برندهای داخلی و خارجی بسیاری وجود دارند که محصولات برقی بسیاری را تولید و روانه بازار می‌کنند. اگر بخواهیم در میان این تعداد برند، یکی از بهترین و مرغوب‌ترین‌ها را انتخاب کنیم، بی‌شک پارس خزر می‌تواند بهترین گزینه باشد. تنوع محصولات موجود در این برند ایرانی بسیار بالا بوده و شما برای خرید محصول مورد نظر خود با تعداد بالایی از محصولات روبه‌رو می‌شوید. کارایی محصولات پارس خزر بر همه آشکار است و می‌توان بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را در شعبه برج طوبی خریداری کرد؛ اما بهترین محصولات پارس خزر کدام‌ها هستند؟ بهترین و پرفروش‌ترین محصولات در برند پارس خزر باعث می‌شود تا شما بتوانید خریدی ایمن و مطمئن داشته باشید و با آگاهی اقدام به تهیه محصولات موردنظر خود کنید.

بهترین و پرطرفدارترین محصولات پارس خزر در شعبه برج طوبی

با توجه به تعدد بالا محصولات پارس خزر باید در زمان تهیه این محصولات با بهترین و پرفروش‌ترین‌های آنها آشنا شوید و با درنظر گرفتن شرایط، مرغوب‌ترین گزینه را برگزینید. ماشین لباسشویی پارس‌خطر مدل WM-8514، جارو شارژی پارس خزر مدل شارک، سرخ‌کن پارس‌خزر مدل FR-2014، پنکه پارس‌خزر مدل ES7020WKAI، فن هیتر پارس‌خزر مدل FH2000P و... مواردی هستند که می‌توان آنها را جزو برترین‌ها به‌حساب آورد. در ادامه تعدادی از محصولات پرفروش و پرطرفدار پارس خزر بیان شده است.

جاروبرقی پارس خزر مدلTurbo 2000
جارو برقی توربو 2000 یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات پارس خزر به‌حساب می‌آید که این موضوع دلایل بسیاری دارد. معمولا محصولات پارس خزر در زمینه تولید جاروبرقی بسیار پرقدرت عمل کرده و توانسته مرغوب‌ترین و قدرتمندترین جاروبرقی‌ها را تولید و روانه بازار کند. در این نوع جاروبرقی ما با ظرفیت 6 لیتر سروکار داشته و توان موتور در جاروبرقی توربو 2000 وات درنظر گرفته شده است. مخزن موجود دارای کیسه است که از نوع پاکتی و یک‌بار مصرف بوده و شما باید پس از پر شدن پاک، آن را تعویض کنید. زمانی که از این جاروبرقی استفاده کنید، می‌توانید شاهد مکش بالا آن باشید که همین موضوع یکی از مزایای عالی جاروبرقی توربو است. سیم بلند در حد 6.7 متر که شرایط برای جارو کردن 8 متر فراهم می‌شود. تولید صدای متوسط یکی دیگر از مزایای عالی محصولات پارس خزر به‌حساب می‌آید که گزینه‌ای بسیار هوشمندانه است.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل700W در شعبه برج طوبی


وجود آبمیوه گیری در قلب هر خانه، یعنی آشپزخانه از واجبات است و با کمک گرفتن از آن می‌توانیم به راحتی نوشیدنی‌های خوش طعم و خوش رنگ را برای عزیزان خود تهیه کنیم. وجود موتور قدرتمند، بدنه‌ای زیبا و خوش ساخت با ترکیب استیل و پلاستیک، تیغه‌های استیل ضد زنگ و برنده، وجود دهانه بزرگ برای میوه‌های بزرگ، وجود مخزن تفاله، وجود پارچ مخصوص و... از مواردی است که می‌توان از آنها بهره برد و این محصول مرغوب را در فروشگاه پارس خزر غرب تهران یعنی شعبه برج طوبی خریداری کرد.

