شما بنا به دلایل بسیاری می‌توانید شاهد پیری و پژمرده شدن پوست صورت خود شوید. زمانی که با مشکلات مختلف نظیر لک، چین و چروک، آفتاب سوختگی و... روبه‌رو می‌شوید، بی‌شک دچار نگرانی و استراس خواهید شد. در این شرایط تنها با کمک گرفتن از روش‌های جوانسازی می‌توان به راحتی از وقوع آنها جلوگیری کرد و حتی مانع بروز آنها شد. جوانسازی پوست در حال پیشرفت بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا ما با روش‌های بی‌خطر، بدون دردسر، کم تهاجمی، بدون درد و... روبه‌رو شویم. روش هیدرودرمی و میکرودرم از بهترین و کم ‌تهاجمی‌ترین روش‌های شادابی و جوانسازی پوست به‌حساب می‌آیند که شما را در این راستا یاری می‌دهند.

بهترین سالن برای پاکسازی پوست در ستارخان

جوانسازی

جوانسازی پوست می‌تواند بهترین اقدام برای جلوگیری از مشکلات مختلف پوستی باشد. شما می‌توانید با بالا رفتن سن شاهد چین و چرک، پیری، پژمرده شدن و... در پوست باشید. در واقع مواردی نظیر عفونت پوستی، دانه پوستی، سوختگی، تخریب بافت پوستی، واکنش‌های آلرژیک، جای زخم و جوش، انواع لکه و... می‌توانند منجر به بهره بردن از روش‌های جوانسازی شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث ایجاد چنین مشکلاتی برای فرد می‌شود. برای مثال می‌توان به افزایش سن، افتادگی پوست بعد از لاغری، بارداری، بیماری و... اشاره داشت که از مهم‌ترین موارد هستند. برای افزایش زیبایی و بالا بردن جذابیت خود می‌توانیم روش‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین آن را برگزینیم. هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، کربوکسی تراپی، میکرونیدلینگ، میکرودرم، پلاسمای تغلیظ شده، هیدرودرمی و... موارد بسیار کاربردی و کارآمد هستند. 

هیدرودرمی

هیدرودرمی یکی از روش‌های مدرن و در عین حال کارآمد به‌حساب می‌آید که باعث حفظ چین و چروک در پوست می‌شود. درواقع پوست انسان همیشه در معرض نور خورشید، آلاینده‌ها، مواد آرایشی و... قرار دارد که همین موضوع می‌تواند باعث پیری و از دست رفتن آب پوست و شادابی آن گردد. در این شرایط با بهره بردن از هیدرودرمی می‌توان به مشکلات ایجاد شده پاسخ داد و آنها را بهبود بخشید. کم آب شدن پوست از شایع‌ترین و اصلی‌ترین دلایل ایجاد مشکل در صورت است. زمانی که پوست کم آب می‌شود، روند پیری تسریع بخشیده و آن را تشدید می‌کند.
هیدرودرمی همان آبرسانی پوست بوده که با دستگاهی مخصوص انجام می‌گیرد. شما با بهره بردن از هیدرودرمی می‌توانید به لایه شاخی پوست نفوذ کرده، رطوبت را به آن انتقال داده و شادابی را ایجاد کنید. با رساندن ژل آبرسان به سلول‌های خشک شده از طریق دستگاه هیدرودرمی، این اقدام مهم را می‌توانید عملی کنید. نکته مهم این است که هیدرودرمی باید در فواصل زمانی مشخصی انجام گیرد تا پیری زودرس را به حداقل رساند و چربی و خشکی پوست را متعادل سازد.

موارد استفاده هیدرودرمی در سالن زیبایی رویا زارع

همه افراد باید بدانند که هیدرودرمی در چه شرایطی اجرایی می‌شود و چه مشکلاتی را می‌تواند بهبود بخشد. موارد بیان شده در ادامه، از سری مشکلاتی است که هیدرودرمی می‌تواند آنها را بهبود بخشد.
•    افرادی که پوست ناصاف دارند.
•    افراد با پوست‌های آفتاب سوخته
•    افرادی که دچار پیری زودرس شده‌اند.
•    اشخاصی که چین و چروک ریز دارند یا خطوط سحطی بر روی پوست خود مشاهده می‌کنند.
•    افرادی که منافذ بسته، پوست‌های آکنه‌دار دارند.
•    افرادی که به بافت‌های سالم‌تر نیاز داشته باشند.

