فهرست:

تعریف اکستنشن مژه
انواع اکستنشن مژه
انواع مدل اکستنشن مژه
سخن پایانی

امروزه راه‌های زیادی برای زیباتر نشان دادن مژه‌ها در دسترس قرار داشته که هر کدام از آن‌ها مزیت خود را دارند. اکستنشن مژه یکی از روش‌های مصنوعی برای داشتن مژه‌های پرپشت و زیبا است که امروزه بانوان زیادی خواهان آن هستند. در روش اکستنش مژه، آرایشگر مژه‌های مصنوعی را به‌صورت دونه‌ای یا دسته‌ای با چسب‌های نیمه‌دائم به مژه‌های اصلی شما متصل می‌کنند، بدون آن‌که هیچ‌گونه مشکلی برای مژه‌های شما به وجود بیاید. شما می‌توانید با مراجعه به سالن زیبایی ناهید از خدمات اکستنش مژه با بهترین کارایی و لوازم اکستنشن بهره‌مند شوید.

اکستنشن مژه بدون هیچ گونه آسیب

تعریف اکستنشن مژه

اکستنش مژه یکی از روش‌های زیبایی برای پرپشت نشان دادن مژه است. برای استفاده از اکشتنشن مژه آرایشگر با استفاده از مژه‌های مصنوعی و به همراه چسب نیمه‌دائم، آن‌ها را در بین مژه‌های شما قرار می‌دهد؛ که پس از انجام این کار متوجه پرپشت بودن و زیبایی مژه‌های خود خواهید شد. مژه‌های مصنوعی به‌صورت تکی در مابین مژه‌های اصلی شما با چسب نیمه‌دائم اکستنشن قرار می‌گیرند، که معمولا مواد و محصولات به کار رفته برای این روش به‌صورت خز واقعی، الیاف مصنوعی یا ابریشمی خواهند بود. اکستنشن مژه در سالن‌های زیبایی انواع مختلفی دارند که براساس سلیقه مشتری این خدمات به آن‌ها ارائه داده می‌شوند. 
اکستنشن مژه حالت‌های مختلفی داشته که براساس سلیقه مشتری این خدمات می‌توانند به‌صورت بلند یا کوتاه، رنگی یا مشکی، پرپشت یا معمولی باشند که آرایشگر براساس سلیقه مشتری از این خدمات به‌صورت حرفه‌ای و بدون هیچ‌گونه آسیبی به بافت مژه استفاده می‌کند. اکستنشن مژه اگر به‌صورت حرفه‌ای انجام گیرد هیچ آسیبی به مژه‌های اصلی وارد نمی‌کند و علاوه‌بر آن طول عمر اکستنشن مژه نیز بالاتر می‌رود.

انواع اکستنشن مژه

اکستنشن مژه به‌طور کلی به سه دسته تقسیم می‌گردد که شامل اکستنشن ابریشمی، اکستنشن خز مصنوعی و اکستنشن خز طبیعی می‌شوند که هر کدام از این موارد مزیت‌های خود را دارند و براساس سلیقه مشتری یکی از این خدمات برای آن صورت می‌گیرد. خزهای مصنوعی ظاهری همانند خزهای طبیعی دارند و تنها تفاوت این دو مژه به این صورت بوده که در خزهای مصنوعی از الیاف مصنوعی به کار رفته است.
اگر شما به خزهای طبیعی یا محصولات حیوانی حساسیت دارید بهتر است قبل از انجام خدمات اکستنشن به آرایشگر خود اطلاع دهید تا از مژه‌های خز طبیعی برای شما استفاده نکند. طول عمر اکستنشن‌ها همانند هم هستند و تنها تفاوت آن‌ها در شکل ظاهر مژه‌ها خواهد بود. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که مژه‌های خود را به‌صورت طبیعی و پرپشت به نمایش بگذارید، بهترین روش اکستنشن برای شما استفاده از خزهای طبیعی یا اکستنشن ابریشمی است، زیرا این دو اکستنشن همانند مژه‌های واقعی شما به نظر می‌رسند. 
اگر می‌خواهید که مژه‌های شما بیش از حد تیره و بلند باشند، باید از محصولات اکستنشن خز مصنوعی استفاده کنید، که این روش باعث ضخیم‌تر شدن مژه‌های شما خواهد شد.

