فهرست:

اولاپلکس تراپی چیست؟
اولاپلکس شامل چه موادی است؟
طریقه انجام اولاپلکس تراپی
سخن پایانی

اولاپلکس تراپی به عنوان یک خدمت احیای مو، به موهای شما کمک می‌کند تا بعد از صاف شدن، نرم، درخشان و قابل مدل شدن باشند. همچنین، این خدمت به حفظ سلامت و قوی ماندن موهای شما کمک می‌کند و در برخی موارد، به افزایش ضخامت و حجم موهای شما نیز کمک کند. این روش به نسبت جدید است اما توانسته در عرصه‌ی زیبایی مو، به سرعت توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. همچنین با توجه به اثرات مثبتی که برای سلامت و زیبایی موها دارد، به سرعت مورد استقبال خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است.

اولاپلکس تراپی در سعادت اباد

اولاپلکس تراپی چیست؟

بسیاری از افراد می‌پرسند اولاپکس تراپی چیست؟ این تکنیک یک روش جدید در حوزه ترمیم و تقویت موهاست که با استفاده از موادی که توسط دکتران هاوکر و پرسلی تحقیق و توسعه شده‌اند، بهبود قابل توجهی در شکل، بافت، قدرت و شادابی موها را فراهم می‌کند. این روش با استفاده از موادی قابل سازگاری با انواع مو، می‌تواند پیوندهای دی سولفیدی شکسته شده در موها را ترمیم کرده و ساختار موها را بازسازی کند. همچنین، با کاهش شکنندگی و ریزش موها، به سلامت و زیبایی موها کمک می‌کند.
با استفاده از این روش، می‌توان بهبود قابل توجهی در رنگ و بافت موها ایجاد کرد و موهای شکسته و آسیب دیده را ترمیم کرد و قابل استفاده برای انواع موهاست و حتی در موهای فر و بافت افرو نیز می‌توان از آن استفاده کرد بدون اینکه باعث صاف شدن فرها شود.

اولاپلکس شامل چه موادی است؟

در ذهن اکثر افراد این سوال پیش می‌آید که اولاپلکس شامل چه موادی است؟ این تکنیک متشکل از موادی است که قابلیت نفوذ به ساختار مو را دارند. در ترکیبات این محصول از سولفات، سیلیکون، آلدئید، فتالات و DEA استفاده نمی‌شود. فرمولاسیون مواد استفاده شده در این عرصه کاملا اختصاصی است و تاکنون در هیچ نوع پلکس دیگری مشاهده نشده است. موادش شامل بیس آمینو پروپیل متیلن دی آمین، سیستئین، پروتئین‌های هیدرولیز شده و سیلیکون‌ها هستند که با توجه به خواص مختلف آن‌ها، می‌تواند به تقویت و ترمیم موها کمک کنند.
 این محصول با مواد کراتینه مو تفاوت داشته و همچنین نوعی ریموور نیست و تاثیری در روشن کردن پایه مو ندارد. بر خلاف روش‌های معمول، استفاده از اولاپلکس باعث حفظ و تقویت سلامت موها می‌شود و موهای رنگ شده با این تراپی حتی از قبل هم قوی‌تر به نظر می‌رسند و دچار مشکل و گرفتاری نمی‌شوند.

طریقه انجام اولاپلکس تراپی

طریقه انجام اولاپلکس تراپی به این گونه است که برای مراقبت از موهای خود، قبل از هر کاری بهتر است از یک شامپو قلیایی برای شستشوی مو استفاده کنید. در این مرحله، به هیچ عنوان از ماسک و نرم کننده برای موهای خود استفاده نکرده و پس از شستشو، موهای خود را با حوله خشک کنید. در این مرحله باید به گونه‌ای که حدود 20 درصد رطوبت در موهای شما باقی بماند، آنها را خشک کنید. توجه داشته باشید که از حرارت سشوار برای خشک کردن موهایتان استفاده نکنید.
محصول اولاپکس شماره 1، یک محصول کارآمد برای مراقبت از موهای شماست که برای استفاده از این محصول می بایست 15 میلی لیتر از آن را با 85 میلی لیتر آب مقطر روی موهای خود اسپری کرده و به مدت 15 دقیه ماساژ دهید تا به مو بهتر جذب شود. پس از انجام این مرحله در نهایت باید موهای خود را با آب خنک شستشو داده و با حوله خشک کنید. در مرحله بعدی از تراپی اولاپکس برای مراقبت از موهای خود، از اولاپکس شماره 2 استفاده کنید. برای استفاده از این محصول، مقداری از آن را روی موهای خود اسپری کرده و به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید. 
در این مرحله، کلاه رنگ را روی موهای خود بگذارید و به مدت دو ساعت صبر کنید تا تاثیر مواد بیشتر شود. پس از این مرحله، موهای خود را با آب گرم شستشو داده و با حوله خشک کنید. در این مرحله، از حرارت سشوار و ابزارهای حرارتی دیگر برای خشک کردن موهای خود استفاده نکنید. بهتر است اولاپلکس را توسط متخصصان مجرب و با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای در سالن انجام دهید، می‌توانید به سالن‌های مختلف تخصصی مراقبت از مو مراجعه کنید که این خدمات را ارائه می‌دهند.

اولاپلکس تراپی در مرکز تخصصی

سخن پایانی

سالن تخصصی کراتینه لیمانو با رهبری خانم مهسا نوبخت و داشتن 10 سال تجربه و مهارت کافی در زمینه خدمات تخصصی اولاپلکس تراپی، سالن تخصصی کراتینه لیمانو توانسته است خدماتی با کیفیت و متفاوت به مشتریان خود ارائه دهد. در این سالن همکاران مجرب و متخصص، خدماتی تخصصی و با کیفیت در این زمینه، خدمت‌رسانی می‌کنند. بنابراین، اگر به دنبال خدمات تخصصی و با کیفیت در این زمینه هستید، سالن تخصصی کراتینه لیمانو با محصولات با کیفیت و بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز، گزینه مناسبی برای شماست.
•    نشانی: بلوار سعادت آباد، انتهای طرافهای شمالی، نبش کوچه 19، رو به روی پارک، پلاک 23، واحد 9، طبقه سوم، سالن تخصصی کراتین لیمانو
•    شماره تماس: 09128967400
•    آدرس اینستاگرام: keratin_limano