ابرو، علاوه بر نقش حفاظتی که برای چشم ایفا می‌‌کند، در شکل‌‌دهی ‌‌چهره نیز بسیار مؤثر است؛ به‌‌‌همین خاطر، بسیاری از بانوان به ‌‌‌مراقبت و آرایش ابرو اهمیت می‌‌دهند. برای سادگی و سریع بودن در آرایش، خصوصا برای بانوانی که روی ابروهای خود مداد می‌کشند، هاشور ابرو گزینه ایده‌آلی است. مداد ابرو به‌‌‌ دلیل تعریق یا شست‌وشو امکان دارد کمرنگ یا حتی پاک شود؛ اما با استفاده از فرآیند هاشور، این مسئله حل می‌‌گردد.

هاشور ابرو در چیتگر

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو، یکی از تکنیک‌‌های زیبایی است که برای بهبود شکل و حجم ابروها استفاده می‌‌شود و بین خانم‌‌های ایرانی طرفداران زیادی دارد. در این روش، خطوط نازک و طبیعی مانند مو بین ابروها رسم می‌‌شوند تا آن‌ها را پرپشت‌‌تر و هماهنگ‌‌تر جلوه دهد. این روش، برای خانم‌‌هایی که با مشکل کم‌حجم بودن ابروها روبه‌رو هستند، بسیار موثر به نظر می‌رسد.
هاشور ابرو، به‌خصوص برای افرادی که از کم‌پشتی ابروهای خود ناراضی هستند یا کسانی که آرایش روزانه و تجدید آرایش برایشان سخت است، گزینه خوبی به نظر می‌رسد. همچنین، بعضی از افراد نسبت به شکل فعلی ابروی خود ابراز نارضایتی می‌کنند و مایل هستند، آن را برای مدتی طولانی تغییر دهند. در این شرایط، بهترین راه‌حل، انجام هاشور ابرو است. 

انجام هاشور ابرو در سالن زیبایی شبنم حسینی

در ابتدا، با استفاده از مداد ابرو، فرم ابرو صورت به ‌‌‌طور دقیق کشیده می‌‌شود. این مرحله، بخشی از فرآیند طراحی به حساب می‌آید که می‌بایست با دقت فراوان انجام شود؛ سپس با استفاده از ابزارهایی مانند خط‌کش، طراحی ابرو، نخ، کولیس و ماژیک، علامت‌‌های استاندارد روی فرم ابرو زده می‌شوند. حال، زمان آن رسیده تا ابرو‌ها به بی‌حسی برسند. با استفاده از موادی نظیر ژل، پد و کرم‌‌های بی‌‌حسی، می‌‌توان ابروها را بی‌‌حس کرد تا از هرگونه درد و ناراحتی جلوگیری شود.
در این مرحله، نوبت به انتخاب رنگ می‌رسد. رنگ انتخاب شده، می‌بایست با پوست صورت هماهنگی داشته باشد و به‌‌ نحوی جلوه زیباتری از ابروها را به نمایش بگذارد. پس از انتخاب رنگ، متخصص شروع به ایجاد کارهاشور می‌‌کند. با کشیدن قاب مشخصی روی ابروها و به کمک خطوط اصلی، طراحی تارهای مو صورت می‌پذیرد. در پایان این فرآیند، ابروها رنگ تیره‌‌ای خواهند داشت؛ اما پس از گذشت ده روز، رنگ‌‌های اضافه ریخته شده و زیبایی  ابروها باز خواهد گشت. در صورتی که در جلسه اول نتوانستید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید یا مشکلی در طراحی ابرو احساس کردید، می‌‌توانید در جلسه ترمیم مشکل خود را بهبود بخشید.

تکنیک های هاشور ابرو در سالن زیبایی شبنم حسینی

سه روش میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز برای هاشور ابرو استفاده می‌‌شوند. این تکنیک‌ها در اجرا بسیار شباهت دارند و فقط در چند جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند.

میکروپیگمنتیشن

این فرآیند، با استفاده از یک دستگاه برقی انجام می‌‌شود و در طی آن، رنگدانه‌‌ها یا پیگمنت‌‌ها توسط سوزن به لایه‌های زیرین پوست منتقل می‌شوند. مدت زمانی که این روش می‌تواند دوام داشته باشد، بین شش ماه تا دو سال متفاوت است؛ اما ما به شما پیشنهاد می‌‌کنیم که هر شش ماه یک‌بار برای ترمیم مراجعه کنید.

میکروبلیدینگ

این فرایند که با میکروپیگمنتیشن تفاوت دارد، بدون استفاده از هرگونه دستگاهی انجام می‌‌شود. تنها ابزار مورداستفاده، یک قلم است که برای ایجاد هاشور روی ابرو‌ها استفاده می‌‌‌شود. این قلم که به ‌‌عنوان قلم بلید شناخته می‌‌شود، دارای مواد رنگی در خود است که با دقت فراوان روی شکل ابرو‌های شما قرار می‌‌گیرد و خطوط باریکی را روی ابرو ایجاد می‌کند. در کل، مدت زمانی که رنگ میکروبلیدینگ باقی می‌‌ماند، بین یک ماه تا یک سال است.

فیبروز

روش فیبروز، در واقع به طور کامل مشابه روش میکروبلیدینگ است؛ با این تفاوت که از تیغه‌‌های بسیار نازک به جای سوزن استفاده می‌‌شود. این فیبرها، به شیوه‌ای طبیعی‌‌تر ابروها را پر کرده و به آن‌‌ها جلوه‌‌ای زیبا می‌‌بخشند. در این روش، رنگدانه‌‌ها کمتر به عمق پوست نفوذ پیدا می‌‌کنند و باعث می‌‌‌شود که مدت ماندگاری آن، به‌‌ مراتب کمتر از دیگر روش‌های مشابه باشد.

بهترین سالن زیبایی برای هاشور ابرو در چیتگر

سخن پایانی 

سالن زیبایی بانو شبنم حسینی، مرکز زیبایی و ظرافت است و توسط گروهی از متخصصان حرفه‌‌ای و با استفاده از تکنیک‌‌های مدرن و امروزی به ارائه بهترین خدمات زیبایی می‌‌پردازد. این سالن با فضای مدرن و شیک خود، توانسته محیطی دوستانه را ایجاد کند تا زیباجویان عزیز، در کمال آرامش از خدمات ویژه این سال زیبایی بهره‌مند شوند. 
آدرس: چیتگر، خیابان نور، کوچه قمر
شماره تلفن: 02146125600
اینستاگرام:  beautyshabnamhosseini