لبخند زیبا در جلوه ظاهری انسان بسیار مؤثر بوده و چهره شخص را زیباتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. از این رو خیلی از افراد به‌دنبال روش‌هایی برای زیباتر کردن شکل و رنگ دندان‌هایشان هستند. روش‌های مختلفی مثل، لمینت، بلیچینگ، کامپوزیت و… برای زیباسازی دندان وجود دارد که در کلینیک‌های دندان‌پزشکی ارائه می‌شود. یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی که این خدمات را به بهترین نحو و با بهترین دستگاه‌ها انجام می‌دهد، کلینیک دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش است که خیال شما را از بابت دندان‌هایی زیبا و محکم راحت می‌کند. 

بهترین دندانپزشک در خیابان فرشته

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

دندانپزشکی زیبایی حیطه‌ای تخصصی و پردرآمد در دندانپزشکی بوده که طرفداران فراوانی دارد. این نوع خدمات معمولا درمانی محسوب نشده و تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند. البته جالب است بدانید که گاهی این خدمات، فقط جنبه زیبایی دندان ندارند و باعث استحکام دندان خواهند شد. این حیطه دندانپزشکی معمولا شامل اصلاح طرح لبخند با ارتودنسی لمینت و کامپوزیت و… است. افزایش مقاومت دندان‌ها به دنبال انجام خدمات این حوزه یکی از ویژگی‌های جذاب این حیطه بوده که طرفداران دندانپزشکی زیبایی را بیشترمی‌کند. با این اوصاف می‌توان با انجام خدمات زیبایی دندان، با یک تیر دو نشان زد.

چه کارهایی در دندانپزشکی زیبایی دکتر نازنین نوربخش انجام می‌شود؟

متخصصان ارتودنسی و پروتز دندانی بیشترین نقش را در دندانپزشکی زیبایی دارند و اعمال مختلفی را انجام می‌دهند که هرکدام براساس سلیقه و نیاز افراد، طرفداران خاص خود را دارد. 
●    ممکن است فرد از رنگ دندان‌های خود ناراضی باشد و و بخواهد آن‌ها را تغییر دهد. چاره‌ی دندانپزشکی زیبایی برای این امر، ماده‌های دندانپزشکی خاص است که براساس نیاز فرد به‌کار می‌رود. این ماده‌های دندانپزشکی در انجام لمینت، تاج دندان یا پیوند لثه به‌کار رفته و به زیبایی دندان‌ها می‌افزایند. اگر قصد انجام لمینت دندان را دارید، ابتدا باید با ارتودنسی نامرتبی دندان را درمان کنید.  
●    گاهی ممکن است ساختار دندان یا لثه در موقعیت بدی قرار گرفته باشد و چهره‌ نامناسبی ایجاد کند. در این شرایط با استفاده از جراحی، ساختار اضافی ایجاد شده در دندان یا لثه از بین می‌رود. مثلا لثه اضافه که پسروی کرده و موجب لبخند لثه‌ای شده است را کات می‌کنند. یا اینکه خط لثه را تغییر داده و به آن شکل مناسبی می‌دهند. لیفت لثه روش بسیار مناسبی برای این امر خواهد بود.
●    در برخی شرایط لثه و دندان شکل مناسبی دارد اما رنگ آن خوب نیست. دندانپزشک زیبایی، دراین موقعیت اقدام به سفید کردن دندان یا تغییر رنگ لثه، با اعمال مختلف فراهم است و می‌توان به‌راحتی دندان‌ را سفید کرد یا رنگ لثه را به رنگ دلخواه درآورد.
●    اگر جزو افرادی هستید که از نامرتب بودن دندان‌های خود رنج می‌برید، ارتودنسی یک روش مناسب است که با آن می‌توان دندان‌های خود را مرتب کنید.
●    گاهی اوقات دندان فرد به کل قابل استفاده نیست شکسته یا پوسیده شده است. در این شرایط، ایمپلنت دندان پایه یا مانند ریشه اصلی دندان ایجاد می‌کند و اجازه‌ی قرار دادن روکش ایمپلنت را به ما می‌دهد. لمینت و کامپوزیت نیز براساس شرایط می‌توانند به‌عنوان روکش استفاده شوند. 
●    جرم گیری دندان یکی از راه‌های پرطرفدار برای تمیزتر شدن دندان و زیبایی ظاهری خواهد بود. همچنین بلیچینگ روشی برای سفید کردن دندان به‌شمار می‌رود.
●    دندان‌های نامرتب با استفاده از مواد ترمیم کننده مختلف، بسیار پرطرفدار است که به آن کرادینگ دندان می‌گویند.
●    وقتی که پوسیدگی دندان زیاد است از روش‌هایی مثل اینله (کاربرد در درون دندان) و آنله (کاربرد در بیرون دندان) به‌عنوان ماده ترمیمی استفاده می‌شود که به مرکز دندان می‌چسبند. 
●    در شرایط خاص ممکن است یک جای خالی بین دو دندان باشد و ظاهر نامناسبی ایجاد کرده باشد، بریج یا پل دندان چاره خوبی برای این مشکل است. از دو دندان به‌عنوان پایه استفاده می‌شود و جای دندان میانی را با کامپوزیت پر می‌کنند.
●    یک‌سری گارد شفاف به‌عنوان جایگزین ارتودنسی استفاده می‌شود که ظاهر مرتب به دندان‌ها می‌دهد.

