فهرست:

انتخاب گریم مناسب برای عروس 
نحوه اجرای بهترین گریم عروس 
سالن تخصصی گریم عروس 

شاید تا چندین سال گذشته آرایش کردن عروس و تغییر اساسی در چهره افراد مد روز محسوب می‌شد اما در حال حاضر و با توسعه دانش مربوط به زیبایی ظاهری، آرایش غلیظ امری پسندیده نیست. در واقع بیشتر سالن‌های زیبایی از گریم متعادل‌سازی چهره استفاده می‌کنند و خیلی مواد آرایشی را به صورت واضح بر روی پوست مشتری خود به نمایش نمی‌گذارند. همین نوع آرایش برای عروس‌ها نیز کاربرد دارد و باعث جذابیت بیشتر آنها شده است. به عبارت دیگر گریم عروس با بهترین مواد آرایشی به زیبایی بیشتر او کمک می‌کند. با کمی جستجو در میان سالن‌های زیبایی به طور حتم می‌توانید سالنی را بیابید که بهترین خدمات مربوط به گریم متعادل‌سازی چهره یا گریم عروس را ارائه می‌دهند. یکی از همین سالن‌های زیبایی معتبر و محبوب، سالن زیبایی ره آفرین نام دارد که انواع خدمات مربوط به گریم را به کمک مرغوب‌ترین مواد آرایشی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. 

سالن زیبایی ره آفرین

انتخاب گریم مناسب برای عروس 

تنها چیزی که در همه عروسی‌ها یکسان است، مربوط به اهمیت زیبایی عروس خواهد بود. در واقع در تمام عروسی‌ها همه نگاه‌ها همیشه به سمت عروس است. بنابراین عروس باید زیباتر و درخشان‌تر از سایرین باشد. یکی از کسانی که بیشترین نقش را در زیبایی عروس دارد، میکاپ آرتیست سالن زیبایی مورد نظر خواهد بود. 
برای اینکه گریمی متناسب با چهره عروس انتخاب و اجرا شود، عروس باید قبل از روز عروسی به دیدن میکاپ آرتیست مورد نظر خود برود تا با مشاوره و راهنمایی دقیق او بتواند بهترین نوع آرایش را برای خود انتخاب کند. شاید چند درصد از زیبایی طبیعی باشد اما بخش عظیمی از این زیبایی طبیعی به ترفندهای مدرن نیز بستگی دارد. 
توصیه سالن‌های زیبایی معتبر به عروس‌ خانم‌ها این است از انجام کارهایی که آنها را از ظاهر عادی خود دور می‌کند، خودداری کنند. برای انتخاب گریم مناسب عروس، بهتر است عروس تصویری از زمانی که ظاهر خوبی داشته پیدا کند و به فکر بازسازی آرایشی مشابه آن باشد. 
خوشبختانه پیدا کردن بهترین گریم برای عروس در حال حاضر کار خیلی سختی نیست زیرا ویدیوهای زیادی در اینستاگرام و یوتیوب بارگذاری شده‌اند که شما در امر پیدا کردن گریم متعادل چهره خود کمک می‌کنند. اما شما برای اجرای هر یک از گریم‌های متعادل چهره خود به یک سالن زیبایی متخصص نیاز دارید. 

نحوه اجرای بهترین گریم عروس 

اولین قدم برای گریم عروس یا متعادل‌سازی چهره، مراقبت از پوست فرد مورد نظر است. برای مراقبت از پوست نیز باید از کرم محافظ پوست صورت استفاده کرد. از آنجایی آرایش و گریم عروس باید پایدار باشد و چند ساعتی را بر روی پوست او باقی بماند، استفاده از کرم محافظ پوست به دوام گریم عروس کمک می‌کند.
می‌توان گفت این نوع کرم به عنوان لایه‌ای محافظ از گریم عروس مراقبت می‌کند. سالن زیبایی که در این حوزه تخصص کافی را داشته باشد، از شما می‌خواهد یک شب قبل از روز عروسی به آرایشگاه بروید تا پوست شما لایه‌برداری و برای گریم روز بعد آماده باشد. 
در مراحل اجرای این نوع گریم، باید لایه‌ای سبک از مرطوب‌کننده غنی نیز استفاده کنند تا بتوانند چربی زیادی در سطح پوست ایجاد و زیرسازی پوست را برای گریم آماده کنند. البته که آبرسانی و پاکسازی پوست نیز از دیگر عوامل مهمی است که باید به هنگام گریم عروس به آن توجه داشت. 
کرم دور چشم گریم عروس نیز باید از ویتامین‌های ضروری غنی باشد تا به زیبایی گریم عروس کمک کند. یک سالن زیبایی معتبر و متخصص در حوزه گریم عروس از کرم‌هایی که اس پی اف بالایی دارند استفاده نمی‌کند زیرا این کار باعث فلش بک در عکس‌های عروس می‌شود. 

