فهرست:

منظور از کاشت ابرو چیست؟ 
کاشت ابرو مناسب چه کسانی است؟ 
آمادگی‌های قبل از جراحی کاشت  ابرو 
کاشت ابرو با مناسب‌ترین قیمت 

ابرو نیز یکی از بخش‌های اصلی چهره به حساب می‌آید که در زیبایی ظاهری افراد بسیار موثر است. بنابراین افرادی که ابروهای نازک، کم پشت یا ناتوان دارند، به فکر پیدا کردن روشی برای زیبایی بیشتر ابروهای خود هستند. خوشبختانه در حال حاضر روش‌های نوین زیادی برای افزایش حجم ابروهای افراد وجود دارد که یکی از بهترین این روش‌ها کاشت ابرو است. این روش در واقع نوعی جراحی زیبایی است که باید تحت حمایت و نظارت کلینیک‌های زیبایی به روز و مدرن اجرا شود. کاشت ابرو نوعی عمل زیبایی برای پرکردن ابروها است. خبر خوب اینکه این روش پرتر کردن ابروها یک روش دائمی محسوب می‌شود که می‌تواند مادام العمر باقی بماند. کافی است جراح خوبی را برای این عمل زیبایی در نظر بگیرید. کلینیک زیبایی اورانوس یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی برای انجام این جراحی است. 

 

 

کلینیک زیبایی اورانوس

منظور از کاشت ابرو چیست؟ 

طی جراحی کاشت ابرو، فرد جراح یا مجری فولیکول‌های مو را از پوست سر به سمت ابروها حرکت می‌دهد. زمان بهبود و ریکاوری بعد از این عمل جراحی تا حدودی سریع است اما این امکان وجود دارد که بهبودی کامل شما چندین ماه طول بکشد تا در نهایت بهترین نتیجه کاشت ابرو را مشاهده کنید. 
این روش جراحی در واقع جایگزین خوبی برای موهای از دست رفته است. طی این عمل زیبایی جراح قسمت کوچکی از پوست سر شما به طور معمول بالای گوشتان که 2 تا 15 فولیکول مو دارد را برمی‌دارد. فولیکول‌های مو لوله‌هایی هستند که به رشد موهای شما کمک می‌کنند. 
جراح پیوند مو را به ابروهای شما منتقل می‌کند. بعد از اینکه پوست شما پس از جراحی بهبود یافت، موهای روی ابروهای شما برجسته‌تر به نظر می‌رسد و دیگر به مواد آرایشی همانند مداد ابرو نیاز نخواهید داشت. با کمک این جراحی ظاهر ابروهای شما کامل‌تر می‌شود. 

بهترین کلینیک برای کاشت ابرو

کاشت ابرو مناسب چه کسانی است؟ 

افرادی که موهای ابروی خود را از دست داده‌اند، تاتوی ابروهایش کم‌رنگ شده یا می‌خواهند ابروهای پرتری داشته باشند، بهتر است به فکر کاشت ابرو باشند. در ضمن افرادی که به دلیل شرایط پزشکی ویژه‌ای که دارند با ریزش مو و ابروی خود مواجه هستند نیز ممکن است به این عمل زیبایی فکر کنند. 
همچنین افرادی که به دلیل سوختگی یا اسکار بر روی پوست خود ابروهایشان را در دست داده‌اند بهتر است کاشت ابرو را تجربه کنند. این جراحی یک روش و راه‌حل دائمی برای پرتر نشان دادن ابروها به جای استفاده از مواد آرایشی به منظور پرکردن ابروها است. 
اگر چه این روش بیشتر در میان زنان و افرادی که از بدو تولد با کمبود ابرو روبه رو شده‌اند اختصاص داده شده است اما در حال حاضر برخی از مردان نیز برای کاشت ابرو اقدام می‌کنند که به مسئله‌ای رایج تبدیل شده است. 
در نهایت کسانی که با غیاب مادرزادی یا پوشش ناکافی فولیکول‌های مو مواجه هستند یا از ابروهای ناهموار و فقدان قسمت‌های مختلفی از ابروهایشان رنج می‌برند، می‌توانند گزینه مناسبی برای کاشت ابرو باشند. 
به عنوان یک کاندیدای مناسب این عمل زیبایی بهتر است انتظارات واقع‌بینانه داشته باشید، محدودیت‌های این روش را درک کنید و با جراح خود راحت صحبت کنید. توصیه می‌کنیم قبل از هر نوع اقدامی در ابتدا با جراح یا مجری مورد نظر خود مشورت کنید و از مشاوره کامل آنها نهایت بهره را ببرید.

کلینیک اورانوس برای کاشت ابرو

آمادگی‌های قبل از جراحی کاشت  ابرو 

همان‌طور که گفتیم بهتر است قبل از کاشت ابرو با جراح یا مجری عمل زیبایی خود ملاقات کنید و در مورد اهداف اصلی‌تان در این مورد راهنمایی بگیرید. در طول جلسات مشاوره، فرد مورد نظر باید روندی اجرا کند که شامل موارد زیر خواهد بود: 
•    رشد مو ابروها و ناحیه اهداکننده را بررسی کنند. 
•    سابقه پزشکی، سابقه درمانی خانوادگی، شیوه زندگی و داروهایی که مصرف می‌کنید را مورد بررسی قرار دهد. 
•    در مورد خطرات احتمالی و عوارض جانبی توصیه‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد. 
•    نوع بیهوشی مورد نظر برای شما شرح دهد
•    مدت زمانی که جراحی طول می‌کشد را بازگو کند 
•    در نهایت راهنمایی‌های لازم برای آماده شدن قبل از جراحی و توصیه‌های بعد از جراحی را در اختیارتان بگذارد.
لازم نیست نگران باشید، با انتخاب جراح مورد نظر خود و مراجعه به کلینیک آنها می‌توانید به پاسخ تمام سوالات خود دست یابید تا نگرانی شما به حداقل برسد. توصیه می‌کنید برای رفتن به این عمل جراحی یک همراه نیز داشته باشید زیرا بعد جراحی نمی‌توانید به تنهایی به منزل خود برگردید. 
ناگفته نماند بعد از عمل جراحی تا 24 ساعت نیز به کمک و مراقبت نیاز دارید و باید به خوبی استراحت کنید. بنابراین سعی کنید قبل از اقدام برای کاشت ابرو یک همراه برای خود در نظر بگیرید. 

مرکز خوب برای کاشت طبیعی ابرو

کاشت ابرو با مناسب‌ترین قیمت 

از آنجایی که بیشتر عمل‌های زیبایی پرهزینه هستند، شاید همه ما به دنبال کلینیک‌هایی باشیم که با قیمت مناسبی انواع عمل‌های زیبایی را انجام می‌دهند. البته که نباید کیفیت را فدای قیمت کرد اما به هر حال می‌توان کلینیک‌هایی یافت که با قیمت مناسب بهترین کیفیت را در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌دهند. 
کلینیک زیبایی اورانوس یکی از همین کلینیک‌های موفق است که برای کاشت ابرو تخفیف خوبی در نظر گرفته تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. در نظر داشته باشید اورانوس کاشت ابرو را با تراکم بالا و به طور طبیعی انجام می‌دهد. همچنین ماندگاری این نوع کاشت همیشگی است و بدون هیچ درد و بیهوشی انجام می‌شود. برای دیدن نمونهد کارهای بیشتر از صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی اورانوس دیدن نمایید.