همانطور که می‌دانید، ناخن یکی از اعضایی بوده که در زیبایی دستان شما بسیار مؤثر است؛ از این رو اکثر خانم‌ها به سلامت و زیبایی ناخن، اهمیت زیادی می‌دهند. شکل نامناسب ناخن‌ها، رنگ نامناسب ناخن و نرم و شکننده بودن ناخن‌ها روی ظاهر دست شما تاثیر زیادی دارد. یکی از روش‌های جالب که امروزه جایگزین ناخن‌های مصنوعی و کم‌کیفیت شده است، کاشت ناخن نامیده می‌شود. با این روش شما به‌راحتی می‌توانید ناخن‌های زیبا و بلند و مقاوم داشته باشید. شما در عمارت زیبایی لیان، به‌راحتی می‌توانید انواع خدمات کاشت وزیبایی ناخن را با بهترین متریال و بهترین کیفیت تجربه کنید. 

بهترین سالن زیبایی در منیریه

انواع روش‌های کاشت ناخن

عمارت زیبایی لیان، از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ عصر آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان برای کاشت انواع ناخن خواهد بود. تاریخچه کاشت ناخن به سال‌ها پیش بازمی‌گردد که زنان اشراف زاده‌ی مصری برای زیبا تر شدن ناخن‌ها، استخوان یا عاج را می‌تراشیدند و روی ناخن خود می‌گذاشتند. این صنعت هروز دستخوش پیشرفت و تغییر شد، تا اینکه به روش‌های نوین کاشت ناخن امروزی رسید. ناخن‌ها می‌توانند به‌صورت قالبی، اکلیلی، آکواریومی، سیلک، میکس، فرنچ، مرمریت و… باشد. انواع کاشت ناخن شامل موارد زیر می‌شود:

●    کاشت ناخن اکریلیک یا هلویی  
ساخت ناخن اکریلیک با مخلوط کردن مواد مونومر مایع و نوعی پلیمر پودری انجام می‌شود. این ماده‌ی مایع و پودری، با قرار گرفتن در معرض هوا سخت می‌شود و قابلیت تراشیدن و حالت‌گیری را پیدا می‌کند. در این حالت، لایه مقاوم و محافظی روی ناخن ایجاد می‌گردد. با‌این‌حال به علت اینکه برخی افراد، مواد پودری به‌کار رفته در کاشت اکریلیک را مضر می‌دانند، این روش کاشت تقریبا منسوخ شده است. اما هنوز هم به‌دلیل مقاومت بالا استفاده می‌شود.

●    کاشت ژلیش ناخن
یکی از روش‌های نوین کاشت، که در مرکز زیبایی لیان با بهترین متد و مواد انجام می‌شود، کاشت ژلیش است. دو روش برای ژلیش وجود دارد. در روش اول شکل ناخن شما تغییر نمی‌کند و فقط لایه‌ای محافظ و محکم با طرح و رنگ دلخواه شما، روی ناخن‌تان قرار می‌گیرد. در روش دوم امکان قالب گیری و تغییر شکل ناخن شما وجود دارد‌. خشک شدن مواد ژلیش برخلاف اکریلیک، به گرم شدن با لامپ‌های uv دارد.

●    کاشت ناخن ابریشمی(سیلک) یا فایبرگلاس
در روش کاشت ابریشمی یا فایبرگلاس، از قطعات آماده فایبرگلاس یا ابریشم، روی بستر ناخن استفاده می‌شود و آن‌ها را با چسب یا رزین محکم و مقاوم می‌کنند. این روش برای ناخن‌های کوتاه مناسب‌تر است و لایه محافظی روی آن‌ها ایجاد می‌کند.