نحوه اجرای بهترین گریم عروس 

زیرسازی سبک گریم عروس 

عروس‌های محترم باید بدانند که فقط به این دلیل که روز عروسی آنها است، بدین معنا نیست که باید فونداسیون آرایشی بیشتر و فرمول سنگین‌تری را برای گریم خود پیاده کنند. کافی است کرم و پودری که روی پوست هر کسی پاسخگو خواهد بود را استفاده کنند. 
اغلب سالن‌های زیبایی با یک لایه از کرم‌های شفاف شروع می‌کنند و سپس در صورت لزوم این لایه پایه را پوشش می‌دهند. از این کرم شفاف می‌توان در بخش‌های مختلفی از صورت همانند گونه‌ها، اطراف بینی و چانه نیز استفاده کرد. در ادامه با یک براش کوچک و محکم این کرم‌ها را در مناطق مورد نظر پخش خواهند کرد. 
بدین صورت زیرسازی پوست عروس به سبک‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. البته عروس‌هایی که می‌خواهند گریم غلیظ‌تری داشته باشند نیز می‌توانند از سالن زیبایی خود بخواهند گریم آنها را با کرم‌های متفاوتی تکمیل کنند. 

استفاده از کرم پودر 

برای گریم عروس باید از کرم پودر استفاده شود. بسیاری از عروس‌ها از کرم پودر متنفر هستند زیرا فکر می‌کنند استفاده از کرم پودر پوست آنها را سنگین و شبیه به کیک پهنی می‌کند و درخششی که آنها به دنبال آن هستند نیز برایشان میسر نمی‌شود. 
اما اینطور نیست. در صورتی که سالن زیبایی متخصص در حوزه گریم عروس را پیدا کنید، کرم پودر را به بهترین شکل بر روی پوست شما پخش می‌کند. در گریم عروس بسیار مهم است که کرم پودر در مرکز پیشانی و بین ابروها استفاده شود. این نواحی صورت شما براق خواهد بود که به زیبایی بیشتر گریم شما کمک می‌کند. 
در ادامه اطراف بینی، دور دهان، اطراف لب و چانه عروس را مات می‌کنند تا صاف‌تر از حد معمول به نظر برسند. البته این روش را هر کسی نمی‌پسندد زیرا ممکن است پوست این مناطق را کمی کدر نشان دهد. ناگفته نماند جنس و کیفیت کرم پودری که سالن زیبایی مورد نظر استفاده می‌کند، تاثیر بسیاری بر روی زیبایی و ماندگاری گریم عروس دارد. 

رژگونه زدن 

وقتی صحبت از رژگونه می‌شود، همه به فکر لپ‌های قرمز می‌افتند. اما در گریم عروس باید سیب گونه را با کرم رژگونه رنگ کرد. بعد از اینکه از کرم پودر در سایر مناطق صورت استفاده شد، باید از رژگونه با رنگی مشابه نیز برای ایجاد تغییرات جزئی استفاده کرد. 
در آخر اینکه چشم و لب نیز در گریم عروس به روشی خاص و منحصر به فرد آرایش می‌شوند که هر سالن زیبایی نمی‌تواند از پس آن برآید مگر اینکه دانش و تخصص کافی در زمینه گریم عروس داشته باشد. 

سالن تخصصی گریم عروس 

سالن تخصصی گریم عروس 

همان‌طورکه گفتیم گریم یکی از به روزترین روش‌های آرایشی محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. به طوری که بیشتر عروس خانم‌ها دوست دارند در شب عروسی خود با گریم وارد شوند نه اینکه آرایشی غلیظ و چشمگیر بر روی پوست آنها انجام شود. 
شما چه سبکی را برای عروسی خود می‌پسندید؟ اگر دوست دارید در روز عروسی خود با گریمی منحصر به فرد و متفاوت وارد شوید، توصیه می‌کنیم به سالن زیبایی ره آفرین سر بزنید. از آنها بهترین مشاوره مربوط به گریم متعادل‌سازی چهره را دریافت کنید و از بهترین خدمات این سالن در همین زمینه نهایت بهره را ببرید.