اکستنشن مژه بدون هیچ گونه آسیب در سعادت آباد

انواع مدل اکستنشن مژه

به‌طور کلی اکستنشن مژه دارای دسته‌بندی مختلفی است که شما براساس سلیقه خود می‌توانید از آرایشگر خود بهترین اکستنشن مژه براساس نوع مژه‌های خود را درخواست نمایید. به‌صورت کلی در سالن‌های زیبایی از خدمات اکستنشن با مشخصات مختلفی مانند نوع خمیدگی مژه، طول کار، رنگ مژه، میزان فر بودن و... استفاده می‌شود. برای انجام دادن اکستنشن‌های بلندتر مژه‌های مصنوعی را در گوشه‌های بیرونی چشم با چسب نیمه‌دائم می‌چسبانند؛ اما برای داشتن اکستنشن‌های معمولی و کوتاه‌تر از گوشه داخلی چشم این خدمات صورت می‌گیرد. 
مدل چسباندن اکستنشن متفاوت است که شما براساس سلیقه خود می‌توانید از مابین آن‌ها یکی را انتخاب کنید تا آرایشگر برای شما کار اکستنشن را انجام دهد. قبل از انجام اکستنشن مژه‌های خود حتما به آرایشگر مدل درخواستی خود را نشان دهید تا براساس آن، بهترین اکستنشن را متناسب با مژه‌های شما اجرا نماید.

معرفی اکستنشن مژه کلاسیک

در روش اکستنشن کلاسیک روی هر تار از مژه‌های واقعی خود یک تار مژه مصنوعی با چسب‌های مخصوص چسبیده می‌شود. این روش یکی از معمولی‌ترین و ساده‌ترین اکستنشن مژه بوده که ظاهری کاملا طبیعی دارد. بهترین روش برای داشتن مژه‌های پرپشت به‌صورت طبیعی بودن استفاده از مدل اکستنشن کلاسیک است.

معرفی اکستنشن مژه گربه‌ای

در اکستنشن گربه‌ای بیشترین کار روی گوشه‌های بیرونی مژه انجام می‌گیرد. به این صورت که در گوشه‌های کناری روی هر تار از مژه‌های طبیعی چندین تار مژه مصنوعی قرار داده می‌شوند که نوع فر بودن و بلندی آن براساس سلیقه مشتری تنظیم خواهد شد.

معرفی اکستنشن مژه والیوم

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که مژه‌های بلند و پرپشت تیره‌ای داشته باشید، بهترین روش اکستنشن مژه برای شما استفاده از نوع والیوم است. در اکستنشن والیوم بر هر یک از مژه‌های طبیعی چندین تاری مژه مصنوعی با چسب‌های نیمه‌دائم به مژه‌های اصلی می‌چسبند. این نوع از اکستنشن بسیار پرحجم و بلند بوده که مشتریان خاص خود را دارد.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

سخن پایانی

اکستنشن مژه در سالن زیبایی ناهید بدون هیچ‌گونه آسیبی به بافت مژه‌های طبیعی شما صورت می‌گیرد. سالن زیبایی ناهید انواع اکستنشن مژه را با استفاده از مواد و محصولات باکیفیت و درجه یک براساس سلیقه مشتری خود انجام می‌دهد. با مراجعه به پیج سالن زیبایی ناهید می‌توانید از کارهای اکستنشن مژه آن‌ها دیدن کنید. آدرس پیچ اینستاگرام سالن زیبایی ناهید nahid.beauty است. برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی ناهید می‌توانید با تماس گرفتن با شماره 09193243093 از قبل نوبت خود را رزرو نمایید. آدرس سعادت آباد، بلواردریا، روبروی پارک دلاوران، نبش گلها، پلاک ۹۲، طبقه دوم، سالن ناهید شمساست. خدمات اکستنشن در سالن زیبایی ناهید در چند ساعت با بهترین کیفیت با مواد عالی صورت می‌پذیرند.