هاشور ابرو با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و شیدینگ، به ابروها شکل و حجم دلخواه می‌دهد. با استفاده از این تکنیک شکل و حجم ابرو به صورت دائم تغییر کرده و نسبت به فرآیندهای دائم ديگر (مانند تاتو) قابل تغيير نيست. هاشور ابرو با استفاده از روش‌های مختلف ابروهای بدون مو، کم‌مو یا نامنظم را به شکل دقیق و جذاب حجیم و مرتب می‌کند. برخلاف روش‌های سنتی ابرو با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دستگاه‌های خاص، به صورت دقیق و با کنترل بالاتر شکل و رنگ ابرو را تغییر می‌کندپس اگر به دنبال یک سالن زيبائي حرفه‌ای هستید که بتواند به بهترین شکل ابروهای شما را تغيير دهد به سالن زيبایي لونا مراجعه کنید و مطمئن باشید از نتیجه کار رضایت خواهید داشت.

بهترین مرکز برای شیدینگ ابرو در پاسداران

میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می شود؟

هنگام انجام هاشور ابرو به شیوه میکروپیگمنتیشن، رنگ دائمی در لایه بالای پوست ابروها تزریق می‌شود. این فرایند به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌های دقیق و نازک صورت می‌گیرد. در ابتدا متخصص (آرتیست) براساس شکل و سبک مورد نظر شما، خطوط قالب بر روی پوست ابرو را رسم می‌کند. سپس با استفاده از سوزن و دستگاه خاص، رنگ دائمی به طور کامل در لایه بالای پوست تزریق می‌شود. علاوه بر تزریق رنگ، آرتیست همچنین با استفاده از تکنیک‌های خاص، نقاط سفید و حاشيه‌های خارج ابرو را تیره کرده و به ابرو شكل طبيعي‌تري می‌بخشد. 
پس از انجام فرایند تاتو ابرو ممکن است پوست قرمز و متورم شود که در عرض چند روز بهبود می‌یابد. همچنین رعایت نکات لازم بعد از انجام میکروپیگمنتیشن مانند استفاده از کرم‌های التیام بخش و جلوگیری از آفتاب‌سوختگی بسیار مهم است. لازم به ذکر است که هاشور ابرو به شیوه میکروپیگمنتیشن چندین جلسه نیاز دارد تا رنگ دائمی و قابل مشاهده شود. همچنین با گذشت زمان رنگ تاتو ابرو کمی کمرنگ‌تر خواهد شد و لازم است هر چند سال یکبار تجدید شود. علاوه بر این در سالن زيبائي لونا از به روزترین و تكنولوژي ها استفاده ميشود. با استفاده از دستگاه‌هاي پيشرفته و مواد با کیفیت، تضمین می‌کنیم که ابروهای شما به بهترین شکل ممکن تغییر خواهند کرد.

آشنایی با هاشور ابرو به روش میکرو بلیدینگ

میکروبلیدینگ یک روش جدید و نوین برای اصلاح فرم ابروها بوده که با استفاده از دستگاه میکروبلیدر انجام می‌شود. با استفاده از این روش به صورت نیمه دائمی فضاهای خالی بین ابروها توسط رنگدانه‌های شبیه موی ابرو پر می‌شود. این روش نتایج بهتری نسبت به تاتو ابرو داشته و با انجام آن نیازی به استفاده از مدادهای ابرو برای حجیم‌تر نشان دادن ابروها نخواهید داشت. در مرحله اول می‌توانید با مشاوران سالن زیبایی لونا در مورد فرم صورت و مدل ابرویی که برایتان مناسب است مشورت کنید و رنگ مناسب برای ابروها انتخاب کنید. رنگ هاشور معمولاً با رنگ موهای طبیعی و پوست هماهنگ است.
 قبل از شروع فرایند ابروها به طور کامل پاکسازی شده و از هر گونه آرایش روغن یا لایه‌های دیگر پاک می‌شوند. سپس با استفاده از سوزن‌هایی بی حسی در مناطق ابروها تزریق می‌شود. سپس با استفاده از قلم چشم، شکل و سایز مطلوب برای ابرو تعیین می‌شود. نقطه‌های شروع و پایان و قسمت‌های دیگر نیز در نظر مشخص می‌شود. در مرحله بعد دستگاهی که دارای سوزن‌های ریزی بوده با ایجاد سوراخ‌هایی در پوست رنگدانه‌ها را به زیر پوست تزریق می‌کند. حدود 2 ساعت این عمل طول می‌کشد و بعد از 4 هفته می‌توانید برای تمدید نهایی مراجعه کنید.

