اکثر مردم این روزها با مشکلاتی چون ریزش مو، شوره سر، ایجاد موخوره در مو، خشکی و وزی مو مواجه هستند. کمتر کسی پیدا می‌شود که مشکلات بیان شده را نداشته و احساس رضایت کاملی نسبت به موهای خود داشته باشد. افراد همیشه به دنبال پیدا کردن راهی برای غلبه بر این قبیل دغدغه‌ها هستند و بسیار دیده شده که به روش‌های مختلفی چنگ بزنند. البته پیروی نکردن از یک اصول درست همیشه نارضایتی به همراه دارد. چنانچه به دنبال یک راه حل هستید که به طور قطع و صد در صد موثر واقع شود، می‌توانید جهت رفع ریزش مو، شوره سر، موخوره و… از اوزون تراپی کمک بگیرید اوزون تراپی موجب شادابی و جوانی موهای شما می‌شود. 

بهترین سالن برای اوزون تراپی در نارمک

مراحل مختلف اوزون تراپی مو جهت بهبود سلامتی مو 

یکی از دستگاه‌های معروف اوزون تراپی دستگاهی به نام مایکرومیست بوده که جدیدترین روش مراقبت از مو معرفی می‌شود. مایکرومیست می‌تواند به آبرسانی و اکسیژن تراپی ریشه مو به طور همزمان کمک کند اما به نظر شما عملکرد دستگاه مایکرومیست چگونه است که چنین تغییراتی ایجاد می‌کند؟ دستگاه ذکر شده مجهز به یک محوطه کابینی شکل است. موها باید برای آغاز اوزون تراپی با کمک یک کاور در محوطه کابینی قرار بگیرند. بخار آب 40 درجه به داخل کابین وارد می‌شود. این کار حدود 4 الی 5 دقیقه به طول می‌انجامد. فولیکول‌های مو توسط بخار آب تحریک می‌شوند؛ چراکه این تحریک باعث می‌شود مواد به راحتی به داخل مو نفوذ کنند.
امواج مافوق صوتی که توسط دستگاه مایکرومیست ایجاد می‌شوند، به مولکول‌های آب تجزیه شده و با مولکول‌های اکسیژن ترکیب و تشکیل پیوند می‌دهند. اتم‌های اکسیژن دارای خاصیت اکسیداسیونی هستند همین امر موجب می‌شود که اوزون از طریق فولیکول‌های مو به ساقه و ریشه موها رسیده و در آن‌جا با 80 درصد از عناصر مو دچار ترکیب شوند. میکروب‌هایی که در مو قرار دارند با این امر از بین می‌روند. موها در این مرحله به طور کامل استرلیزه می‌شود.
در مرحله آخر اوزون تراپی، دستگاه با تولید باد سرد به کار خود خاتمه می‌دهد زیرا با ایجاد باد سرد فولیکول‌های مو مجدداً تحریک شده و بسته می‌شوند این گونه اتم اکسیژن در بافت مو به دام می‌افتد و برای مدت طولانی به کار خود ادامه می دهد و ماده را سالم نگه می‌دارد. بهتر است پس از اوزون تراپی موها برای طولانی مدت در معرض گرما قرار نگیرند تا سلامت بمانند.  

مهم‌ترین خدمات سالن زیبایی گلچهره 

•    کراتین موی گلچهره
•    صافی و احیا همه انواع مو با استفاده از مواد اورجینال و باکیفیت
•    کراتین مو، پروتئین تراپی، اکسیژن تراپی و اوزون تراپی
•    کراتین موهای اکستنشن شده

هزینه هر دوره اوزون تراپی مو 

هزینه هر روش درمانی تاثیر زیادی در انتخاب آن روش برای درمان دارد. میزان آسیب‌های وارد به موی هر شخص و زمان جواب دهی به درمان تعیین کننده هزینه اوزون تراپی در هر کلینیکی است. متخصصین در ابتدای امر میزان آسیب و نوع موی افراد را بررسی می‌کنند. فاکتورهای دیگری از قبیل نوع دستگاه استفاده شده و ویژگی‌های مختص آن در قیمت دوره اوزون تراپی تاثیر دارند.

سوالات متداول در رابطه با اوزون تراپی 

آیا اوزون تراپق عوارض دارد؟
پس از انجام اوزون تراپی شخص کمی دچار سردرد می‌شود که متخصصان عنوان کرده‌اند که این امر بسیار طبیعی است و چند ساعت بعد برطرف می‌شود.

اوزون تراپی مو تا چه مدت ماندگاری دارد؟
مدت ماندگاری اوزون تراپی بسته به میزان مشکلات و آسیب وارد شده به مو است. البته مراقبت‌های بعد از اوزون تراپی نیز اهمیت زیادی دارند.

تعداد جلسات اوزون تراپی مو تا چه حد است؟
تعداد جلسات این نوع اصلاح مو به شدت آسیب موها بستگی دارد. جواب دهی موهای مختلف به اوزون تراپی باهم متفاوت است.

انجام اکسیژن تراپی و اوزون تراپی مو در مرکز کراتین موی گلچهره

اگرچه اوزون تراپی مو یک روش نوین و تاثیرگذار است اما نسبت به دیگر روش‌های اصلاح مو یکی از کم خطر‌ترین و کم‌ هزینه‌ترین‌ها معرفی می‌شود. اوزون تراپی به خوبی مشکلاتی نظیر ریزش و شوره را برطرف می‌کند. مدت زمان لازم جهت اوزون تراپی بستگی به میزان آسیب دیدگی موی شما متفاوت است اما بیشتر بین ده روز تا چندین هفته به طول می‌انجامد که البته به دلیل نتیجه نهایی خوبی که دارد توانسته محبوبیت زیادی میان مردم کسب کند. سالن زیبایی گلچهره با استفاده کاربردی‌ترین و ایمن‌ترین تجهیزات روز دنیا، روش‌هایی نو جهت بازگشت سلامتی از دست رفته مو مراجعان خود معرفی می‌کند.
شماره تماس: 02177949090 / 09121216880
آدرس: نارمک، خیابان سمنگان، ساختمان ثمین، پلاک ۳۲۷، طبقه دوم، واحد۱ مسیریابی
آیدی اینستاگرام: golchehrevip.ir