فهرست: 

خوش پخت‌ترین غذا را از یک آشپزخانه مدرن بخواهید 
غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید 
با آسیانا غذای سالم بخورید 
چرا آسیانا؟ 
غذای خود را آنلاین سفارش دهید 

آشپزی یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های زندگی است که طی هزاران سال وجود داشته و ارتباط مستقیمی با انرژی روزانه افراد دارد. همین فعالیت اساسی باعث شد انسان‌ها به یک مکان خاص نیاز پیدا کنند تا وعده‌های غذایی خود را در آن مکان آماده و طبخ کنند. با گذر زمان نام این مکان مجزا به آشپزخانه تبدیل شد. آشپزخانه‌ها همان‌طور که همه ما می‌دانیم به جزء غیرقابل انکار زندگی امروزی افراد تبدیل شده‌اند. علاوه بر آشپزخانه‌های منازل کم کم آشپزخانه بیرونی یا تهیه غذاهایی نیز روی کار آمدند. به وجود آمدن این آشپزخانه‌ها تحت تاثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی رخ داد. به طوری که در حال حاضر برخی از این آشپزخانه‌های فعال بهترین غذاها را طبخ و در میان متقاضیان توزیع می‌کنند. برای مثال آشپزخانه آسیانا یکی از با کیفیت‌ترین آشپزخانه‌ها به شمار می‌آید که لذیذترین غذاها را برای شما آماده و ارسال می‌کند. 

خوش پخت‌ترین غذا را از یک آشپزخانه مدرن بخواهید 

دوره مطبخ، تنور گلی، ظروف ملامینی و سایر وسایل و لوازم سنتی یا قدیمی تمام شده و در حال حاضر آشپزخانه‌ای موفق است که از جدیدترین، به روزترین و مدرن‌ترین وسایل و ابزار استفاده می‌کند. به عبارت دیگر تکنولوژی نقش مهمی در طعم لذیذ غذاها ایجاد می‌کند که با وسایل سنتی امکان‌پذیر نخواهد بود. 
در واقع آشپزخانه‌های به روز توانسته‌اند مرز آشپزی قدیمی را رد کنند و به آشپزی مدرن و با کیفیت دست یابند. استفاده از لوازم هوشمند که حاوی حسگرها و سایر فناوری‌های پیشرفته است، یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های فناوری در طراحی آشپزخانه‌های تجاری به شمار می‌آید. 
برای مثال اجاق‌ها و لوازم هوشمند گاری برای پختن غذا در دماها و فواصل زمانی خاص تنظیم شده‌اند که در نتیجه طبخ غذایی خوشمزه تضمینی خواهد بود.
 فریزرها و یخچال‌های هوشمند نیز می‌توانند سطح رطوبت و دمای مواد غذایی را زیر نظر داشته باشند و در صورت بالا یا پایین بودن درجه حرارت به کارکنان آشپزخانه اطلاع دهند. همه ما از اهمیت سیستم‌های نمایش دیجیتال برای طراحی آشپزخانه‌های معاصر آگاه هستیم. 
سرآشپزها می‌توانند از این سیستم‌ها برای نظارت بر زمان پخت، دما و سایر داده‌های مهم و واقعی استفاده کنند. سرآشپزها می‌توانند روش‌های پخت و پز خود را مطابق با فناوری تغییر دهند و کیفیت یکنواخت را همه ظروف تضمین کنند.
 نمایشگرهای دیجیتال می‌توانند مدیریت ضایعات مواد غذایی، سفارش مواد و ردیابی سطح موجود را به عهده بگیرند و داده‌های واضحی ارائه دهند تا هزینه‌ها کاهش یابد، بهره‌وری بیشتر شود و همچنین از اسراف مواد غذایی پرهیز شود. 
بنابراین شما نیز می‌توانید برای اینکه غذایی با کیفیت میل کنید و مطمئن باشید که هیچ اسرافی انجام نمی‌شود، از همین آشپزخانه‌های مدرن غذای مورد علاقه خود را تحویل بگیرید. 

غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید 

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که آشپزخانه‌های مدرن دارند، ارسال به موقع غذا درب منزل مشتری است. برای مثال اگر شما ساکن شهرک غرب یا منطقه سعادت آباد هستید، می‌توانید غذای مورد نظر خود را در آشپزخانه آسیانا سفارش دهید و منتظر بمانید که طی مدت زمان کوتاهی غذای دلخواهتان به دست شما برسد. 
برای خوردن یک غذای لذیذ باید برنامه‌ریزی کنید، لباس مناسبی بپوشید، سوار ماشین شود و در نهایت به رستوران دلخواهتان برسید و تمام این مراحل می‌تواند برای شما سخت به نظر برسند. به خصوص بعد از یک روز کاری پردردسر دوست دارید، در منزل خود غذایی لذیذ میل کنید. 
دوران رستوران رفتن به پایان رسیده و در حال حاضر تنها چیزی که برای صرف غذایی لذیذ نیاز دارید، یک شماره تلفن، انتخاب غذای مورد نظر و ثبت سفارش است. در ادامه این مسیر غذای مورد نظر شما داغ و خوشمزه درب منزلتان تحویل داده می‌شود. 
این روند می‌تواند بهترین گزینه برای تمام آشپزخانه‌ها به شمار آید اما یکی از اصلی‌ترین مشکلات صاحبان رستوران‌ها و سایر کسب و کارهای این چنینی خواهد بود. چه لذتی بیشتر از اینکه در منزل خود بنشینید، روی مبل چرم و نرم خانه و با لباس راحتی لم دهید و غذایی بسیار خوشمزه میل کنید؟ 
برخی از آشپزخانه‌ها همانند آسیانا بهترین تدارکات تحویل غذا را دربردارند و درست مطابق با تقاضای مشتری غذا را تحویل می‌دهند. بهترین ویژگی هر آشپزخانه مدرنی که غذای خود ارسال می‌کند، سر وقت تحویل دادن غذا و گرم بودن آن است. بنابراین شما نیز در انتخاب خود به این نکات توجه داشته باشید. 

