امروزه دکوراسیون مدرن علاوه بر زیبایی باعث افزایش اعتبار یک ملک نیز می‌شود. در این میان تهیه اکسسوری‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخورد دارند‌. اکسسوری‌های بهداشتی در معماری جدید علاوه بر جنبه‌ی ارگونومی خاص که باعث راحتی افراد در استفاده از آن‌ها می‌شود؛ با رعایت المان‌های زیبایی باعث ایجاد محیطی زیبا و لاکچری می‌شوند. ابزارهای حمام مانند دوش‌های هوشمند، جکوزی و پارتیشن‌های شیشه‌ای در هتل‌ها و ساختمان‌ها کاربرد فراوانی دارند و به میزان زیادی باعث رفاه و زیبایی یک ساختمان می‌شوند.

جکوزی و پارتیشن حمام

جکوزی چیست؟

کمپانی جکوزی آمریکا یک وان مجهز به پمپ‌های فشار آب را در سال ۱۹۱۵ تاسیس کرد. وان‌های جکوزی در سال‌های اخیر در میان مردم محبوبیت زیادی دارند‌. جت‌هایی که در قسمت‌های مختلف این وان تعبیه شده‌اند، نقش تصفیه آب و ایجاد حباب‌هایی را در آب دارند. این جت‌ها بسیار پر قدرت هستند و می‌توانند فشار زیادی به آب وارد کنند. همچنین در جکوزی‌ها معمولا مکانی برای نشیمن افراد وجود دارد که حس راحتی را برای افراد ایجاد می‌کند.
این وان‌ها در ابعاد مختلف تک نفره و چند نفره ساخته می‌شوند. استفاده از جکوزی فواید زیادی برای سلامت بدن نیز دارد. از جمله این فواید می‌توان به کالری سوزی بالا، ماساژ درمانی، بهبود گردش خون بدن، رفع دردهاي عضلانی و ... نام برد. همچنین جکوزی می‌تواند یکی از تفریحات بسیار شاد و مفرح برای دورهمی‌های دوستانه باشد. فروشگاه‌ بهداشتی زمانی جکوزی‌هایی را در ابعاد و ویژگی‌های بسیار متنوع به مشتریان عرضه می‌دارد. 

ویژگی‌های جکوزی مناسب در فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمانی زمانی

هرچند که سیستم کار جکوزی‌ها به طور کلی شبیه به یکدیگر است اما برخی از جکوزی‌ها مجهز به آپشن‌های ویژه‌ای هستند که آن‌ها را منحصر به فرد می‌کند‌. فروشگاه لوازم بهداشتی زمانی جکوزی‌هایی برای مصارف مختلف خانگی، هتل، آپارتمان و استخرها قابل استفاده هستند را با تنوع طرح و رنگ‌ بالا به مشتریان ارائه می‌دهد‌. حتی اگر لازم باشد این ابزارها هر چند سال یک بار تعویض شوند به دلیل اهمیتی که در زیبایی و بهداشت محیط دارند؛ ارزش این کار را دارند. از ویژگی‌های مهم این جکوزی‌‌‌ها کیفیت بالا طراحی‌های جدید و شیک آن‌ها اشاره کرد. 
همچنین جنس بدنه‌ی وام‌های جکوزی آکرولیت بوده که بهترین جنس برای جکوزی است. شاسی‌های وان از جنس استیل ضد زنگ استفاده شده و از نظر زیبایی بسیار چشم نواز هستند. جکوزی‌های فروشگاه زمانی مجهز به جت‌ها و پمپ‌های بسیار قوی و پر فشار هستند که حس بسیار لذتبخش و مفرحی را برای افراد فراهم می‌اورند. 

پارتیشن حمام چیست؟

پارتیشن در واقع صفحاتی هستند که به منظور تفکیک فضا در محیط‌های مختلف به کار برده می‌شوند. استفاده از پارتیشن در معماری مدرن جایگاه ویژه‌ای دارد. سرویس‌های بهداشتی نیز از این قائده مستثنی نیستند. پارتیشن‌ها در جنس‌های مختلفی وجود دارند که بکار بردن پارتیشن‌های شیشه‌ای و آلومینیومی در محیط‌های بهداشتی بسیار معمول است.  در واقع به کار بردن پارتیشن‌های شیشه‌ای به مقدار زیادی در روشن و دلباز شدن فضای حمام کمک می‌کند. 
با به کار بردن پارتیشن در قسمت کابین حمام در قسمت دوش زیبایی سرویس بهداشتی جلوه‌ی منحصر به فردی پیدا می‌کند. همچنین این پارتیشن‌ها می‌توانند در قسمت روشویی، رختکن و یا قسمت‌های دیگر به کار گرفته شوند. یکی از ویژگی‌های پارتیشن‌های شیشه‌ای این است که قیمت نسبتا مناسبی دارند. مخصوصا اگر این پارتیشن‌ها به صورت فریم لس و تک جداره تهیه شوند. شما می‌توانید با هزینه‌ای ناچیز و به کار بردن پارتیشن شیشه‌ای نقش بسیار موثری در زیبا سازی سرویس بهداشتی خود داشته باشید. 

پارتیشن حمام به چه منظور نصب می‌شود؟

بسیاری از سرویس‌های بهداشتی در آپارتمان‌های امروز حمام و توالت در یک فضا قرار می‌گیرند. یکی از بهترین ابزارهایی که برای جداسازی توالت ک حمام استفاده می‌شود، پارتیشن است. البته پارتیشن علاوه بر این به منظور ایجاد زیبایی نیز بکار برده می‌شوند. استفاده از شیشه‌های سکوریت‌های مات برای ایجاد کابین دوش در سرویس‌های بهداشتی زیبایی زیادی به محیط می‌افزاید.
فروشگاه زمانی عرضه کننده انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، فریم دار، آینه‌ای، طلقی و ... است. این فروشگاه امکان خرید اینترنتی را نیز برای رفاه حال خرید داران به خدمات خود اضافه می‌کند.
خرید جکوزی و پارتیشن حمام از فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمانی زمانی
در معماری امروز علاوه بر کیفیت مصالح و ساختمان، نما و اکسسوری‌های آن نیز نقش بسیار زیادی در زیبایی و ارزش آن دارند. استفاده از سرویس‌های بهداشتی لوکس و با کیفیت علاوه بر نکات بهداشتی باعث ایجاد احساس بهتری در افراد می‌شود. این موضوع برای مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها اهمیت زیادی در جذب افراد دارد. همچنین بکار بردن ابزاهای لوکس به میزان زیادی باعث افزایش ارزش ساختمان مسکونی نیز می‌شوند.
 
نشانی: تهران، منطقه 3، محله آرارات، خیابان شیرازی جنوبی، خیابان گرمسار غربی، پلاک.
تلفن: 02122718373 / 02122741237 / 09121453186
آدرس اینستاگرام: zamani._.shop