فرش‌های دستباف از جمله فرش‌های ارزشمند و گران قیمت به شمار می‌روند. طبعاً قالیشویی فرش دستباف از میزان حساسیت بالایی برخوردار بوده و برای انجام آن بهتر است از بهترین و جدیدترین دستگاه استفاده شود. شرکت‌های قالیشویی به واسطه دستگاه‌های صنعتی، می‌توانند پروسه قالیشویی فرش دستباف را در منزل به انجام برسانند. با انجام این کار ما شاهد به حداقل رسیدن آسیب‌های احتمالی ناشی از شست‌وشوی فرش هستیم. به کمک قالیشویی فرش دستباف با دستگاه شما می‌توانید بدون اینکه آسیبی به فرشتان وارد شود، تمیزی و پاکیزگی را به فرش خود بازگردانید‌. 

قالیشویی خوب در تهران

قالیشویی بانو؛ بهترین مرکز قالیشویی فرش دستباف 

قالیشویی بانو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید فرش دستباف خود را بالاترین کیفیت در منزل خود به کمک دستگاه شست‌وشو دهید. در این مدل قالیشویی پروسه قالیشویی و خشک کردن آن به سرعت صورت می‌پذیرد. در این روش شما بدون اینکه فرش دستباف خود را جابه‌جا کنید، می‌توانید ازخدمات ویژه این مجموعه استفاده کنید. پروسه قالیشویی در منزل توسط شرکت‌ها به کمک دریل و برس‌های بزرگتری نسبت به فرچه صورت می‌پذیرد. در زمینه نوع مایع شوینده مصرفی نیز امکان تعیین و انتخاب آن وجود دارد. تنها کافی است با مجموعه موردنظر، تماس حاصل فرمایید.
پس از پایان شست‌وشو، افراد اقدام به جذب رطوبت و خشک کردن آن به کمک دستگاه مکش مایع می‌کنند. به کمک این دستگاه دیگر رطوبت چندانی روی فرش باقی نمی‌ماند؛ از این رو در قالیشویی فرش دستباف با دستگاه در مقایسه با شیوه سنتی آن، پروسه خشک کردن فرش سریع‌تر انجام می‌گیرد. علاوه بر این مورد به کمک دستگاه مکش قالیشویی پاکسازی فرش از لکه نیز به خوبی انجام می‌گیرد. 

نحوه قالیشویی فرش دستباف با دستگاه 

بعضی از افراد به هر علتی مایل هستند پروسه شست‌وشوی فرش آن‌ها در منزل صورت بپذیرد. برای ارائه خدمات قالیشویی با دستگاه در منزل بسته به تعداد فرش، یک یا دو نفر به محل اعزام می‌شوند. در طی این شیوه، دستگاه‌های مربوطه دارای سه قسمت مهم همچون آبپاش و مواد شوینده فرش، برس‌های شست‌وشو متحرک و سیستم مکش قوی هستند. این موارد در شست‌وشوی سریع و باکیفیت فرش‌های دستباف عملکرد موثری دارند و هریک از این موارد، نقش به‌خصوصی را در این راستا ایفا می‌کنند.
دستگاه‌های شست‌وشوی منزل به این صورت عمل می‌کنند که به شکل همزمان آب و مواد شوینده روی فرش ریخته می‌شوند؛ سپس در آن لحظه برس‌های غلتک، چرخش روی سطح فرش را آغاز می‌کنند. با چرخش آن‌ها پاکسازی لکه‌ها و کثیفی‌ها صورت می‌پذیرد. پس از اینکه فرش از سطوح چربی و کثیفی پاک شد، نوبت به استفاده از دستگاه مکش قوی می‌رسد. این دستگاه وظیفه جمع‌آوری آب و مواد شوینده استفاده شده را دارد. به این صورت، مواد استفاده شده در مخزن آب کثیف جای می‌گیرد. 

مزایای استفاده از قالیشویی فرش دستباف با دستگاه قالیشویی بانو

برای انجام قالیشویی در منزل به کمک دستگاه، از مواد شوینده به‌خصوصی استفاده می‌شود تا پاکسازی لکه‌های کثیف و چربی به خوبی صورت بگیرد. از آنجایی که در ساخت دستگاه‌ها از فناوری روز دنیا استفاده شده، با استفاده از این دستگاه، کیفیت و سرعت شست‌وشو تا حد زیادی بهبود پیدا می‌کند. این دستگاه مجهز به یک موتور حرکتی بوده و همین مورد به پروسه شست‌وشو نظم می‌بخشد و کیفیت شست‌وشو را بالا می‌برد.
 در اصل در این طی این مدل شست‌وشو جلوی رشد باکتری‌ها گرفته شده و پاکسازی به صورت کامل انجام می‌گیرد. این در حالی است که در روش سنتی شاید موفق به پاکسازی همه بخش‌های فرش نشوید. علاوه بر این مورد با استفاده از دستگاه دیگر شما با مسائلی همچون تغییر رنگ فرش، ترکیب شدن رنگ‌ها، زرد شدن ریشه‌های فرش و... مواجه نخواهید شد. این مسئله به این علت است که دستگاه قالیشویی، تمام این پروسه را از شست‌وشو گرفته تا خشک کردن را با دقت و کیفیت بالا به انجام می‌رساند. 

انجام قالیشویی فرش دستباف در مجموعه بانو

قالیشویی و خدمات شست‌وشوی فرش از جمله اصلی‌ترین خدماتی به شمار می‌رود که در حفظ پاکیزگی منزل نقش موثری ایفا می‌کند. فرش‌های دستباف هرچند مدت یک‌بار نیازمند شست‌وشو هستند. شست‌وشوی آن‌ها به صورت دستی، کار ساده‌ای نبوده و احتمال دارد به فرش گران‌ قیمت شما آسیب وارد شود. در این شرایط توصیه ما به شما شست‌وشوی فرش دستباف با دستگاه در منزل است. مجموعه قالیشویی بانو خدمات ویژه‌ای در زمینه قالیشویی فرش دستباف با دستگاه ارائه می‌دهد. خدمات مجموعه قالیشویی بانو به نحوی است که در کنار حفظ ساختار بافت فرش، شست‌وشوی آن با بالاترین کیفیت صورت می‌پذیرد. 
شماره تماس: 02177724626 / 02177725095 / 02144440175 / 02144246054 / 02188366868 / 02122173609 / 02122404923 / 02122404879 / 09123431233
آدرس: ستارخان، خیابان خسرو جنوبی، نبش کوچه قدیانی، پلاک ۷۰