با آسیانا غذای سالم بخورید 

خوردن غذایی سالم و خوشمزه امری رویایی به نظر می‌رسد. قوانین و مقررات زیادی در مورد ایمنی غذا وجود دارند که آشپزخانه‌ها باید آنها را به خاطر بسپارند.
 این امکان وجود دارد که مشتریان از خوردن مواد غذایی غیر بهداشتی بیمار شوند و اگر از روش‌های مناسب ایمنی مواد غذایی پیروی نشود، سطح رضایت از آشپزخانه مورد نظر کاهش می‌یابد. برای اطمینان از سلامت و ایمنی غذای خود باید بهترین آشپزخانه و تمیزترین آنها را برای ثبت سفارش انتخاب کنید. 
آشپزخانه‌ای خوب است که طیف گسترده‌ای از مسائل ایمنی مواد غذایی، از بهداشت آشپزخانه گرفته تا آموزش کارکنان را در نظر بگیرد. همچنین نوع غذاهای طبخ شده آشپزخانه نیز در ضمانت آن آشپزخانه اهمیت دارد. 
آشپزخانه آسیانا با انواع سازمان‌ها همانند بانک دی، سازمان نظام مهندسی، بانک سامان، شرکت‌های نفتی، بانک انصار، شرکت‌های برگزارکننده سمینارها و شرکت‌های برگزارکننده همایش‌های مختلف همکاری دارد. از این رو هیچ شک و شبه‌ای در سلامت و کیفیت این آشپزخانه محبوب وجود ندارد. 
حتی می‌توان آسیانا را مجهزترین و بزرگ‌ترین آشپزخانه منطقه 2 در نظر بگیرید که طعم واقعی غذاهای ایرانی را با استفاده از بهترین مواد اولیه در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌دهد. 
در ضمن ظرفیت بالای ثبت سفارش و ارائه خدمات با کیفیت این آشپزخانه از دیگر دلایلی است که شما می‌توانید آسیانا را با خیالی آسوده انتخاب کنید. 

چرا آسیانا؟ 

اکنون که تا حدودی با ویژگی‌های مختلف و مهم یک آشپزخانه با کیفیت آشنا شدید، می‌توانید با خیالی آسوده آشپزخانه آسیانا را برای ثبت سفارش خود انتخاب کنید. این آشپزخانه علاوه بر اینکه غذای سالم و با کیفیتی ارائه می‌دهد، تمام سعی خود را به کار می‌برد تا غذای تحویل داده شده به مشتری داغ و گرم باشد. 
همان‌طور که گفتیم اصلی‌ترین موضوع در لذیذ بودن غذاهای طبخ شده، لوازم و وسایل آشپزخانه است که آسیانا به مدرن‌ترین وسایل و لوازم مجهز است. در نتیجه با کیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها را برای مشتریان محترم خود آماده می‌کند. با آسیانا طعم واقعی و اصیل غذای ایرانی را تجربه می‌کنید. 
همچنین آسیانا تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تهیه غذاها استفاده خواهد کرد. این آشپزخانه هرگز سلامتی مشتریان محترم خود را قابل معامله نمی‌داند و تحت هر شرایطی سلامتی آنها را تضمین خواهد کرد. برخی از این غذاهای لذیذ عبارت هستند از: 
•    زرشک پلو 
•    سبزی پلو با ماهی 
•    کشمش پلو با مرغ 
•    شیرین پلو 
•    باقالی پلو با مرغ و گوشت 
•    اکبر جوجه 
•    ماهی سفید، مرغ و اردک شکم پر 
•    چلو خورشت فسنجان با گوشت و مرغ 
•    چلو خورشت قیمه با سیب زمینی و بادمجان 
•    چلو خورشت قرمه سبزی 

غذای خود را آنلاین سفارش دهید 

خوشبختانه از وقتی اینترنت و برنامه‌های کاربردی توسعه پیدا کردند، خرید انواع غذاها و کالاها برای افراد تسهیل پیدا کرد. برای مثال افراد می‌توانند در منزل خود بمانند و غذایی را با چند کلیک ساده و بدون هیچ زحمتی درب منزل خود دریافت کنند. 
اگر شما نیز بعد از یک روز کاری سخت به منزل آمده‌اید و حوصله آشپزی ندارید، توصیه می‌کنیم غذای خود را از آشپزخانه آسیانا سفارش دهید و طعم واقعی غذای اصیل ایرانی را تجربه کنید. این آشپزخانه به صورت آنلاین می‌تواند سفارش شما ثبت و پردازش کند.