فهرست:

بهترین روش احیای موی سر
منظور از روش احیا کراتینه چیست؟
فواید روش احیا و کراتینه موی سر 
کجا موهای خود را احیا و کراتینه کنیم؟

مو به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای موثر در زیبایی ظاهری، به انواع لوازم و روش‌های زیبایی و آرایشی نیاز دارد. از آنجایی که لوازم آرایشی مرسومی برای درمان و احیای مو وجود ندارند و استفاده از این لوازم خیلی رضایت‌بخش نبوده است، روش‌های مختلف دیگری برای احیا و درمان موهای سر تعبیه و طراحی شده‌اند. برای مثال کراتین یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود مشکلات سر است که باعث صافی و درخشندگی بیشتر موها می‌شود. البته که کراتین یا احیای موی سر علاوه بر مواد اولیه به دانش زیادی در این حوزه نیاز دارد که شاید هر سالن آرایشی نتواند به خوبی این کار را انجام دهد. سالن زیبایی پروا بیوتی از بهترین و کارآمدترین سالن‌های زیبایی در زمینه کراتین و احیای موی سر است که از مواد مرغوب برای کراتین موی سر استفاده می‌کند. در ادامه بیشتر با این روش احیای موی سر آشنا می‌شوید. 

سالن زیبایی پروا بیوتی

بهترین روش احیای موی سر 

در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان به طور عمیق به فکر تولید انواع محصولات کارآمد و حجم‌دهنده موی سر هستند تا بتوانند موی سر افراد متقاضی را به بهترین شکل ممکن احیا کنند. با وجود اینکه مواد کراتین به طور معمول شیمیایی هستند اما برای درمان و احیای موی سر بسیار مفید خواهند بود. 
کراتین در واقع دارویی است که پیاده‌سازی آن بر روی موی سر حدود چند ساعتی طول می‌کشد و به رفع مو خوره یا پف کردن بیش از موی سر کمک می‌کند. اما سوال این است که این ماده شیمیایی چگونه می‌تواند موی سر افراد را احیا و درمان کند؟ به عبارت دیگر کراتین به طور دقیق چه تاثیراتی بر روی موی سر دارد؟ 
همچنین باید فهمید که آیا کراتین برای احیای انواع موها مناسب است؟ براساس آمار به دست آمده این روش احیا بهترین نتیجه را در اختیار بیشتر افراد قرار می‌دهد و تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهری موی متقاضیان دارد. متخصصان صنعت مو کراتین را یکی از بهترین روش‌ها برای احیای موی سر در نظر دارند. 

بهترین روش احیای موی سر 

منظور از روش احیا کراتینه چیست؟ 

کراتین یک پروتئین فیبری است که به طور طبیعی در موی سر افراد یافت می‌شود و به عنوان یک سپر محافظ در برابر رطوبت که علت اصلی موخوره است، عمل می‌کند. با گذشت زمان، مو در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، محیط، مواد حالت‌دهنده و شیمیایی، پروتئین کراتین خود را از دست می‌دهد. 
با از بین رفتن کراتین، لکه‌های متخلخلی بر روی موی سر ایجاد می‌شوند. این آسیب دیدگی‌ها و در هم رفتگی موهای سر باعث می‌شود موهای افراد با مشکلات بیشتر روبرو شوند. در نتیجه درمان و روش احیا با کراتین طراحی شده و روی کار آمد تا کراتین کاهش یافته موی سر را دوباره افزایش دهد. 
این روش احیا با رطوبت بیش از حد موها مقابله می‌شود و باعث می‌شود موی شما ظاهر و سلامت بهتری داشته باشد. روش‌های احیای کراتینه زیادی وجود دارند که شما با توجه به نیاز خود و بعد از دریافت بهترین مشاوره از آرایشگران می‌توانید بهترین روش احیای کراتینه را برای رفع مشکلات موی سر خود انتخاب و تجربه کنید. 
با وجود اینکه بیشتر افراد کراتینه را روشی برای صاف کردن موها می‌شناسند، می‌توان گفت کراتینه در واقع به درمان موهای سر کمک بزرگی می‌کند و همچنین در کنترل موخوره نیز نقش مهمی دارد. در نظر داشته باشید کراتینه شاید موی سر شما را بیش از حد صاف کند، اما با گذر زمان این مشکل خیلی سریع رفع می‌شود. 
کراتینه علاوه بر صافی موی سر می‌تواند موی شما را احیا و درمان کند، از شکنندگی موهای سر جلوگیری کند. همچنین می‌تواند موخوره را کاهش دهد و سلامتی را به موی شما برگرداند. در ضمن کراتینه موی سر می‌تواند بدون تغییر دائمی ساختار، جلوه‌ای صاف‌کننده از موی سر را فراهم کند. 
فراموش نکنید روش کراتینه می‌تواند حالت موجی و بد شکل موهای سر شما را از بین ببرد. این روش درمان و احیای قدرتمند می‌تواند توسط یک آرایشگر حرفه‌ای انجام شود. طی این روش درمان، موهای سر با غلظت بالایی از کراتین در سراسر ساختار مو نفوذ می‌کنند و در لایه‌ای از مو و به منظور ترمیم موی سر مهر و موم می‌شوند. 