پرطرفدارترین روش زیبایی دندان ها

در کلینیک دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش، اعمال زیبایی مختلفی انجام می‌شود که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. در این میان خدماتی مثل سفید کردن دندان و لمینت و کامپوزیت و اصلاح طرح لبخند، از پرطرفدارترین خدمات این مرکز است که متقاضیان فراوانی دارد. 
●    جرم‌گیری یا پالیش دندان، کامپوزیت ونیر، بلیچینگ و لمینت از روش‌های جالب برای سفید کردن دندان‌ها است. جرم‌ها به مرور زمان دندان‌ها را زرد می‌کنند و عوارضی همچون لق شدن دندان را به دنبال دارند. بنابراین جرم گیری روش مناسبی برای از بین رفتن این عوارض است.
●     کامپوزیت ونیر روش دیگری است که علاوه بر سفید کردن، طرح و شکل دندان‌ها را تغییر می‌دهد.
●     لمینت نیز با تفاوت‌های کوچک، مثل کامپوزیت عمل کرده و شکل و رنگ دندان را اصلاح می‌کند.  
●    اصلاح طرح لبخند، روشی مناسب است که اعتماد بنفس را در شرایط مختلف، بالا می‌برد و به شما لبخندی زیبا هدیه می‌کند. علاوه بر اینکه این روش، دندان‌ها سفید کرده و دندان‌های لب پر شده را اصلاح و ترمیم می‌کند، می‌تواند بسیاری از مشکلات دهانی و دندانی مانند عفونت و پوسیدگی را رفع کند.

اصلاح طرح لبخند در خیابان فرشته

دندانی سالم و لبخندی زیباتر در کلینیک دندانپزشکی دکتر نازنین نوربخش

داشتن لبخند زیبا یکی از مزیت‌های قابل توجه است که به لطف پیشرفت دندانپزشکی امروز همه افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. با مراجعه به مرکز دندانپزشکی زیبایی و کاشت تخصصی ایمپلنت دکتر نازنین نوربخش، می‌توانید به زیبایی لبخند بزنید و از جذابیت دندان‌های مرواریدی خود نهایت لذت را ببرید. خدمات کامپوزیت و لمینت دندان، کاشت تخصصی دندان، انواع ایمپلنت و پروتزهای دندانی و…در این مرکز، با استانداردترین و بهداشتی‌ترین لوازم دندانپزشکی انجام خواهد شد. این مرکز تخصصی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به‌جر جمعه‌ها آماده خدمت رسانی به شما زیباجویان عزیز خواهد بود.
شماره تماس: 09122039774
آدرس: تهران، خیابان فرشته، پلاک ۲۵، ساختمان رودیوم
آدرس اینستاگرام: dr.n.noorbakhsh