امروزه برای گریم و میکاپ عروس، روش‌های جدید و تازه‌ای شکل گرفته‌اند. اگر شما دارای سالن‌های بزرگ آرایشگاه هستید بهتر است همیشه بروز باشید و از تکنیک‌های مهم و جدید میکاپ عروس استفاده کنید. اگر به روش‌های تازه و جدید میکاپ عروس مسلط باشید حتماً عروس‌های سالن شما با رضایت کامل و زیبایی خاصی سالن شما را ترک خواهند کرد.

بهترین میکاپ کار در پاسداران

تعریف میکاپ

میکاپ آرایش مهم و عادی هر صورت بوده که برای ازبین بردن عیب‌های صورت و بیشتر شدن زیبایی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در میکاپ از تکنیک‌های ساده و سایه روشن برای زیباتر شدن صورت استفاده می‌شود. در میکاپ چهره را تنها از لحاظ رنگ و جلا تغییر می‌دهند. میکاپ کردن سبک‌ها و استایل‌های مختلفی دارد. مصری، هندی، لبنانی، کلاسیک، اروپایی، عربی و هالیوودی ازجمله میکاپ‌هایی هستند که برای عروس انجام می‌شوند. 
برای مثال در میکاپ‌های عربی غلظت رنگ‌ها بیشتر بوده و در سبک اروپایی غلظت رنگ‌ها به کم‌ترین حد ممکن می‌رسند. در میکاپ‌های لایت و اروپایی چهره عروس با رنگ‌های کمرنگ و ملیح آرایش می‌شود در حالی که در میکاپ عربی چهره با رنگ‌های غلیظ و پررنگ آرایش خواهد شد.

تعریف گریم عروس

حین انجام گریم سعی می‌شود تا تعادل بین اجزای مختلف صورت ایجاد شده و چهره را زیباتر شود. گریم یکی از المان‌های آرایشی بوده که با ماندگاری بیشتر برروی پوست زیباتر خواهد شد؛ زیرا گریم به مرور زمان با کمک حرارت پوست جا افتاده می‌شود. برخی‌ها گمان می‌کنند در صورت غلظت بیشتر میکاپ و گریم عروس زیباتر خواهد شد. درحالی که این‌گونه نیست و با غلظت بیشتر گریم و میکاپ سن عروس بالاتر خواهد رفت و زیبایی طبیعی را از دست می‌دهد. گریم عروس یکی از اصلی‌ترین گریم‌هاست. برای گریم عروس از تکنیک‌های متفاوتی استفاده می‌شود. شنیون و گریم تخصصی مهم‌ترین مراحل در میکاپ عروس هستند.

میکاپ عروس در پاسداران

مهم‌ترین نکات در میکاپ عروس

برای میکاپ و گریم عروس دو نوع اصلی وجود دارد. براساس سیلقه و خواست عروس می‌توانید یکی از انواع لولایت و یا هایلایت را انجام دهید. میکاپ لولایت کم رنگ و ساده بوده اما میکاپ هایلایت پررنگ و غلیظ است. وقتی عروس شما گریم و میکاپ لولایت را انتخاب می‌کند باید از رنگ‌های تیره و مات برای میکاپ استفاده کنید. اگر عروس از شما بخواهد آرایشی غلیظ و در چشم داشته باشد باید از سبک هایلایت استفاده نمایید. در این سبک از گریم می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مات و براق بهره ببرید.
مهم‌ترین مرحله در میکاپ و گریم عروس، انجام زیر سازی‌ها برای پوست است. در زیر سازی ابتدا باید پوست صورت را با آب ولرم و صابون تمیز شسته، با حوله تمیز خشک کرده و بعد هم مرطوب کننده بزنید. مرطوب کننده به بهتر فیکس شدن کانسیلر و پودر برروی پوست صورت کمک می‌کند. همچنین مرطوب کننده اجازه پوسته پوسته شدن را به پوست نمی‌دهد. اگر پوست عروس شما دارای نواقصی مانند سیاهی دور چشم، جای زخم و تاتو و لک است باید آن‌ها را به کمک کانسیلر کامل از بین ببرید. 
البته توصیه می کنیم کانسیلر را با انگشت برروی پوست پخش کنید تا ظرافت بهتری داشته باشد. سپس باید با کمک فون پوست صورت را یکدست کنید. برای مات شدن صورت باید از پودر فیکس خوب استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای میکاپ حرفه ای عروس

برای میکاپ عروس به وسایل و ابزار مخصوصی نیاز است. این ابزار عبارتند از:
•    پرایمر برای ماندگاری بهتر و بیشتر میکاپ برروی پوست
•    اگر پوست عروس شما خشک است حتما از آندر بیس کمک بگیرید
•    در صورت چرب بودن پوست عروس از کیک میکاپ استفاده کنید
•    جهت زیر سازی میکاپ عروس باید از کرم پودر استفاده شود
•    از پن استیک برای پوست چرب عروس استفاده نمایید
•    بعد از اتمام میکاپ برای فیکس شدن و پخش نشدن آرایش حتماً از اسپری و یا پودر فیکس برروی صورت عروس استفاده کنید
•    در صورت وجود تیرگی‌های زیر چشم و دیگر نواقص از کانسیلر کمک بگیرید
•    اگر عروس شما نواقصی مانند ماه گرفتگی، لک، جوش و کک و مک داشت، کاموفلاژ در جهت پوشاندن آن‌ها به شما کمک می‌کند 
•    خط چشم
•    ریمل
•    رژلب
•    سایه چشم

بهترین سالن زیبایی برای میکاپ عروس در پاسداران

سخن پایانی

اگر می‌خواهید در زیباترین شب زندگی خود بدرخشید و زیباترین عروس باشید؛ به سالن زیبایی لونا بروید. سالن زیبایی لونا واقع در چهارراه پاسداران، میدان حسین آباد، ساختمان اداری مهدی، طبقه۱، واحد۴ آماده انجام تمامی موارد زیبایی برای زیبا جویان عزیز است. برای داشتن یک میکاپ حرفه‌ای و خاص در شب عروسی خود حتماً با شماره تلفن‌های 09127966495 و 22981927-021 و 26756765-021 تماس گرفته و وقت خود را رزرو کنید.
اینستاگرام : lunabeauty.salon