فهرست:

جدیدترین مد و طراحی مربوط به ناخن‌ها 
چرا کاشت و لمینیت ناخن؟ 
نحوه طراحی بر روی ناخن 
بهترین مرکز ارائه‌دهنده خدمات ناخن 

در سال‌های اخیر، بانوان محترم بیش از پیش به فکر ایجاد تغییراتی در ناخن‌های خود هستند. تا چندین سال پیش بانوان تنها از لاک و سوهان دستی برای شکل‌ دادن یا زیبایی ناخن‌های خود استفاده می‌کردند اما در حال حاضر روش ساده‌تر و البته بهتری برای زیبایی ظاهری ناخن‌ها تعبیه و طراحی شده است. لازم نیست لاک بزنید و منتظر خشک شدن آن بمانید یا اینکه نیاز به تمدید آن داشته باشید. بلکه می‌توانید با کمک یکی از خدمات مربوط به ناخن زیباترین و بهترین ناخن‌ها را حداقل برای یک ماه داشته باشید. همچنین اگر از سایز و شکل ناخن‌های خود راضی نیستید می‌توانید ناخن‌های غیر طبیعی بکارید و سپس آنها را دیزاین کنید. سالن لی لی از جمله بهترین سالن‌های زیبایی است که بهترین خدمات مربوط به ناخن را ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این خدمات راهنمای زیر را مطالعه کنید. 

سالن لی لی

جدیدترین مد و طراحی مربوط به ناخن‌ها 

در حال حاضر در انواع مجلات و تابلوهای پینترست می‌توان شاهد مدل‌های مختلفی از کاشت، ژلیش و طراحی ناخن بود. این مدل ناخن‌ها به یک خلق و خوی جمعی تبدیل شده که البته تبلیغات گسترده نیز در این تغییر عقیده تاثیر کمی نداشته است. اما به طور کلی کاشت و لمینت ناخن باعث جذابیت بیشتر انگشتان دست و پای شما می‌شود. 
در صورتی که رنگ‌های طبیعی‌تری را برای ناخن‌های خود انتخاب کنید، انگشت شما بلندتر دیده می‌شود و توجه بینندگان کمتر به آسیب یا چین و چروک‌های روی دست شما جلب خواهد شد. در صورتی که از ناخن‌کاری حرفه‌ای کمک بگیرید مدت زمان تعویض پولیش شما طولانی‌تر می‌شود. 
مدها و ترندهای جدیدی که راه‌اندازی شده‌اند تا حد زیادی برای انواع پوست‌ها مناسب هستند. ولی شما می‌توانید رنگ لاک دلخواه خود را با لباس خود یا مناسبتی که در پیش رو دارید ست کنید. انتخاب رنگ و طرح لاک برای بیشتر بانوان یک چالش بزرگ به شمار می‌آید. 
طی چندین سال گذشته، همه در جستجوی یافتن روشی جدید برای آرایش چهره خود بودند اما به تازگی ناخن نیز به یکی از پرطرفدارترین روش‌های آرایشی و زیبایی تبدیل شده است. هنرهای مربوط به ناخن جزء جدیدترین موارد در دنیای مد به شمار می‌آیند و به زودی تحولات عظیمی در راه است. 
آرت ناخن به هنر تزیین ناخن افراد گفته می‌شود که با استفاده از انواع مواد موجود در بازار زیبایی به زیبایی بیشتر ناخن‌های شما کمک می‌کند. تکنولوژی‌های پیشرفته در این مسیر شرایطی برای افراد ایجاد می‌کنند تا طرح دلخواه خود را روی ناخن‌های خود به رخ بکشند و از زیبایی بیشتر آن لذت ببرند. 