شیدینگ بدون احساس درد  در سالن زیبایی لونا

شما با استفاده از شیدینگ ابرو می‌توانید شکل و رنگ ابروهای خود را به صورت دقیق و با جزئیات کامل تغییر دهید. همچنین با استفاده از رنگ مناسب می‌توانید ظاهر جذاب و طبیعی‌ برای ابروهای خود ایجاد کنید. ترکیب روش میکروبلیدینگ و شیدینگ نیز ظاهری جذاب برای ابروهایتان به‌وجود خواهد آورد. هنگام انجام شیدینگ در مرحله اول روی ابروها بی‌حس کننده زده می‌شود تا احساس درد نکنید. سپس توسط دستگاه برقی نقاطی در قسمت‌های خالی بین ابروها ایجاد می‌شود و سپس این نقاط توسط رنگدانه‌ها پر می‌شود. 
این راحل برای تمام قسمت‌های ابرو انجام شده و ظاهری طبیعی و حجیم به ابروهایتان می‌بخشد. رنگ ابروها در ابتدا بسیار پررنگ خواهد بود اما پس از گذشت حدود 2 هفته حالت طبیعی‌تری به خود می‌گیرند. شیدینگ برای افراد دارای پوست چرب و حساس انتخاب بسیار مناسبی است.

مزایای هاشور ابرو

هاشور ابرو باعث می‌شود که ابروها شکل دقیق تر و حالت طبیعی‌تری داشته باشند. این مزیت به ویژه برای افرادی که ابروهای ناقص یا نامنظم دارند، مفید است.هاشور همچنین یک نوع آرایش ماندگار محسوب می‌شود و مدام نیاز به استفاده از لوازم آرایشی مختلف نخواهید داشت. هاشور ابرو می تواند به صورت کلی ظاهر صورت را تغییر دهد. با استفاده از هاشور، می توانید فضای بین ابروهای خود را کم یا زیاد کنید، شکل و سایز آن را تغییر داده و حتی در صورت لزوم، رنگ آن را نسبت به رنگ موهای خود تطبیق دهید.
همچنین هاشور ابرو می تواند نقص های ظاهری را که در ابروهای شما وجود دارد، بهبود بخشد. به عنوان مثال، اگر ابروهای شما خیلی کم رنگ هستند یا بخش‌های خالی دارند، هاشور می تواند آنها را پر کند و به شکل طبیعی تر و جذاب تر درآورد. با استفاده از هاشور ابرو، استایل چهره‌تان نیز تغییر می‌کند. یکی دیگر از مزایای هاشور ابرو  روشن کردن، تیره کردن، پر کردن و تغییر شکل ابرو استفاده است. با مراجعه به سالن زیبایی لونا با تغییر در شکل و سایز ابروهای خود، می‌توانید به صورت دلخواه مطابق فرم چهره‌تان را تغییر دهید.

بهترین مرکز برای میکرو ابرو در پاسداران

انجام خدمات هاشور ابرو در سالن زیبایی لونا

آیا به دنبال یک سالن زیبایی حرفه‌ای هستید که بتواند به بهترین شکل ممکن ابروهای شما را دهد؟ سالن زیبایی لونا دارای کادر مجربی است که انواع هاشور ابرو مانند میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و شیدینگ را با بهترین کیفیت و ماندگاری انجام می‌دهد. تخصص و تجربه متخصصان ما در این حوزه، باعث شده است تا بتوانند نقش بسزایی در بهبود شکل و جذاب‌تر شدن ابروهای مشتریان داشته باشند.
آدرس: چهارراه پاسداران، میدان حسین آباد، ساختمان اداری مهدی، طبقه 1، واحد 4
شماره تماس: 02122981927 / 02126756765 / 09127966495
آیدی اینستاگرام: lunabeauty.salon