منظور از روش احیا کراتینه چیست؟ 

فواید روش احیا و کراتینه موی سر 

این روش احیای موی سر رطوبت را از بین می‌برد، هر نوع آسیب و شکستگی موی سر را ترمیم می‌کند، استحکام موی سر را بازسازی خواهد کرد تا در نهایت موهایی صاف‌تر، درخشان‌تر و سالم‌تر داشته باشید. 
در ضمن با این روش احیا می‌توان کنترل‌پذیری موی سر را افزایش داد و زمان کمتری برای حالت‌دهی موی خود صرف کرد. 
هزینه این روش درمانی و احیا با توجه به سالن زیبایی که در نظر دارید، متفاوت خواهد بود. اما به هر حال کراتینه موی سر تا حدودی روش درمانی گرانی است که باید از سالن‌های زیبایی با کیفیت و مجرب در این حوزه کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید. 
با کمک این روش درمانی و احیای مو زمان سشوار کشی موی سر شما نصف می‌شود. در ضمن بعد از کراتینه کردن موی سر به راحتی گره نمی‌خورد. البته این روش احیا ویژگی‌ها و مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه برخی از آنها را به طور خلاصه توضیح می‌دهیم. 

جلوگیری از موخوره و رطوبت 

روش درمان و احیا کراتینه فواید زیادی برای موهای سر شما دارد. براساس گزارشات به دست آمده، کراتینه موی سر برای کسانی که موهای وز دارند، روشی عالی محسوب می‌شود و نسبت به سایر درمان‌های صاف‌کننده گزینه بهتر و سالم‌تری خواهد بود. 
روش درمان و احیا کراتینه معضلات و مشکلات تارهای مو را از بین می‌برد، موهای شما را به طور کامل صاف می‌کند و آنها را از هرگونه وزی محافظت خواهد کرد. 

صافی و نرمی موی سر 

یکی از مزایای کلیدی درمان و احیا کراتینه، صاف کردن موهای فر است. اگر به طور منظم موهای خود را صاف می‌کنید و این کار باعث می‌شود وقت زیادی از شما گرفته شود، با کمک کراتینه کردن مو می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید. درمان کراتینه بهترین روش برای از بین بردن فر و حالت موهای گره خورده است. 

افزایش درخشندگی موی سر 

افرادی که موهای طبیعی مجعدی دارند، کمتر درخشندگی موی خود درک می‌کنند. به زبان ساده به طور معمول درخششی در موهای مجعد دیده نمی‌شود. در چنین حالتی فرهای مو سر بیشتر از درخشندگی مو منعکس می‌شوند. با کمک روش درمانی و احیا کراتینه می‌توانید موهای براق‌تری داشته باشید. 

فواید روش احیا و کراتینه موی سر 

کجا موهای خود را احیا و کراتینه کنیم؟ 

همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفتیم، درمان و احیا موی سر با روش کراتینه شاید در تمام سالن‌های زیبایی ارائه شود اما تمام این آرایشگران در این حوزه فعالیت و تجربه کافی را ندارند و نمی‌توانند نتیجه دلخواه شما را مهیا کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم بهترین سالن زیبایی را برای احیا و درمان موهای اسیب دیده خود انتخاب کنید. 
سالن زیبایی پروا بیوتی یکی از مجرب‌ترین و مجهزترین سالن‌های زیبایی به شمار می‌آید که بهترین خدمات مربوط به احیا و کراتینه مو را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای درمان موی سر خود درنگ نکنید و همین حالا با این سالن زیبایی مجرب تماس بگیرید.