همانطور که می‌دانید ابروها تاثیر بسزایی در زیباتر و باز‌تر شدن چهره دارند. یکی از خدماتی که به زیباتر شدن ابرو کمک می‌کند، فیبروز ابرو نام دارد. مرکز خدمات زیبایی لیان، با ارائه خدماتی چون، رنگ و لایت، بالیاژ، احیا و کراتین و کاشت ناخن، خدمات ابرو و… امکان انجام فیبروز ابرو را به‌صورت کاملا اصولی و بهداشتی با بهترین مواد، برای شما فراهم کرده است. در این مرکز با خیال راحت می‌توانید انواع خدمات زیباسازی ابرو از جمله فیبروز را انجام دهید و از یک تجربه جدید و با‌کیفیت لذت ببرید.

بهترین مرکز فیبروز ابرو در منیریه

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز ابرو روشی نیمه دائمی برای زیباسازی ابرو محسوب می‌شود. در این روش از سوزن‌های یک‌بار مصرف و دستی استفاده خواهدشد و پیگمنت‌ها به‌صورت سطحی، در لایه میانی پوست شما تزریق می‌شود‌. فیبروز ابرو انواعی دارد که کاملا براساس سلیقه شما است. این روش  ۶ ماه تا یکسال ماندگاری دارد. هرچه عمق هاشور بیشتر باشد، فیبروز طول عمر بیشتری دارد. همچنین هرچه پوست چرب تر باشد یا نوسانات هورمونی بیشتر باشند، فیبروز ماندگاری کمتری خواهد داشت. روش spine3 و spine5 و spine6 و uper spine از انواع روش‌هایی فیبروز محسوب می‌شود.

  • روش spine 3: این روش به‌عنوان تیغ ماهی نیز معروف است. در این روش انتهای ابرو به عنوان نقطه اصلی شناخته شده و ابروها در جهت انتهای ابرو طراحی می‌شوند.
  • روش spine5: این روش به‌عنوان هاشور ابروی آسیایی نیز شناخته می‌شود. و نقطه کانونی قسمت پایین ابرو است.
  • روش spine6: در این روش که به ابروی کلاسیک نیز معروف است، قسمت اصلی دم ابرو بوده و ابروها به طرف قوس پایینی طراحی می‌شود.
  • روش uper spine: در این روش، نقطه کانونی در قسمت بالای ابرو قرار دارد و ابرو به جهت بالا طراحی می‌گردد. 

مزایا و معایب فیبروز ابرو

کم عارضه و طبیعی بودن فیبروز تا حد خیلی زیادی به مهارت فرد انجام‌دهنده بستگی دارد؛ در نتیجه باید در انتخاب مرکز انجام فیبروز دقت بالایی به خرج دهید. رنگدانه‌های  فیبروز ابرو به صورت سطحی کاشته می‌شود و در هر زمانی امکان تغییر مدل ابرو و پاک کردن آن، به‌ راحتی وجود دارد. این روش التهاب کمتری نسبت به سایر روش‌ها به وجود می‌آورد و بسیار طبیعی به‌نظر می‌آید. همچنین به‌‌خوبی به تاج ابروها فرم طبیعی داده و سوزش کمتری به‌همراه دارد. 
در کسانی‌که قبلا تتو انجام داده اند و آثار آن باقی مانده است، امکان انجام فیبروز وجود ندارد. استفاده از قلم دستی که به آن تاچ یا هولدر نیز می‌گویند، در این روش امکان ایجاد آسیب را بالا می‌برد. به‌علاوه رنگ‌های نامرغوب ، دستگاه نامرغوب و تکنسین غیر متخصص جزو ریسک فاکتور‌هایی ست که دقت بیشتر در انتخاب مرکز زیبایی را به شما گوشزد می‌کند.

مراقبت های پس از فیبروز

پس از انجام فیبروز،تا ۲۴ ساعت ابرو‌های خود را با دستمال آنتی‌باکتریال تمیز کنید. لازم به ذکر است تا مدتی امکان خیس کردن ابرو وجود ندارد. در این مدت می‌توانید با پد، باقی صورت را تمیز کنید. پس از انجام فیبروز تا دوهفته روی ابروی خود هیچگونه لوسیون، کرم و مواد آرایشی نمالید، چون احتمال ایجاد عارضه و عفونت را به‌شدت بالا می‌برد؛ اما پس از ۲ روز می‌توانید از پماد AD استفاده کنید. پس از گذشت سه روز نیز می‌توانید با خیال راحت دوش بگیرید. همچنین باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا ایجاد تعریق بیش از حد جلوگیری کنید.

نکات اساسی قبل از انجام فیبروز ابرو در مرکز تخصصی عمارت زیبایی لیان

بهتر است یک هفته قبل از انجام فیبروز، چندین بار براساس نوع پوست خود، آن را اسکراب و کاملا تمیز کنید. ۲۴ ساعت قبل از انجام فیبروز از مصرف داروهایی مثل امگا۳، آسپرین، نیاسین، ویتامین E یا ایبوپروفن خودداری کنید. عدم انجام، لیزر و لایه برداری شیمیایی و اپیلاسیون ۳ روز تا یک هفته قبل از فیبروز بسیار مهم است. همچنین سه روز قبل از جلسه فیبروز، تا سه روز پس از جلسه فیبروز، از خوردن غذاهای دریایی یا تند، داروهای گیاهی و شیمیایی ، دمنوش‌ها، انواع مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر خودداری کنید، تا تجربه‌ی بهتر و کم‌ عارضه‌تری از زیباسازی ابروی خود داشته باشید.
دقت کنید که از ده روز قبل از انجام فیبروز، ابروهای خود را رنگ نکنید تا فیبروزی بدون خلل و آسیب داشته باشید. همچنین در انتخاب رنگ فیبروز و تناسب آن با صورت بسیار دقت کنید. در ابتدای کار باید تاج ابرو طراحی شود و هرخط را دوبار تمدید کنید. پس از سه یا چهار دقیقه، رنگی که زیر پوست تزریق شده است، خود را نشان می‌دهد و نوبت به بی حسی می‌رسد. پس از بی‌حسی، دم و آرک ابرو طراحی می‌شود و ضخامت استروک ابرو را دو برابر می‌کنیم. دقت کنید که فیبروز در پوست های خشک و نرمال، گزینه مناسب‌تری است و در پوست چرب ماندگاری کم‌تری دارد.

سخن پایانی

مرکز تخصصی عمارت زیبایی لیان با داشتن کادری ماهر و مجرب، از شنبه تا پنج‌شنبه پذیرای شما عزیزان برای انجام انواع خدمات زیبایی، از جمله فیبروز ابرو خواهد بود. همانطور که اشاره شد، انجام غیر اصولی فیبروز با رنگ نامرغوب یا تکنسین غیر متخصص، احتمال ایجاد عوارض ناخوشایندی را به‌ دنبال دارد؛ در نتیجه در انتخاب مرکز زیبایی خود برای انجام فیبروز بسیار دقت کنید. عمارت زیبایی لیان با کادری مجرب، فضایی زیبا و بهداشتی و بزرگ، اولین سالن مجهز به اتاق اختصاصی فیبروز بوده که با خیال راحت می‌توانید زیبایی ابروهای خود را به آن‌ها بسپارید.
آدرس: تهران، منیریه، ولیعصر، خیابان فرهنگ، نبش کوچه قدسی، پلاک۹
تلفن تماس: 02155473760 _ 09123178554

اینستاگرام: lianbeauty.salon