فهرست:

چرا هاشور مویی ابرو؟ 
هاشور مویی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ 
آیا من کاندید خوبی برای هاشور مویی ابرو هستم؟ 
بهترین سالن زیبایی برای هاشور مویی ابرو 

علاوه بر چشم‌ها، لب، مدل بینی و حتی مژه‌ها، ابروها نیز در زیبایی ظاهری هر فرد تاثیرگذار هستند و نمی‌توان از اهمیت آنها چشم‌پوشی کرد. خوشبختانه با توسعه صنعت آرایشگری و روی کار آمدن انواع وسایل و تجهیزات سالن‌های زیبایی، کمتر کسی از کم حجمی یا نازک بودن ابروهای خود رنج می‌برد. اگر شما نیز از اینکه ابروهایی نازک و کم پشت دارید، ناراضی هستید، بهتر است یکی از بهترین روش‌ها برای حجم‌دهی به ابروها را انتخاب کنید. هاشور مویی ابرو در حال حاضر پرطرفدارترین روش حجم‌دهی به ابروها است که افراد بسیاری از تجربه این روش آرایشی راضی و خشنود هستند. بنابراین شما نیز درنگ نکنید و با مراجعه به یکی از بهترین سالن‌های زیبایی حجم ابروهای خود را توسعه دهید. سالن زیبایی شیوانا نیز یکی از بهترین سالن‌های متخصص در همین حوزه است. برای آشنایی بیشتر با این روش حجم‌دهی ابروها راهنمای زیر را به طور کامل مطالعه کنید. 

هاشور ابرو در سالن زیبایی شیوانا

چرا هاشور مویی ابرو؟ 

آرایش و هاشور ابرو در صنعت زیبایی و آرایش دائمی به طور روزافزون به محبوبیت بیشتری دست پیدا می‌کند. در زندگی صنعتی امروزی، آرایش روزانه ابرو امری زمان‌بر است که هر کسی برای آن وقت ندارد. بنابراین خانم‌ها و بانوان محترم به دنبال راهی مطمئن‌تر و دائمی برای پر حجم‌تر شدن ابروهای خود هستند.
همچنین بانوان محترم سعی دارند به ابروهای خود فرم بهتری بدهند تا زیبایی ظاهری و چهره آنها دو چندان شود. خوشبختانه در حال حاضر روش‌هایی برای آرایش دائمی ابرو تعبیه و طراحی شده که نسبت به روش‌های قدیمی از نتایج طبیعی‌تر برخوردار هستند. 
به عبارت دیگر شما می‌توانید بدون ظاهری ساختگی ابروهایی زیبا و پر حجم داشته باشید. هاشور مویی ابرو یک روش آرایش نیمه دائمی برای ابروها است که در این روش رنگدانه تیغه خاصی به ابروی شما اعمال می‌شود و موهایی طبیعی با طول و تراکم مختلف را بر روی ابروی شما شبیه‌سازی می‌کند. فیبروز، میکروبلیدینگ و سایر تکنیک‌های آرایشی ابرو نیز همانند هاشور مویی ابرو از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. 
هاشور ابرو به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌ها یا قلم‌هایی انجام می‌شود که به لمینت و سایه ابرو کمک خواهند کرد. اصلی‌ترین دلیل انتخاب این روش آرایش ابرو، رفع عیوب ابرو با طرح و رنگی خاص است. 
در نظر داشته باشید این روش شاید دائمی نباشد و بعد از مدتی از بین برود، اما برای داشتن ابروهایی طبیعی با ظاهری خاص و زیبا می‌توان از همین روش استفاده کرد. 