مزایای استفاده از هیدرودرمی

زمانی که از روش هیدرودرمی استفاده می‌کنید می‌توانید شاهد مزایای بسیاری باشید. مواردی نظیر ایمن بودن و عدم وجود خطر، بدون درد و بدن نیاز به بستری شده در بیمارستان، لایه برداری قوی، آبرسانی مناسب، قیمت مناسب، کاهش چین و چروک و... از مزایای عالی این روش درمانی و زیبایی است. با توجه به وجود مزایای بسیار، این روش زیبایی و درمانی می‌تواند گزینه ای عالی برای جوانسازی پوست باشد.

انجام میکرودرم در سالن زیبایی رویا زارع

اگر به دنبال روشی غیر تهاجمی، غیر شیمیایی و کاربردی هستید که باعث می‌شود پوست در سطح عمیق پاکسازی شود و منجر به جوانسازی گردد، بهترین انتخاب میکرودرم است. در روش میکرودرم می‌توان سلول‌های مرده را از سطح پوست از بین برد و شاهد جوانسازی و شادابی در پوست بود. اگرچه میکرودرم بسیار آرام و بدون درد انجام میگیرد اما می‌تواند روشی عالی برای مشکلات عمیق باشد.

موارد استفاده از میکرودرم

وجود برخی مشکلات باعث می‌شود تا ما از میکرودرم کمک بگیریم و بخواهیم تا مشکلات موجود از بین رود. معضلاتی نظیر لکه ناشی از آفتاب، کدری بودن پوست، یک دست نبودن رنگ‌ پوست،. جای زخم و جوش،روزاسه در سنین بالا، ترشح غدد چربی و.. را می‌تواند بهبود بخشد، آنها را متوقف یا درمان کند.

نحوه اجرای میکرودرم در سالن زیبایی رویا زارع

قبل از انجام میکرودرم باید با شیوه اجرای این روش زیبایی آشنایی پیدا کنید. در ابتدا باید پوست صورت از هر نوع آلودگی و چربی به دور باشد؛ در این شرایط با استفاده از مواد شوینده باید پوست صورت را به‌طور کامل پاک کرد. پس از پاکسازی با شوینده، باید نوع پوست از سوی اپراتور مشخص شود تا بتواند بهترین روش را انتخاب کند. برای آغاز میکرودرم، اپراتور سطح روی پوست که متشکل از سلول‌های مرده است را حذف می‌کند تا پوست شفاف و روشن گردد. در ادامه، با بهره بردن از مواد ترمیم کننده، پوست صورت را جوانسازی و شاداب می‌کند. در این قسمت، میکرودرم تمام می‌شود و شما باید پوست صورت خود را با آب ولرم بشویید و آن را با دستمال کاملا  تمیز خشک کنید.

انجام خدمات پوست شامل جوانسازی، هیدرودرمی، میکرودرم در سالن زیبایی رویا زارع

دو روش هیدرودرمی و میکرودرم از بهترین و باکیفیت‌ترین روش‌های جوانسازی پوست هستند که می‌توانند در زمانی کوتاه شما را یاری دهند. در روش هیدرودرمی از دستگاهی برای آبرسانی پوست استفاده می‌شود که همین موضوع باعث شادابی و تقویت پوست می‌گردد. در روش میکرودرم نیز سلول‌های مرده از روی پوست حذف می‌شود و همین موضوع می‌تواند شادابی را ایجاد نماید. در سالن زیبایی رویا زارع می‌توانید به راحتی از تمامی خدمان جوانسازی بهره ببرید. کیفیت مواد موجود و دستگاه‌ها به قدری بالا است که شما می‌توانید در زمانی کوتاه بر جذابیت خود افزایید. برای مراجعه حضوری می‌توانید به خیابان ستارخان، نبش حبیب اللهی، پلاک ۳۹۸ مراجعه کنید و برای هماهنگی‌های بیشتر می‌توانید با شماره 66539417 و 09014818163 تماس حاصل فرمایید.
آیدی اینستاگرام: Royazare.beauty