زمانی که از محصولات باکیفیت و مرغوب پارس خزر خریداری کنید، باید به دنبال ثبت و استفاده از گارانتی نیز باشید. در برخی شرایط نادر امکان وجود نقص فنی در محصولات وجود داشته و این موضوع، امری کاملا طبیعی است. در این شرایط با بهره بردن از گارانتی شما می‌توانید محصول خریداری شده و همچنین پول را به گونه‌ای بیمه کنید. یکی از سوالات و دغدغه‌هایی که وجود دارد این است که چگونه می‌توان گارانتی پارس خزر را به ثبت رساند. البته شرایطی برای استفاده از گارانتی وجود دارد که اگر محصول خریداری شده و مورد استفاده قرار گرفته، آن ویژگی‌ها را نداشته باشد مشمول گارانتی نخواهد شد.

نحوه ثبت گارانتی پارس خزر در شعبه برج طوبی

برای استفاده از گارانتی پارس خزر در شعبه برج طوبی باید نکته‌ای را مدنظر قرار دهید. برخی وسایل هستند که نیاز به نصب و راه‌اندازی از سوی کارشناسان را دارند. برای مثال ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که نیاز به حضور کارشناس پارس خزر وجود دارد. زمانی که کارشناس در محل حضور پیدا کند و محصول موردنظر را نصب نماید، تاریخ گارانتی از همان لحظه آغاز می‌شود. برای درخی از وسایل دیگر نظیر اتو، جاروبرقی و... نیاز به نصاب نیست و شما پس از خرید محصول موردنظر، در همان روز گارانتی شروع می‌شود و نیازی به اجرای اقدام خاصی وجود ندارد.

شرایط استفاده از گارانتی در شعبه برج طوبی

زمانی که بخواهید از گارانتی محصولات خریداری شده استفاده کنید، باید شرایطی را درنظر بگیرید. در حالت کلی چهار شرط اساسی وجود دارد که شما با دارا بودن آنها می‌توانید از گارانتی بهره ببرید. این چهار شرط اصلی به شرح زیر است:

شماره

شرایط استفاده از گارانتی

1

در زمان استفاده از گارانتی باید ضمانت نامه ارائه دهید.

2

کارت المثنی اعتباری ندارد و شما باید حتما اصل کارت را ارائه دهید. در غیر عدم وجود باید هزینه‌ها را به طور کامل پرداخت کنید.

3

برای راه‌اندازی، آموزش، رفع نقص و... نیاز به حضور کارشناس است که هزینه ایاب و ذهاب ایشان بر عهده خریدار است. حتی اگر شما در دوران گارانتی بخواهید از این خدمات بهره ببرید، باز هم نیاز است تا هزینه‌های مربوطه پرداخت شود.

4

اگر از وسایل خانگی خریداری شده در موارد و مصارف دیگر نظیر ابزار شغلی، تجاری و... استفاده کنید، شرایط استفاده برای گارانتی وجود ندارد و گارانتی ابطال می‌گردد.

 

موارد ابطال کننده گارانتی

باید دانست که برخی اقدامات و اتفاقات می‌توانند گارانتی را باطل کنند و شما نمی‌توانید از مزایای گارانتی بهره ببرید. نکته مهم برای استفاده از گارانتی این است شما برای ملزوماتی نظیر برس، شلنگ، باطری، شارژر نمی‌توانید از گارانتی استفاده کنید و نیاز است تا خریدار موارد مذکور را خود تهیه کند. در ادامه لیست موارد ابطال کننده گارانتی بیان شده است.

شماره

موارد باطل کننده گارانتی

1

اگر لوازم خانگی خریداری شده دچاز آسیب‌ها و سوانح طبیعی، ضربه، آتش سوزی و... شود، نمی‌تواند شامل این مهم شود.

2

اگر فردی آموزش ندیده باشید و به وسایل آسیب وارد کنید، شامل گارانتی نخواهد شد.

3

وجود خط خوردگی، مخدوش شدگی، عدم درج تاریخ و... باعث عدم استفاده از گارانتی می‌شود.

4

عدم توجه به دفترچه راهنما، نکات ایمنی و... باعث ابطال گارانتی می‌شود.

5

اگر لوازم خریداری شده دستکاری شوند یا باز گردند باعث ابطال می‌گردند.

6

اگر برای لوازم خانگی خود از وسایل و قطعات موجود در دستگاه‌های دیگر استفاده کنید، نمی‌تواند شامل گارانتی شود.

7

اگر از وسایل موردنظر بیش ‌از اندازه استفاده کنید بی‌شک شامل گارانتی نخواهد شد.

 

ثبت گارانتی پارس خزر در فروشگاه پارس خزر غرب تهران - شعبه برج طوبی

در نمایندگی پارس خزر غرب تهران شعبه برج طوبی شرایط برای خرید انواع لوازم خانگی وجود دارد. گارانتی وسایلی که نیاز به نصب و راه‌اندازی دارند، با حضور کارشناس نصب شروع می‌شود و اگر وسایل نیاز به نصب نداشته باشند شما از تاریخ خرید می‌توانید شاهد شروع و آغاز گارانتی باشید. در نمایندگی برج طوبی می‌توانید به راحتی از خدمات گارانتی بهره ببرید و کارشناسان موجود در مجموعه می‌توانند در زمانی کوتاه، تجهیزات مربوطه را راه‌اندازی کنند.

شماره تماس: 46056873-021، 09212436757، 09124039690

آیدی اینستاگرام: parskhazarmarket

آدرس: چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی، طبقه زیر همکف، فروشگاه پارس خزر