هاشور مویی ابرو چگونه انجام می‌شود؟ 

در مرحله اول باید ابروهای خود را به متخصص حاضر در این حوزه زیبایی نشان دهید و از آنها بهترین راهنمایی را دریافت کنید. به زبان ساده سالن‌های زیبایی خبره با بررسی میزان کم حجمی ابروهای شما بهترین روش آرایش دائمی یا نیمه دائمی را برای شما در نظر می‌گیرند. 
در ضمن با توجه به نوع ابروهایی که دارید، بهترین رنگ را برای ابروهای شما انتخاب خواهند کرد. ضخامت تارهای ابرو نیز باید توسط فرد متخصص حاضر در این حوزه انتخاب شود. بعد از اینکه بهترین روش، نوع رنگ و ضخامت تارهای ابرو توسط متخصص مورد نظر مشخص شد، نوبت به آغاز مرحله اجرایی می‌رسد.
با توجه به اینکه هاشور مویی ابرو با قلم انجام می‌شود و تا حدی دردناک است، فرد تتوکار ابروهای شما را بی‌حس می‌کند و سپس با کمک قلم هاشور خطوطی را در میان ابروهای شما به وجود می‌آورد. فراموش نکنید این خطوط در جهت ابروهای شما و با ضخامت‌های متفاوت کشیده می‌شوند تا ابروهای شما را پرپشت نشان دهند. 
در نهایت بعد از اتمام این روند، شما باید منتظر ترمیم زخم‌های ایجاد شده باشد. در ادامه نیز بعد از مدتی کوتاه باید برای اولین ترمیم خود دوباره به سالن زیبایی مورد نظرتان مراجعه کنید. توجه داشته باشید اولین ترمیم زودتر از مابقی ترمیم‌ها نیاز است.  برای دیدن نمونه کارهای بیشتر حتما از صفحه اینستاگرام سالن زیبایی شیوانا دیدن نمایید.

هاشور ابرو در غرب تهران سالن زیبایی شیوانا

آیا من کاندید خوبی برای هاشور مویی ابرو هستم؟ 

اگر از کم حجمی ابروهای خود ناراحت هستید و به دنبال روشی برای توسعه ضخامت ابروهای خود می‌گردید تا زیبایی شما را دوچندان کند، هاشور مویی ابرو می‌تواند روش مناسبی برای شما محسوب شود. این روش آرایشی ابرو برای کسانی خوب است که ویژگی‌های زیر را دارند: 
•    داشتن ابروهایی کم پشت 
•    داشتن ابروهایی نازک 
•    عدم وجود تراکم در میان ابروها 
•    دارای فضاهای خالی عظیم در میان ابروها 
•    دارای ابروهایی بد فرم 
•    دارای ابروهایی با عدم قرینگی 
•    دارای ابروهایی بدون حالت طبیعی 
بنابراین اگر شما نیز هر یک از ویژگی‌های ذکر شده در بالا را دارید، بهترین کاندید برای این روش آرایش ابرو خواهید بود. حتی برای اینکه ابروهایی پهن داشته باشید و فضای خالی بین تارهای ابروی طبیعی خود را ترمیم کنید، بهتر است از همین روش کمک بگیرید. 
فراموش نکنید با این روش آرایش ابرو می‌توانید در وقت و هزینه خود نیز صرفه‌جویی کنید. در صورتی که زمان کافی برای رسیدگی به ابروهای خود ندارید، هاشور مویی ابرو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد و شما نیز بهترین کاندید این روش زیبایی به شمار آیید. 

سالن زیبایی شیوانا در غرب تهران برای هاشور ابرو

بهترین سالن زیبایی برای هاشور مویی ابرو 

همان‌طور که در بخش‌های مختلف این راهنما توضیح دادیم، شاید سالن‌های زیبایی زیادی مدعی اجرای این روش زیبایی برای آرایش ابروها باشند اما همه سالن‌ها نمی‌توانند بهترین هاشور ابرو را برای شما ارائه دهند. 
در واقع تنها سالن‌های مجهز که دارای تیم تتوی خبره و ماهر هستند، گزینه خوبی برای این کار به حساب می‌آیند. سالن زیبایی شیوانا از بهترین سالن‌های زیبایی برای اجرای آرایش ابرو و هاشور مویی آن با جدیدترین متدهای روز دنیا است. 
در ضمن شما می‌توانید میکروبلیدینگ و میکروپیگمنت را در همین سالن زیبایی تجربه کنید و از داشتن ابروهایی پرپشت و حجیم نهایت لذت را ببرید. درنگ نکنید و همین حالا وقتی را برای هاشور مویی ابروی خود در سالن شیوانا رزرو کنید.