مراحل کاشت ناخن در مرکز زیبایی لیان

علی رغم اینکه روش‌های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد، اما مراحل کاشت در تمامی روش‌ها تقریبا یکسان است. مرحله‌ اول پاکسازی ناخن است. در مرحله ی پاکسازی، هرگونه چربی یا لاک روی ناخن شما پاک می‌شود و در صورت وجود باقی مانده کاشت قبلی، ریمو انجام خواهد شد. مرحله دوم که به زیبایی ناخن و کیفیت کاشت کمک می‌کند، عقب زنی کوتیکول  است. ابتدا سطح ناخن با روغن کوتیکول پوشانده می‌شود و پس از نرم شدن، با ابزاری خاص که پوشرنام‌ دارد، کوتیکول به عقب رانده می‌شود.
مرحله بعد کوتاه کردن ناخن و دورگیری و آماده کردن ناخن برای مرحله‌ سوهان‌کشی است. این مرحله کاملا بستگی به سلیقه شما دارد که چه مقدار بلندی ناخن را می‌پسندید. در مرحله چهارم، نوبت به سوهان‌کشی می‌رسد و شکل ناخن‌های شما به نوک تیز، بادامی، گرد، مربعی و… براساس سلیقه شما تغییر می‌کند. حال نوبت به بافر‌کشی می‌رسد که آخرین مرحله‌‌ مانیکور است. در مرحله بافر‌کشی، چربی اضافه روی ناخن از بین می‌رود و ماندگاری کاشت بیشتر می‌شود. 
اکنون مرحله کاشت شروع می‌شود‌. اولین مرحله، پرایمر زدن است که ناخن را از آلودگی پاک می‌کند. این بافرها اسیدی هستند و قبل از شروع کار باید اطراف ناخن، با وازلین و ماده مخصوص پوشانده شود تا بافر به پوست دست برخورد نکند. در مرحله دوم به‌علت اینکه هنگام کشت، تهویه طبیعی ناخن محدود می‌شود و امکان رشد میکروارگانیسم وجود دارد، ماده‌ی ضدقارچ روی ناخن استفاده می‌شود. انجام این مرحله بسیار مهم است و انجام نادرست آن موجب ایجاد مشکلات متعددی در ناخن خواهد شد.
 مرحله‌ بعد قالب‌گیری نام دارد که بر‌اساس نوع ناخن و سلیقه شما انجام می‌شود. حالا نوبت به چسباندن قالب ناخن می‌رسد. قالب با چسبی قدرتمند پر می‌شود و ۳۰ ثانیه روی ناخن فشار داده می‌شود تا کاملا خشک و فیکس شود. مرحله بعد، کاتر قالب است. در این مرحله باتوجه به سلیقه شما، بلندی ناخن تعیین و اضافه آن کات می‌شود. مرحله ‌بعد سوهان‌کشی با ترکیب بافر و سوهان است. بعد از سوهان‌کشی از مواد اکریلیک یا ژل استفاده می‌شود و در نهایت دست‌هایتان را در دستگاه uv قرار میدهند تا مواد خشک شوند‌. سپس نوبت به دیزاین و طراحی ناخن می‌رسد که به سلیقه شما انجام خواهد شد.

بهترین مرکز کاشت ناخن در منیریه

سخن پایانی

عمارت زیبایی لیان، مرکزی تخصصی بوده که امکان انجام انواع خدمات زیبایی مثل بالیاژ، هایلایت، فیس فریم، بوتاکس، احیا و کراتین مو و… را برای شما فراهم می‌کند. یکی از خدمات جذاب و پرطرفدار این مرکز، کاشت ناخن با متد جدید و تکنسین ماهر است‌. همانطور که گفته شد کاشت غیر اصولی ناخن باعث عوارضی چون، عفونت، پوسته‌پوسته شدن ناخن، تغییر رنگ ناخن و… می‌شود. مرکز تخصصی لیان، با کادری مجرب ، فضایی مناسب و بهداشتی به وسعت ۴۰۰ متر، با ارائه کلیه خدمات cip و VIP  و کاشت ناخن، یک تجربه بدون عارضه و بسیار باکیفیت از کاشت ناخن را برای شما رقم خواهد زد.
آدرس: تهران، منیریه، ولیعصر، خیابان فرهنگ، نبش کوچه قدسی، پلاک۹
تلفن تماس: 02155473760 _ 09123178554
اینستاگرام: lianbeauty.salon