فهرست:

معرفی ورزش تی آر ایکس 
بهترین فواید ورزش تی آر ایکس
معرفی ورزش فیوژن فیتنس
تی آر ایکس-فیوژن ورزشی ترکیبی؛ یک تیر و چندین نشان
سخن آخر

امروزه افراد متعددی دغدغه باشگاه رفتن و انجام تمرینات ورزشی برای سلامتی و البته حفظ تناسب اندام خود دارند. دوتا از ورزش‌های معرفی شده بین ورزشکاران و کسانی که باشگاه می‌روند، ورزش تی آر ایکس و فیوژن فیتنس است. هر کدام از این ورزش‌ها با تمرکز بر بخش‌هایی از بدن باعث تقویت تعادل، قدرت و وضعیت آمادگی جسمانی افراد می‌شوند. ورزش تی ‌آر ایکس-فیوژن با تلفیق دو ورزش تی آر ایکس و فیوژن فیتنس، افزایش تناسب اندام و قدرت فیزیکی بدن را به ارمغان می‌آورد. 

 ورزش تی آر ایکس چیست 

معرفی ورزش تی آر ایکس 

نام این رشته ورزشی از مخفف عبارت (Total Body Resistance Exercise) آمده ‌است که معنای تمرینات مقاومتی بدن را می‌دهد. ورزش تی آر ایکس از ورزش‌های جدید و به‌روز باشگاه‌ها به حساب می‌آید و ساز و کار اساسی این رشته بر پایه بند‌های بلند و محکمی است که در باشگاه‌ها وجود دارند. بندهای تی ‌آر ایکس به دیوار یا سقف نصب می‌شوند و ورزشکاران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. تمرینات این ورزش بر پایه تعادل و قدرت فیزیکی بدن افراد بنا گشته است. برای شروع مسیر ورود به ورزش تی آر ایکس، یک مربی و لوازم مربوط به این ورزش مورد نیاز شما است.

بهترین فواید ورزش تی آر ایکس

ورزش تی آر ایکس از ورزش‌های قدرتی است که باعث بالا رفتن توان بدنی شما می‌شود. این رشته ورزشی با تقویت، استقامت، تعادل، انعطاف پذیری و کم بودن احتمال آسیب دیدن در حین انجام حرکات، به یکی از ورزش‌های منتخب و محبوب بین ورزشکاران تبدیل شده  است. تی آر ایکس یک ورزش هوازی بوده و ضربان قلب را افزایش می‌دهد. این عمل به تقویت استقامت قلبی و عروقی منجر می‌شود و چربی سوزی فوق‌العاده‌ای دارد. وسایل مورد استفاده برای این ورزش با کوچک بودن خود این قابلیت را به شما می‌دهند که در هر مکانی بتوانید آن را انجام دهید. این ورزش پیشنهاد کاملا موثری برای خواهان تناسب اندام است.

معرفی ورزش فیوژن فیتنس

ورزش فیوژن فیتنس، همانند رشته تی آر ایکس یکی از ورزش‌های جدید باشگاهی برای تناسب اندام به‌حساب می‌آید. این ورزش به امکانات زیادی برای شروع و ادامه در آن نیاز ندارد. ورزش فیوژن فیتنس تنها بین کسانی که به باشگاه می‌روند معروف نیست، بلکه عموم مردم با این رشته آشنایی دارند و می‌توانند این ورزش را انجام دهند. ورزش فیوژن فیتنس از ورزش‌های ریتمیک است و برای آن تمرین‌هایی همراه با حرکت‌ها و تکنیک‌های موزون ارائه می‌شود. ورزش فیوژن فیتنس برای کسانی که روحیه اجتماعی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است؛ چراکه این رشته اکثراً به‌صورت گروهی انجام می‌گیرد.
از بهترین مزایای این ورزش برای کسانی که فیوژن فیتنس را انجام می‌دهند می‌توان به افزایش استقامت، چابکی، تعادل، قدرت، ثبات و همچنین قدرت مرکزی فرد اشاره کرد که فیتنس فیوژن با ترکیب حرکات ورزشی شنا، دوچرخه سواری، کاردیو، باله، یوگا و بوکس این امر را محقق کرده‌ است. این عمل تا حد زیادی زمان صرف شده در باشگاه را برای شما کاهش می‌دهد و نیازی ندارید که ساعت‌ها درون باشگاه حرکات مختلف را انجام دهید.

تی آر ایکس-فیوژن ورزشی ترکیبی؛ یک تیر و چندین نشان

این رشته تلفیقی از دو ورزش تی ‌آر ایکس و فیوژن فیتنس است. تی آر ایکس-فیوژن ورزش مهیجی است که توسط مربیان حرفه‌ای ارائه می‌شود و باعث افزایش آمادگی جسمانی، چربی سوزی، قدرت بدنی و چابکی می‌گردد. این رشته تلفیقی، با همزمان کردن حرکات هوازی همراه با حرکات تعادلی و قدرتی باعث می‌شود بدن به صورت سرتاسری درگیر شود. در نتیجه این عمل، عضله‌سازی همراه با چربی سوزی رخ می‌دهد. همین امر موجب شده تا شما با انجام یک ورزش به‌طور همزمان از چندین حرکت ورزشی بهره ببرید و در مدت زمان کمتری به تناسب اندام مورد نظر خود برسید. با طبقه‌بندی سطح دشواری ورزش تی آر ایکس-فیوژن، تمامی افراد در هر سطح ورزشی می‌توانند در این رشته شرکت کنند و از مزایا و تاثیرات بی‌نظیر آن بر روی بدن خود بهره‌مند شوند.
باشگاه اکتین؛ باشگاهی که تیرکمان را به دستتان می دهد

معرفی ورزش فیوژن فیتنس

سخن آخر

تی آر ایکس-فیوژن ورزشی کاملا جدید و نوین است که با استفاده از آن می‌توان اندامی متناسب همراه با قدرت بدنی بالا در کمترین زمان به‌دست‌ آورد. این مسئله افراد زیادی را وادار به گشتن به‌دنبال باشگاه معتبر و قابل اعتماد همراه با مربیان مجرب می‌کند. باشگاه اکتین با ارائه دستگاه‌های به‌روز بدنسازی و همچنین مربیان دانش آموخته تربیت بدنی، انتخابی مطمئن برای دوستداران ورزش است. اکتین با ارائه این ورزش مخصوص بانوان تیر و کمان را به ‌دستتان می‌دهد و کافی است که با پرتاب تیر از مزایای متنوع این ورزش بهره ببرید. باشگاه از ساعت 9 صبح تا 9 شب در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ساعت 9 صبح تا 14 بعدازظهر در روزهای پنجشنبه برای بانوان باز بوده و در تهران، پاسداران، گلستان دهم، پلاک 44، ساختمان فرین، طبقه دوم واقع شده است.
شماره تلفن 1: 02126749927 
شماره تلفن 2: 09909767107
شماره تلفن 3: 09123096078