آیا تا به حال به زیبایی چشمان و ابرو‌های خود توجه کرده‌اید؟ ازآنجایی که ممکن است بسیاری از بانوان اصلاح ابرو‌های خود را در منزل انجام دهند یا دچار کم پشتی مو‌های ابرو باشند، ظاهر ابرو‌های آن‌ها استاندارد نبوده و می‌تواند تأثیر چشمگیری در زیبایی چهره شما داشته باشد. چنانچه به دنبال برطرف کردن این بحران برای مدت زمانی طولانی هستید، توصیه می‌کنیم با انجام میکروبلیدینگ در سالن زیبایی هلسا تا مدت‌ها از این کار رضایت داشته باشید؛ چراکه این روش با استفاده از ابزار‌های مختلف انجام می‌شود که در نهایت ساختاری دقیق و منظم را برای شما به ارمغان می‌آورد.

میکروبلیدینگ ابرو در جنت آباد مرکزی

انجام میکروبلیدینگ در سالن زیبایی هلسا

از جمله کلماتی که تمامی افراد مخصوصاً بانوان آن را به کرات شنیده‌اند، تتو ابرو یا میکروبلیدینگ است. این روش که در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در بین مخاطبان خوش درخشید، توانست در کمتر از ۲ سال از محبوبیت ویژه‌ای بین افراد برخوردار شود. آیا تا به حال به علت شهرت و محبوبیت این کار تامل کرده‌اید؟ از آنجا که این روش همچون آرایشی دائم محسوب می‌شود، می‌تواند ظاهر بانوان را همیشه زیبا و آراسته نمایان کند. 
در زمان‌های قدیم به علت عدم حضور افراد ماهر در این روزه و نبود تجهیزات کافی، تاتو‌های سنتی بین بانوان رایج بوده است. در این روش‌ها تمامی بخش‌های خالی ابرو توسط رنگ در زیر پوست کاشته شده و ظاهری طبیعی را برای شما ایجاد می‌کند. اگرچه امروزه تمامی افراد تبلیغات مختلفی را مبنی بر انجام میکروبلیدینگ توسط افرادی ماهر در فضای مجازی مشاهده می‌کنند، اما باید بدانید این کار نیاز به مهارت بسیار بالایی داشته و می‌تواند در صورت عدم توجه به اصول و قوانین، مشکلات مختلفی را برای شما به وجود آورد. 
روال انجام کار با استفاده از تیغ یا همان بلید بوده که با ایجاد خطوطی روی بخش ابرو، جلوه‌ای همچون موی طبیعی را به وجود می‌آورند. لازم به ذکر است این روش ماندگاری بالایی دارد؛ چراکه بخش اعظم رنگدانه‌ها در لایه‌های زیرین پوست قرار می‌گیرد.

مراقبت پس از انجام میکروبلیدینگ

قطعاً رعایت این امور می‌تواند شما را به منظور کسب نتایج هر چه بهتر یاری دهد.
1.    به مدت ۱۰ روز از مرطوب کردن آن ناحیه پرهیز کرده و با استفاده از دستمال نم دار نسبت به تمیزی بخش‌های اطراف آن اقدام کنید.
2.    با توجه به وجود رنگدانه‌ها در سطح اولیه پوست، بهتر است از انجام هرگونه آرایش صورت خودداری کنید.
3.    از ایجاد تعریق زیاد و حضور در سالن شنا و سونا به مدت ۱۰ روز خودداری کنید.
4.    پس از معرفی کرم یا مرهم دارویی توسط کارشناسان مجموعه هلسا، بر اساس دستورالعمل و زمان مناسب از آن استفاده نمایید.
5.    قطعاً پرهیز از انجام حمام‌های طولانی می‌تواند رطوبت سطح پوست شما را کاهش داده و از کاهش کیفیت میکروی ابرو جلوگیری کنید.
6.    توصیه می‌کنیم به منظور کسب نتایج دلخواه خود، تا ۱۴ روز پس از انجام میکروبلیدینگ، از انجام ورزش‌های سخت و تحرک سنگین جلوگیری کنید.
7.    قرار گرفتن در معرض مستقیم باد نیز می‌تواند روند ترمیم ابرو را کند کرده و کیفیت میکروی ابرو را کاهش دهد.

معایب و محدودیت های میکروبلیدینگ

اگرچه امروزه از میکروبلیدینگ به عنوان یکی از بهترین روش‌های پر کردن فضای خالی ابرو یاد می‌شود، اما باید بدانید این کار نیز مشکلات مربوط به خود را دارد. از جمله این مشکلات باید به کمترین ماندگاری رنگ در پوست‌های چرب، عدم استفاده از نیروی الکتریکی، یادگیری دشوار، ایجاد هاشور‌های ضخیم در صورت عدم یادگیری مناسب، تخریب بافت پوست به علت کشیدگی پوست، ایجاد درد در ناحیه مچ دست برای فرد انجام دهنده و... اشاره کرد. 
البته این موارد برای تمام افراد صادق نبوده و شما می‌توانید در صورت رعایت تمامی نکات و قوانین و همچنین یادگیری مناسب، از وقوع مشکلات این چنینی جلوگیری نمایید.

انجام میکروبلیدینگ در سالن زیبایی هلسا

آیا شما نیز می‌خواهید ظاهر ابرو‌های خود را با توجه به فرم صورت خود اصلاح کنید؟ قطعاً امروزه روش‌های مخلتفی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آن‌ها میکروبلیدینگ است. این روش با استفاده از تجهیزات خاص، با نهایت دقت انجام می‌شود. لازم به ذکر است به علت حضور کارشناسان خبره در این کار، شما می‌توانید با دریافت وقت از سالن زیبایی هلسا به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه از انجام این کار آسوده باشید.
شماره تماس: 02144444344 / 09011482323
آدرس: جنت آباد مرکزی، بالاتر از همت، نبش کوچه توکلی، ساختمان کسری، طبقه ۲، واحد ۶
آیدی اینستاگرام: helsa_beauty_center