جدیدترین مد و طراحی مربوط به ناخن‌ها 

چرا کاشت و لمینیت ناخن؟ 

همان‌طور که می‌دانید ناخن افراد لایه‌ای از کراتین را شامل می‌شود و همین مسئله به تکامل بیشتر مسیر طراحی، کاشت، لمینیت و زیبایی ناخن‌ها کمک می‌کند. در زمان‌های گذشته مانیکور، پدیکور، لاک و حنا تمام آن چیزی بود که افراد می‌توانستند بر روی ناخن‌های خود پیاده کنند. 
اما در حال حاضر شرایط فرق کرده و افراد می‌توانند هر نوع خلاقیتی را بر روی مدل‌های ناخن خود پیاده کنند. حتی این امکان وجود دارد که بتوانید هر نوع تخیل خود را بر روی ناخن‌ها اجرا کنید. 
به عبارت دیگر ناخن‌ها به یک بوم نقاشی بزرگ تبدیل شده‌اند که می‌توان بر روی آنها خلاقیت زیادی به خرج داد و جذابیت آنها را بیشتر کرد. 
اکنون بانوان عزیز سعی دارند، ناخن‌های خود را رنگ‌های مناسب فصل یا نزدیک به لباس خود انتخاب کنند. امروزه هنر مربوط به ناخن‌ها در همه جا رایج شده و در بیشتر مکان‌ها همانند مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، عروسی‌ها، مهمانی‌ها و غیره شما شاهد بانوان محترمی هستید که ناخن خود را کاشت، لمینیت یا ژلیش کرده‌اند. 
براساس آمار به دست آمده ریشه اصلی مربوط به هنر ناخن مدرن از کشور ژاپن سرچشمه می‌گیرد. در سراسر جهان ناخن‌کاران حرفه‌ای حضور دارند که بهترین خدمات مربوط به ناخن را ارائه می‌دهند. در ایران تا چندین دهه پیش هنر ناخن به معنای طراحی با حنا بود که روشی بسیار رایج محسوب می‌شد. 
حتی می‌توان گفت هنر مربوط به ناخن در برخی از قبیله‌های سرخپوستی نیز پایه‌گذاری شده و همچنان کیفیت خود را حفظ کرده است. به طور معمول سالن‌های زیبایی حرفه‌ای بهترین خدمات مربوط به کاشت، طراحی، ژلیش و لمینیت ناخن را انجام می‌دهند. با این وجود هنوز هنر مربوط به ناخن می‌تواند توسعه یابد. 
در صورتی که می‌خواهید زندگی راحتی داشته باشید و همیشه انگشتانی لاک زده و آماده داشته باشید، توصیه می‌کنیم ناخن بکارید یا از روش لمینت استفاده کنید. همچنین ژلیش ناخن طبیعی نیز می‌تواند به زیبایی طولانی مدت ناخن شما کمک کند.

چرا کاشت و لمینیت ناخن؟ 

نحوه طراحی بر روی ناخن 

به طور سنتی رنگ کردن ناخن به یک لایه ساده از لاک ناخن اطلاق می‌شود. اما در حال حاضر طرح‌های متنوعی وجود دارند که می‌توان روی ناخن‌های خود را طراحی و نقاشی کرد. این طرح‌ها از مدل‌های گلدار گرفته تا طرح‌های هندسی و خلاقانه را شامل می‌شوند. 
بعد از کاشت، ژلیش یا لمینیت ناخن نوبت به طراحی ناخن‌ها می‌رسد. فرآیند رنگ‌آمیزی و طراحی ناخن بسیار پیچیده است و تنها زمانی که توسط یک ناخن‌کار حرفه‌ای انجام شود نتیجه دلخواه را ارائه می‌دهد. به منظور طراحی ناخن در ابتدا ناخن‌ها تمیز و پوست مرده و کوتیکول ناخن برداشته می‌شوند. 
در ادامه یک لایه رنگی بر روی ناخن کشیده می‌شود تا ناخن‌کار مطمئن شود که طرح مورد نظر را به بهترین شکل ممکن می‌کشد. در برخی موارد اگر ظاهر ناخن طبیعی باشد، از یک لایه رنگ نیز استفاده نمی‌کنند. سپس یک لایه پولیش بر روی ناخن اعمال می‌شود که باعث شود طرح مورد نظر به سرعت خشک شود.

 بهترین مرکز ارائه‌دهنده خدمات ناخن 

بهترین مرکز ارائه‌دهنده خدمات ناخن 

زیبایی چهره تنها مسئله‌ای نیست که باید به آن توجه داشت، بلکه جذابیت دستان و انگشتان نیز می‌تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد. بنابراین اگر دوست دارید دستان و انگشتان زیبایی داشته باشید، توصیه می‌کنیم به فکر کاشت، ژلیش و لمینت ناخن‌های خود باشید. 
البته که هر ناخن‌کار و سالن زیبایی نمی‌تواند بهترین و مناسب‌ترین ناخن‌ها را در اختیار شما قرار دهد اما به هر حال شما باید برای پیدا کردن بهترین ناخن‌کار و حرفه‌ای‌ترین سالن زیبایی تلاش کنید. سالن زیبایی لی لی یکی از بهترین مراکزی است که انواع خدمات مربوط به ناخن را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. 
کادر مجرب ناخن این سالن زیبایی می‌تواند هر طرح و مدلی را بر روی ناخن‌های شما پیاده سازند و همچنین به جذابیت بیشتر و بهتر دستان و انگشتان شما بیفزاید. از این رو برای اینکه از خدمات این سالن زیبایی بهره‌مند شوید، بهتر است همین حالا با متخصصان ناخن سالن لی لی تماس بگیرید و وقتی را رزرو کنید.