همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر افراد بیش از هر چیزی به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و به دنبال افزایش جوانی خود هستند. جوانسازی صورت تحت تاثیر حالت ابروها و چین و چروک‌های روی پوست خواهد بود. روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارند که یکی از بهترین روش‌های پیشنهادی توسط کلینیک‌های زیبایی، لیفت ابرو خواهد بود. البته لیفت ابرو تا حدودی به لیفت پیشانی نیز کمک می‌کند. این فرآیند زیبایی برای جوانسازی پیشانی و حالت‌دهی ابرو و ناحیه چشم بسیار کارآمد است و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی و جوانسازی صورت به حساب می‌آید. علاوه بر کلینیک‌های زیبایی، برخی از سالن‌های زیبایی نیز می‌توانند از طریق لیفت ابرو به جوانسازی چهره شما کمک کنند. برای مثال سالن زیبایی سرخاب یکی از بهترین سالن‌های زیبایی برای لیفت ابرو است که توانسته رضایت مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند. با لیفت ابرو سرخاب بدون جراحی می‌توانید ابروهای خود را لیفت کنید. 

بهترین سالن زیبایی در سهروردی

لیفت ابرو چیست؟ 

هدف از جراحی لیفت ابرو بازگرداندن ظاهر طبیعی ناحیه فوقانی صورت است که مطابق با بقیه قسمت‌های صورت به نظر برسد. لیفت ابرو جزء روش‌های زیبایی محسوب می‌شود که به اصلاح علائم پیری کمک می‌کند. تغییر موقعیت ابرو و پیشانی نه تنها ابرو را بلند می‌کند و حالت چشم‌ها را تغییر می‌دهد بلکه به جوانی صورت نیز کمک خواهد کرد. 
لیفت ابرو یا لیفت پیشانی، چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد، خطوط اخم را بهبود می‌بخشد و به جوانسازی حالت ابروها کمک می‌کند. فراموش نکنید لیفت ابرو یک عمل زیبایی برای بالا بردن ابروها است. همچنین به عنوان لیفت پیشانی و جوانسازی پیشانی نیز شناخته می‌شود. 
لیفت ابرو ظاهر پیشانی، ابرو و ناحیه اطراف چشم را بهبود می‌بخشد. این روش شامل بالابردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو است. اگر ابروهای کم، افتادگی یا ناهمواری در ابروهای خود حس می‌کنید به طور حتم لیفت ابرو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 
ناگفته نماند لیفت ابرو ممکن است اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. شما می‌توانید این روش زیبایی را به تنهایی یا با سایر روش‌های زیبایی همانند جراحی پلک یا لیفت صورت انجام دهید. 

چرا لیفت ابرو انجام دهیم؟ 

عمل لیفت ابرو به طور معمول برای اصلاح علائم پیری انجام می‌شود. در حین این عمل تمام چین‌های پیشانی، پایین افتادگی ابروها و سایر علائمی که باعث فرسودگی یا پیری ظاهری می‌شوند رفع خواهند شد. 
این مشکل حتی در برخی از افراد جوان نیز قابل مشاهده است که با گذر زمان دچار افتادگی پلک می‌شوند و ظاهری خسته و پریشان در آنها ایجاد می‌کند. لیفت ابرو به طور معمول به عنوان یک عمل کمکی برای بلفاروپلاستی پلک بالا نیز شناخته می‌شود. 
این روش زیبایی می‌تواند تغییرات چشمگیر و نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. لیفت ابرو تنها به دلیل زیبایی انجام نمی‌شود بلکه در برخی از موارد افتادگی ابرو می‌تواند درصد بینایی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. بدین ترتیب می‌توان گفت عمل لیفت ابرو به طور قابل توجهی درصد بینایی را بهبود می‌بخشد. 

چهار مرحله انجام لیفت ابرو 

به طور معمول افزایش سن باعث می‌شود ابروها به سمت پایین حرکت کنند. پوست و بافت‌های نرم پس از کشیده شدن توانایی بازگشت به محل خود را از دست می‌دهند. این امر باعث می‌شود فاصله بین ابروها و مژه‌ها کوتاه شود. موقعیت قسمت پایینی ابروها می‌تواند شما را خسته، عصبانی یا غمگین نشان دهد. این در حالی است که لیفت ابرو می‌تواند ابروها را بالا بر د و ظاهری با طراوت ایجاد کند. 

  • بیهوشی

 به بیمار بیهوشی تزریق می‌شود تا در طول عمل جراحی دردی احساس نکند. به طور معمول جراحان حرفه‌ای آرامبخش وریدی یا بیهوشی عمومی را پیشنهاد می‌کنند. 

  • برش

 لیفت ابرو را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد. برخی از جراحان ترجیح می‌دهند از آندوسکوپی و سایر ابزارهای ویژه برای ایجاد برش‌های کوچک در خط مو استفاده کنند. این روند اجازه می‌دهد تا بافت و عضله زیر پوست تنظیم شود و منبع چین و شیارهای قابل مشاهده پیشانی اصلاح شوند.

  • برش تاجی 

برخی از جراحان ترجیح می‌دهند لیفت ابرو را از طریق روشی به نام برش تاجی انجام دهند. طی این روش برشی در فاصله میان 2 گوش و در قسمت بالای سر در پوست دارای مو ایجاد می‌شود. 
سپس پوست پیشان بلند می‌شود و هرگونه تنظیم عضلانی را می‌توان تحت تجسم مستقیم انجام داد. زخم حاصل از این روش لیفت ابرو به خوبی پنهان خواهد شد. 
توجه داشته باشید، به بانوانی که پیشانی‌های بسیار بلندی دارند توصیه می‌شود از برش خط موی جلویی استفاده کنند. بدین ترتیب می‌توان ابرو را بدون تغییر تا ارتفاع خط موی جلویی بالا برد. جای زخم ایجاد شده تا حدودی قابل مشاهده است اما می‌توان با چتری کردن موها این زخم‌ها را پنهان کرد. 

  • بستن برش‌ها 

برش‌های حاصل از لیفت ابرو به طور معمول طبق روش‌های زیر بسته می‌شود: 
•    بخیه‌های قابل جابجایی یا قابل جذب 
•    چسب‌های پوستی 
•    گیره‌های خاص 

  • مشاهده نتیجه 

نتایج در عرض چند هفته با کاهش تورم و کبودی ظاهر می‌شوند تا پوست پیشانی صاف‌تر و ظاهری جوان‌تر و آرام‌تر داشته باشید. نتیجه نهایی همیشه مهم‌ترین بخش یک عمل جراحی یا زیبایی محسوب می‌شود.

بهترین مرکز لیفت ابرو در سهروردی

بدون جراحی ابروهای خود را لیفت کنید

 شاید بر این تصور باشید که بهترین محل برای لیفت ابرو کلینیک‌های زیبایی هستند، در حالی که برخی از سالن‌های زیبایی همانند سالن سرخاب تمام خدمات آرایشی را به طور کامل ارائه می‌دهند و بدون عمل جراحی ابروهای شما را لیفت می‌کنند. لیفت ابرو سرخاب یکی از بهترین روش‌ها برای توسعه زیبایی ظاهری شما است. 
در ضمن شما بدون جراحی می‌توانید ابروهای خود را پهن کنید. متریال این سالن زیبایی درجه هستند و تیمی ماهر برای لیفت ابروی شما دست به کار خواهند بود. نباید زیبایی خود را دست کم بگیرید. 
اینستاگرام: salonesorkhab