پلوپز پارس خزر مدلRC-61 Tyan


اگر بخواهیم لیست بهترین محصولات پارس خزر را بیان کنیم، بی‌شک پلوپز مدل RC-61 Tyan می‌تواند تکمیل کننده لیست ما باشد. این محصول باکیفیت و مرغوب با طراحی خاص و زیبای خود و همچنین تکنولوژی روز، می‌تواند بهترین پلوها را آماده و به شما ارائه دهد. تایمر یکی از مهمترین فاکتورها در زمان تهیه غذا است. در پلوپز پارس خزر، شما می‌توانید شاهد تایمر باشید که همین موضوع می‌تواند در زمان پخت، موثر عمل کند. بدنه مستحکم و استاندارد، نسوز بودن بدنه، وجود فیوز حرارتی، وجود تفلون نچسب، درب پیرکس سوپاپ‌دار و... مورادی هستند که شما را در تهیه غذایی لذیذ یاری می‌دهند.

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل Buffalo 2020

چرخ کردن گوشت گوسفند، گوساله، مرغ و... در منزل می‌تواند بهترین اقدام باشد. در همین راستا باید از محصولی قدرتمند و در عین حال باکیفیت استفاده کرد تا بتوان بدون دردسری و در زمانی کوتاه، به نیاز خود پاسخ داد. چرخ گوشت پارس خزر شما را در این زمینه یاری می‌دهد و با توان 1000 وات خود و همچنین وجود تیغه‌ای فولادی، در زمانی کوتاه گوشت‌های شما را چرخ می‌کند. وزن سبک و ابعاد مناسب این محصول یکی از مزایای عالی آن است که می‌تواند ترغیب کننده خریداران برای تهیه این چرخ گوشت باشد. از دیگر مزایای عالی چرخ گوشت پارس خزر می‌توان به قابلیت چرخش معکوس آن اشاره کرد.

بخارپز پارس خزر مدل Digi Steel

بخارپز کردن انواع سبزیجات و مواد غذایی دیگر می‌تواند ما را در داشتن سلامتی و اندامی مناسب یاری دهد. بدون شک بخارپز پارس خزر گزینه‌ای ایده‌آل برای همه افراد است که باعث می‌شود مصرف کننده غذایی سالم و خوش طعم را تجربه کند. وجود نمایشگر، ظرفیت بالا و در حدود 8 نفر، وجود تایمر، وجود چند طبقه مجزا، قابلیت خارج کردن طبقات برای بخارپز کردن مواد غذایی کم، وجود 3 سینی استیل و ضد زنگ، وجود سیستم ایمنی در صورت نبود آب در دستگاه و... از مزایای عالی بخارپز پارس خزر است.

اتو پارس خزر مدل SI-602

وجود اتو در هر شرایطی لازم است و بدون این محصول نمی‌توان آراستگی خود را حفظ کرد. اتو پارس خزر مدل SI-602 توانی بالا و معدل با 2400 وات دارد که به راحتی می‌تواند گرمای بالایی را تولید و برای لباس‌های ضخیم مناسب باشد. وجود رنگ‌بندی متنوع باعث می‌شود تا شما بتوانید به سلیقه خود پاسخ دهید. سیستم قطع خودکار و تنظیم میزان بخاردهی از ویژگی‌های ممتاز این محصول باکیفیت است. در کف اتو از کیف الماس استیل استفاده شده تا گرمای تولیدی را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انتقال دهد. وجود مخزن 300 میلی لیتری و وجود شرایط برای تنظیم دستی بخاردهی و دما، از دیگری ویژگی‌های اتو پارس خزر است. وجود کابل 2.5 متری باعث می‌شود تا شما بتوانید در فاصله دورتری از پریز، اتوکشی کنید.

خرید محصولات پارس خزر از فروشگاه پارس خزر غرب تهران - شعبه برج طوبی

شما در فروشگاه پارس خزر غرب تهران شعبه برج طوبی می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات پارس خزر را شاهد باشید. تنوع محصولات موجود در مجموعه بالا بوده و شما می‌توانید به راحتی نیاز خود را پاسخ دهید. وجود محصولاتی نظیر اتو پارس خزر مدل SI-602، چرخ گوشت پارس‌خزر مدل Buffalo 2020، پنکه پارس‌خزر مدل ES7020WKAI و... از بهترین محصولات موجود و در حال ارائه است. در نمایندگی پارس خزر غرب تهران یعنی شعبه برج طوبی می‌توانید از خدمات گارانتی و ضمانت نامه کالا بهره ببرید و بدون نگرانی از محصولات موردنظر خود استفاده کنید.

شماره تماس: 46056873-021، 09212436757، 09124039690

آیدی اینستاگرام: parskhazarmarket

آدرس: چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی، طبقه زیر همکف، فروشگاه پارس خزر