یکی از عواملی که امروزه در بانوان اقصی نقاط جهان به وفور یافت می‌شود، انجام رنگ و لایت در مراکز زیبایی مطمئن است. با توجه به آنکه رنگ موی بسیاری از بانوان تیره است، قطعاً ایجاد تنوع با استفاده از لایت و رنگ مو می‌تواند چهره افراد را بسیار جوان‌تر و شاداب‌تر نماید. البته باید بدانید که اگر رنگ و لایت در مجموعه‌ای معتبر و تحت نظر فردی ماهر انجام نشود، می‌تواند تأثیر بسزایی را در سلامت و زیبایی مو‌های شما داشته باشد؛ در نتیجه توصیه می‌کنیم برای کسب نتایج هرچه بهتر به سالن زیبایی بانو خلج مراجعه نمایید.

رنگ وهایلایت مو در مرزداران

درباره رنگ و لایت در سالن زیبایی بانو خلج بیشتر بدانیم

قطعاً می‌دانید که انتخاب رنگ موی مناسب چهره افراد نیاز به دقت بسیار بالایی دارد؛ چراکه نوع و رنگ پوست افراد با همدیگر متفاوت بوده که استفاده از رنگی مناسب می‌تواند چهره فرد را زیباتر نماید. حال اگرچه انتخاب رنگ مناسب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، اما باید بدانید که مهارت فرد انجام دهنده نیز بسیار حائز اهمیت است؛ در نتیجه توصیه ما حضور و استفاده از دانش پرسنل سالن زیبایی بانو خلج است. تفاوتی که میان رنگ موی افراد وجود دارد، نسبت و میزان ملانین در پیاز مو است. 
امروزه دیگر ایجاد رنگ‌های دلخواه مشتریان کار دشواری نبوده و می‌تواند همانند خواسته شما انجام شود. باید بدانید که مو نیز همانند سایر بخش‌های بدن از قسمت‌هایی چون ساقه مو، ریشه مو و فولیکول تشکیل شده که مهم‌ترین بخش که نام آن رنگدانه است، در ضخیم‌ترین بخش آن قرار دارد. بر اساس نظر افراد فعال در این حوزه باید بدانید هرچه مقدار ملانین در موی افراد کمتر باشد، رنگ مو روشن‌تر می‌شود؛ به عبارتی میزان ملانین و رنگ مو با یکدیگر رابطه عکس دارند.

انواع روش های لایت

با وجود تجهیزات و مواد اولیه با کیفیت، لایت مو نیز تنها به یک نوع خلاصه نشده و شما می‌توانید امروزه شاهد انواع مختلفی از آن‌ها باشید.

  • لولایت مو

چنانچه مو‌های شما ظاهری بسیار روشن و نسبتاً زننده دارند، می‌توانید با استفاده از لولایت و سایه روشن در مو‌های خود، جلوه آن را تغییر دهید.

  • سان لایت

حال اگر مو‌های شما روشن است، قطعاً استفاده از رگه‌های روشن‌تر می‌تواند جلوه بی‌نظیری به آن هدیه دهد.

  • هاف لایت

با توجه به نام این روش باید بدانید که در هاف لایت بخشی از مو‌ها تیره و بخش دیگری روشن است. در اینجا انتخاب مدل هاف لایت به مشتری وابسته خواهد بود؛ چراکه شما می‌توانید این مدل را به صورت طولی یا عرضی انجام دهید.

  • مووی لایت

مووی لایت از تقسیم مو به تعداد‌های مختلف استفاده کرده و برای هر کدام رنگ‌های متنوعی را بکار می‌گیرد.

  • مون لایت

اگر شما نیز خواهان ترکیبی از مو‌های روشن و تیره همراه با یکدیگر هستید، توصیه ما استفاده از مون لایت است؛ چراکه این روش می‌تواند مو‌های بخش بالایی سر فرد را تیره‌تر و مو‌های زیرین را روشن‌تر نماید.

چه کنیم تا موها راحت تر روشن شوند؟

ازآنجا که امروزه دغدغه تمامی آرایشگران سفید کردن مو‌های مشتریان است، می‌توانید با در نظر داشتن راهکار‌های ذیل به راحتی این امر را محقق نمایید.
•    پیش از انجام رنگ و لایت، از شستن مو‌ها خودداری کرده و آن‌ها را به خوبی برس بزنید.
•    بر اساس تجربیات بدست آمده نباید تمام رنگ مو در آن واحد بر روی مو‌ها ریخته شود. بهتر است برای کسب نتیجه مطلوب ابتدا مو‌های فرد تقسیم شده و سپس هر بخش به رنگ آغشته شود.
•    برای آغاز کار باید از مو‌های پشت سر شروع کنید؛ چراکه این مو‌ها تیره‌تر هستند.
•    جالب است بدانید بر اساس نظرات افراد متخصص اگر رنگ موی شما متناسب با رنگ چهره و چشمان شما باشد، قطعاً زیبایی آن چندین برابر می‌شود. بدین منظور توصیه می‌کنیم حین انتخاب رنگ به عواملی چون رنگ چشم، رنگ ابرو... توجه نمایید.

انجام رنگ و لایت در سالن زیبایی بانو خلج

از آنجا که وقت هر فرد همانند طلا ارزشمند است، توصیه می‌کنیم با انتخاب سالنی مناسب برای انجام رنگ و لایت، این زمان را غنیمت شمارید. سالن زیبایی بانو خلج با داشتن سابقه کاری حدوداً ۳۷ توانسته علاوه بر بهره‌مندی از مشتریان متعدد، سمینار‌های متنوع آرایشی-زیبایی را در اقصی نقاط جهان برگزار نماید. تمامی افراد حاضر در این مجموعه کاملاً ماهر بوده و می‌توانند با استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه، بر اساس خواسته شما مویی زیبا، نرم و خوش حالت را ایجاد نمایند.
شماره تماس: 02144283241 / 09122868903
آدرس:  مرزداران، بین آریافر و تات (سرسبز سابق)، جنب بانک شهر، پلاک۸۶، طبقه اول(بالای همکف)، واحد۲
آیدی اینستاگرام: banookhalaj