شستشوی فرش به صورت اتوماتیک یکی از المان‌های جذاب برای جذب بیشتر مشتری در قالیشویی‌ها است. نحوه شستن فرش در قالیشویی‌ها به نسبت جنس فرش که دستباف باشد یا ماشینی بودن متفاوت خواهد بود. اگر فرش شما دستباف باشد باید به صورت دستی شسته شود. اما در صورتی که فرش شما ماشینی باشد فرآیند شستشوی آن به صورت کاملاً مکانیزه انجام خواهد شد.

شستشوی فرش به صورت اتوماتیک در تهران

شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی همشهری

اگر می‌خواهید از پاکیزگی و تمیزی فرش‌های خود اطمینان حاصل نمایید، آن‌ها را به دست قالیشویی همشهری بسپارید. در این قالیشویی به کمک بهترین دستگاه‌ها فرش‌های شما، به صورت کاملاً مکانیزه شسته خواهند شد. برای شستن فرش روش‌های مختلفی در قالیشویی وجود دارد. امروزه بیشتر از دو دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می‌شود. برای شستشن فرش به صورت مکانیزه در این قالیشویی با توجه به قطر فرش، سنسورهای حسگر برس دستگاه را تنظیم می‌کنند. با این کار برس‌ها به خوبی در میان نرخ فرش نفوذ کرده و کثیفی‌ها را از بین می‌برد.

شستن فرش ها به صورت تمام اتوماتیک

امروزه در همه زمینه‌ها دستگاه‌ها و ماشین آلات اتوماتیک برای ساده کردن کار بشر روی کار آمدند. این دستگاه در صنعت قالیشویی هم ورود کرده‌اند. به علت ایمنی بالا در زمان شستشوی فرش و همچنین، شستشوی خودکار فرش‌ها، دستگاه‌های اتوماتیک بسیار پرطرفدار شده‌اند. پس از خیس شدن فرش در دستگاه، اپراتور بهترین ماده شوینده را برروی فرش ریخته، سپس فرش با برس مخصوص حسابی سابیده خواهد شد. در نهایت با کمک دستگاه‌های فشار قوی فرش آبکشی خواهد شد. در این بین برس‌ها موها و دیگر کثیفی‌های فرش را به طور کامل از بین می‌برند. در پایان کار فرش در دستگاه لول خواهد شد.

مراحل شستشوی فرش

در قالیشویی همشهری شستشوی فرش‌ها بدون دخالت انسان و به صورت کاملاً حرفه‌ای به کمک بهترین دستگاه‌های مکانیزه و پیشرفته شسته خواهند شد. مراحل شستشوی فرش در این قالیشویی به شرح زیر است:
•    در مرحله اول، فرش گردگیری خواهد شد و بعد وارد دستگاه می‌شود.
•    سپس فرش در دستگاه کاملاً خیس خواهد شد، به طوری که همه الیاف آن آب پاشی شوند.
•    در این مرحله به فرش ماده شوینده باکیفیت اضافه می‌شود. این مرحله در شستشوی فرش حساس و مهم است.
•    حال در این مرحله فرش بت برس‌هایی که سنسورهای حسگر دستگاه انتخاب کرده‌اند، شسته شده و همه کثیفی‌ها از روی آن برداشته می‌شوند.
•    در مرحله پایانی دستگاه فرش را به صورت کامل آبکشی می‌کند و همه مواد شویده را از بین می‌برد.
البته لازم است ذکر کنیم، طراز کردن فرش و بیرون آمدن از دستگاه آخرین مرحله است. بعد از طی این مراحل فرش لول شده به گرمخانه، قالیشویی می‌رود و تا وقتی که رطوبت و آب الیاف گرفته و فرش خشک شود؛ در آن‌جا باقی می‌ماند.

مزیت های شستن فرش ها با دستگاه قالیشویی

شستن فرش‌ها با کمک دستگاه‌های مکانیزه و بروز باعث کاهش هزینه می‌شوند. در واقع با کمک این دستگاه‌ها حداکثر در یک ساعت میتوان 60 فرش را شست. دستگاه‌های مکانیزه در زمان آبکشی و برس کشی فرش تمامی پرزهای اضافی آن را می‌گیرند و باعث زیباتر شدن ظاهر فرش می‌شوند. امروزه با کمک گرفتن از دستگاه‌های پیشرفته در شستشوی فرش، باعث کاهش بسیار زیاد هزینه‌های آب و برق و مواد شوینده خواهید شد. همچنین تمامی دستگاه‌های اتوماتیک شستشوی فرش در زمان شستن، به بافت الیافی فرش آسیب نخواهند زد.

شستن فرش با دست یا دستگاه های مکانیزه؟

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت فرش و همچنین زندگی آپارتمانی بیشتر مردم، شستن فرش به صورت دستی کار سختی خواهد بود. اگر فرش‌ها را به صورت سنتی و با دست بشویید، مسئله تمیزی و دقت در شستشو زیر سوال خواهد رفت. در گذشته فرش شستن به روش سنتی و با دست بیشتر باب بود؛ زیرا خانه‌ها ویلایی بودند و مشغله‌های کاری مردم کمتر بود.
امروزه به علت آپارتمان نشین بودن بیشتر مردم و افزایش مشغله‌های کاری، شستن فرش به صورت سنتی سخت شده است. در نتیجه سپردن فرش به قالیشویی و شستشوی آن به صورت مکانیزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا شستشوی فرش در قالیشویی باعث کم شدن هزینه‌ها، تمیز شدن بهتر و تحویل سریع‌تر فرش خواهد شد. همچنین زمانی که در خانه تکانی شما شستن فرش نداشته باشید سریع‌تر و راحت‌تر کارهای دیگر را به اتمام خواهید رساند.

بهترین مرکز شستشوی فرش در تهران

شستشوی فرش به صورت اتوماتیک در قالیشویی همشهری 

اگر می‌خواهید از تمیزی و شستشوی دقیق و اصولی فرش‌های خود اطمینان داشته باشید؛ حتماً به قالیشویی همشهری مراجعه کنید. در قالیشویی همشهری شستشوی فرش به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. با سپردن فرش‌های خود به این قالیشویی دیگر نگرانی بابت لکه‌ها و کثیفی‌های فرش نباشید. زیرا در این قالیشویی فرش شما به کمک بهترین و بروزترین دستگاه‌های مکانیزه شسته خواهد شد.
برای سپردن فرش‌های خود به قالیشویی همشهری می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:
•    شماره تلفن قالیشویی: 02177929395، 02188959191، 02133833864