از مجموعه اموری که می‌تواند چهره بانوان را بسیار آراسته و زیبا نماید، انجام خدمات رنگ و لایت بوده که امروزه به دلیل تنوع آن‌ها، شما می‌توانید استایل‌های مختلفی را برای مو‌های خود به وجود‌آورید. در واقع شما با انجام این کار می‌توانید در هر زمانی از سال نسبت به تغییر ظاهر مو‌های خود اقدام کنید. ازآنجا که تنوع زیاد حین انجام این امور می‌تواند باعث سردرگمی شما شود، توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی آن‌ها، به تکنیک‌ها و نکات مراقبتی این امور بپردازیم.

بهترین مرکز لایت مو در جنت آباد

بالیاژ مو

 اگر شما نیز خواهان داشتن ظاهری طبیعی و در عین حال جذاب هستید، به شما انجام بالیاژ را توصیه می‌کنیم؛ چراکه این کار بدون استفاده از فویل انجام شده و می‌تواند جلوه چشم نواز‌تری را ارائه دهد. همانطور که می‌دانید روش مش با استفاده از فویل و کلاه نیز طرفداران خود را دارد؛ اما انجام این روش به کسانی که به طبیعی یا مصنوعی بودن ظاهر مو‌های خود اهمیتی نمی‌دهند، پیشنهاد می‌شود. در اینجا چون روال کار به صورت آزاد بوده، باعث می‌شود هایلایت و در نهایت رنگ مو‌های شما طبیعی‌تر جلوه کند. 
در این روش نیز نیاز به رنگساژ نخواهد بود؛ زیرا در بخش ریشه مو‌ها تیره‌تر بوده و با رسیدن به ساقه و روشن شدن آن‌ها، جلوه زیبایی ایجاد می‌شود. انتخاب بخش مو به منظور انجام این کار به کارشناسان حاضر در مجموعه هلسا بستگی خواهد داشت؛ در نتیجه به شما این اطمینان را می‌دهیم تا بابت کسب نتیجه‌ای مطلوب با خیالی آسوده اقدام کنید. انجام این کار برای انواع مو‌ها مناسب بوده و به نوع خاصی محدود نمی‌شود؛ در نتیجه امکان انجام آن برای افراد با مو‌های صاف و حتی مجعد نیز امکان‌پذیر خواهد بود. 
لازم به ذکر است افرادی که دارای تار‌های نازک مو هستند، ممکن است به دلیل حجم کم مو‌های خود آزرده خاطر باشند که با انجام این کار این مشکل برای همیشه برطرف خواهد شد.

آمبره مو

یکی از اموری که امروزه انجام آن رواج بسیار زیادی بین بانوان دارد، آمبره مو است. در زبان فرانسوی واژه آمبره یا همان Ombre به معنی سایه بوده که شما می‌توانید آن را در مو‌های خود شاهد باشید؛ چراکه در این سبک هر چه به نوک مو‌ها نزدیک شوید، رنگ مو‌ها روشن‌تر می‌شود. اگرچه این روش بین بانوان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، اما باید بدانید در این مرحله انتخاب رنگ متناسب با صورت و نمای ظاهری شما، تأثیر بسزایی دارد. 
چنانچه شما پوستی تیره دارید، قطعاً استفاده از رنگ‌های مسی و شرابی می‌تواند برای شما انتخاب مطلوبی باشد. بر اساس تجربیات بدست آمده از کارشناسان حاضر در مجموعه هلسا، می‌توان گفت باید پیش از انجام آمبره از سلامت مو‌های خود اطمینان حاصل نمایید؛ چراکه عدم رعایت این کار می‌تواند آسیب بیشتری به مو‌های شما برساند. از جمله دغدغه‌های بانوان پس از انجام امور رنگ و لایت، ترمیم مجدد آن است؛ که شما می‌توانید با انجام این روش به دلیل عدم رنگ مو‌ها از ریشه، تا مدت زمان زیادی نسبت به انجام رنگساژ اقدام نکنید. 
اگرچه در این سبک رنگ مو‌های شما دو رنگ می‌شود، اما به شما این اطمینان را خواهیم داد که این رنگ‌ها مکمل یکدیگر بوده و می‌توانند جلوه زیبایی داشته باشند.

هایلایت مو

با گذشت مدت‌های طولانی از رواج هایلایت و مش، همچنان افراد متعددی نسبت به تفاوت این امور با هم بی‌اطلاع هستند. از زمان قدیم تا کنون تمامی آرایشگران حاذق، تفاوت این دو را در درجه روشنی مو‌ها میدانستند. در واقع اگر مو‌ها ۲ الی ۳ درجه از رنگ پایه روشن‌تر شود، هایلایت گفته و چنانچه مو‌ها ۵ درجه از رنگ پایه روشن‌تر شود، مش گفته می‌شود. تمامی این امور دارای مراحل مختلفی بوده که به گونه‌های مختلف آن بستگی دارد. 
در وهله اول شما می‌بایست نسبت به آگاهی و شناخت درباره لو لایت، هالف لایت، آمبره، بالیاژ، سامبره و لایت رنگین کمانی و رنگی اطلاعاتی را کسب نمایید؛ چراکه این روش‌ها زیرمجموعه هایلایت بوده که می‌توانند چهره شما را زیباتر نمایند. هر کدام از این روش‌ها برای یک نوع ظاهر و طیف رنگی مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است هایلایت دارای سبک‌های مختلفی چون هایلایت عروس، هایلایت مو مشکی، هایلایت مو تیره و هایلایت مو روشن بوده که توجه به آن‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در کسب نتیجه مطلوب داشته باشد.

انجام خدمات رنگ و لایت در سالن زیبایی هلسا  

آیا تا به حال به دنبال انجام رنگ و لایت بوده‌اید؟ قطعاً باید برای مجموعه مورد نظر، از دقت بالایی بهره‌مند باشید. اگر می‌خواهید انجام این امور زیبایی توسط دستان هنرمند کارشناسان حاضر در سالن هلسا انجام شود، باید هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت وقت اقدام کنید. آیا درباره پروتئین تراپی مو و هزینه نسبتاً بالای آن اطلاع دارید؟ چنانچه به این سالن برای لاین رنگ مو با هر نوع خدمات آمبره، بالیاژ یا هایلایت مراجعه کنید، می‌تواند به مدت یک هفته از پروتئین تراپی رایگان بهره‌مند شوید.
شماره تماس: 02144444344 / 09011482323
آدرس: جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، نبش کوچه توکلی، ساختمان کسری، طبقه ۲، واحد ۶
آیدی اینستاگرام: helsa_beauty_center