمایید که یک کادو متفاوت برای او تهیه کنید. از جمله این کادوهای متفاوت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتخاب لباس خواب یک پیشنهاد شگفت‌انگیز است که بی‌شک مادر شما با دیدن این کادو خوشحال خوهد شد. به دلیل این که با فرا رسیدن نوروز مادران بیشتر به دنبال این هستند که لوازم منزل خود را نو کنند و بعد از آن هم لباس‌های مجلسی خود را خریداری می‌کنند، خرید لباس خواب در شمار اولویت‌های آن‌ها قرار ندارد؛ پس ما می‌توانیم با خرید این کادو ویژه آن‌ها را خوشحال کنیم.
  2. خرید لباس ورزشی نیز یکی دیگر از کادوهای مناسبی است که می‌توانیم تهیه کنیم. در نظر داشته باشید که لباس ورزشی می‌تواند این احساس را در آن‌ها به وجود آورد که هنوز هم جوان هستند و باعث طراوت و شادابی آن‌ها می‌شود.
  3. با فرا رسیدن عید مادران دوست دارند که به دکوراسیون منزل خود اثاثیه جدیدی اضافه کنند؛ پس شما می‌توانید برای رضایت بیشتر آن‌ها برای خرید کالاهای شیشه‌ای، کریستالی و بلوری اقدام نمایید. توجه داشته باشید که خرید مجسمه‌ها نیز برای تزئین اتاق‌ها یک انتخاب برجسته به شمار می‌رود. برای خرید لوازم خانگی به عنوان هدیه عید میتوانید به صفحه بهترین لوازم خانگی مراجعه نمایید.
  4. خرید کیف نیز یکی دیگر از کادوهایی است که مورد پسند مادران خواهد بود؛ اما در این هنگام توجه نمایید که مادران دوست دارند کیفی که استفاده می‌کنند علاوه‌بر مدرن بودن، از جاهای مختلفی برای قرار دادن وسایل متفاوت برخوردار باشد و جادار بودن کیف برای آن‌ها بسیار مهم است.
  5. خرید روسری
  6. خرید گلدان با گل‌های مصنوعی که ماندگاری بالایی نیز دارد می‌تواند هدیه مناسبی به شمار ‌رود.
  7. اگر مادر شما به سفر علاقه دارد، می‌توانید خرید یک چمدان را انتخاب کنید و برای خرید چمدان توجه کنید که چمدان چرخ‌دار برای جابه‌جایی آسان‌تر خواهد بود. همچنین در هنگام خرید چمدان بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که وزن زیادی نداشته و بتواند به راحتی در فضاهای کوچک قرار گیرد.

کادو عید ایده ‌آل برای مادران


بیشتر بخوانید: فوت و فن خرید اینترنتی


تهیه کادو دست ساز برای عید

اگر قصد دارید که به عزیزان خود کادو عید دهید، کادوهای دست ساز نیز یک انتخاب بسیار زیبا به شمار می‌روند. گاهی اوقات دادن یک هدیه دست ساز و کوچک به قدری فرد مقابل را خوشحال می‌کند که کادوهای گران قیمت نمی‌توانند جایگزین آن شوند. شما می‌توانید با نزدیک شدن به فصل بهار در این فکر باشید که برای خانواده و دوستانتان کادوهای دست ساز تهیه نمایید و به آن‌ها یادآوری کنید که چقدر برای شما مهم هستند. در همین راستا دستنبد برای خانم‌ها و جاکلیدی برای آقایان می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

کادو دست ساز برای عید

سخن پایانی

با توجه به این‌که جشن گرفتن عید نوروز از قدمت بسیار زیادی برخوردار است، افراد زیادی با فرا رسیدن آن به این موضوع می‌اندیشند تا عزیزان خود را با دادن کادو عید خوشحال کنند. برای تهیه یک کادو مناسب به هر فردی در عید نوروز، در ابتدا نیاز دارید تا بیشتر با علاقه‌مندی‌های او آشنا شوید. بعد از آشنایی با سلیقه فرد مورد نظر، توجه به رده سنی و رنگ مورد علاقه او از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در هنگام خرید کادو عید باید به آن توجه نمایید. در نظر داشته باشید که بهتر است در روزهای خلوت‌تر برای خرید کادو اقدام کنید تا با داشتن زمان بیشتر و آرامش خاطر، بتوانید بهترین هدیه را تهیه نمایید.