بسیاری از افراد می‌دانند که کویتیشن یکی از روش‌ها و راه‌های جدید و مدرن برای کم کردن چربی است. کویتیشن در حقیقت یک درمان لیپوساکشن سه بعدی محسوب می‌شود که می‌توان با استفاده از آن به صورت کاملاً غیر تهاجمی و اثربخش، بخش قابل توجهی از چربی‌های بدن را کاهش داد. لاغری با این روش از طریق امواج اولتراسونیک برای از بین بردن و شکستن سلول‌های چربی انجام می‌شود.

لاغری با کویتیشن درغرب تهران

همه چیز درباره کویتیشن

کویتیشن یک درمان کانتورینگ بدن است که به منظور کاهش و از بین بردن رسوبات چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این روش مناسب‌ترین و ایمن‌ترین راه برای کاهش وزن است؛ چرا که در آن از امواج رادیویی اولتراسونیک استفاده می‌شود. دلیل اصلی برتری این روش نسبت به سایر روش‌های درمانی برای کم کردن چربی‌های بدن، عدم نیاز به جراحی و بهبودی آسان‌تر آن است. 
در یک دوره کامل درمان با استفاده از روش کویتیشن نیاز به ۶ ماه زمان است اما نتایج بسیار سریع و پس از انجام قابل مشاهده خواهد بود. لاغری با این روش به دلیل اینکه سلول‌های چربی مناطق خاصی از بدن را مورد هدف قرار می‌دهد بسیار کارآمد و نتیجه بخش است. در این روش پس از مایع کردن چربی‌های موجود در بدن آن را به طور طبیعی از بدن خارج می‌کنند.

لاغری موضعی با استفاده از کویتیشن

برای بسیاری از افراد همواره سؤالات زیادی در رابطه با اولتراسونیک یا اولتراسوند کویتیشن به‌وجود می‌آید. این روش یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های موجود برای تجزیه سلول‌های زیر پوست است که باعث کم شدن سلولیت و چربی‌های موضعی بدن می‌شود. در این روش به دلیل فشاری که بر سلول‌های چربی به واسطه ارتعاشات اولتراسونیک وارد می‌شود آن‌ها را به شکل مایع تجزیه می‌نماید. 
سلول‌های چربی پس از شکسته شدن به کبد منتقل شده و سپس دفع می‌شوند. البته در کنار این روش درمانی رعایت سایر برنامه‌ها برای کاهش وزن و کمک به کاهش چربی‌ها الزامی است. توجه به این نکته که رژیم غذایی پرکالری باعث بازگشت چربی‌ها می‌شود نیز امری مهم و حائز اهمیت است.

چگونگی عملکرد امواج التراسونیک در از بین رفتن چربی ها

مجموعه الافیت یکی از بهترین مجموعه‌های موجود برای استفاده از این روش درمانی به‌شمار می‌آید که خدماتی بسیار مناسب را به مشتریان ارائه می‌دهد. کویتیشن به واسطه فرکانس‌های رادیویی و امواجی تحت عنوان امواج التراسونیک، چربی‌های بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. امواج التراسونیک باعث تشکیل شدن حباب‌هایی در اطراف سلول‌های چربی زیر پوست می‌شود. با ترکیدن این حباب‌ها رسوبات چربی نیز به سیستم‌های بینابینی و لنفاوی منتقل می‌گردند. 
در نهایت رسوبات چربی به اسید‌های چرب آزاد تبدیل می‌شوند و پس از انتقال آن‌ها به کبد دفع می‌شوند. امواج التراسوند می‌توانند به اعماق پوست نفوذ کنند و با به وجود آوردن لرزش‌های مخرب باعث شکسته شدن سلول‌های چربی زیر پوست شود. پس از چند روز سلول‌های چربی از طریق سیستم لنفاوی جذب و به وسیله ادرار دفع می‌شود. 
نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد، در رابطه با تأثیر درمان این روش است. بنا به تحقیقاتی که انجام شده، این روش یکی از بهترین روش‌ها برای کم کردن چربی‌های بدن شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۹ این روش را بر روی ۵۰ زن که دچار اضافه وزن و چاقی موضعی بودند آزمایش کردند. در زمان استفاده از این روش رعایت رژیم غذایی متعادل و کم کالری در کنار انجام دادن تمرینات بدنی توصیه می‌شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای تأثیرپذیری کویتیشن

به دلیل اینکه در این روش با در نظر گرفتن نیاز‌های فرد و برخی از معیار‌ها و پارامتر‌های موجود انجام می‌شود ممکن است زمان و تعداد جلسات برای هر فرد متغیر باشد. اما به‌طور کلی زمان استاندارد بین ۱ تا ۳ جلسه خواهد بود. هر جلسه‌ای که اقدام به استفاده از این روش می‌کنید بین ۴۵ تا ۷۵ دقیقه زمان لازم دارد. بین هر جلسه نیازمند داشتن یک تایم ۷۲ ساعتی برای از بین رفتن چربی‌ها خواهید بود. 
برای اثربخشی بیشتر و مشاهده نتایج این روش حداقل ۶ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز است. استفاده از کویتیشن اولتراسونیک برای صاف کردن سطح پوست و اصلاح فرم بدنی و همچنین هدف قرار دادن سلولیت‌های سرسخت مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل اینکه این روش یک روش غیر تهاجمی به‌شمار می‌آید پس از چند جلسه نتایج قابل مشاهده است.

کلام پایانی

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش سلولیت و بهبود بافت پوست از مهم‌ترین مزایای کویتیشن اولتراسوند محسوب می‌شود که در مجموعه الافیت با بالاترین کیفیت انجام می‌گردد. از دست دادن چربی‌های بدن و اصلاح فرم بدنی به دلیل ایمن بودن و غیر تهاجمی بودن این روش بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. حذف و کاهش چربی‌های بدن با اولتراسوند یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های درمانی زیبایی محسوب می‌شود که نتایج فوری را برای فرد استفاده‌کننده از این روش به همراه دارد.
شماره تماس: ۰۹۱۲۳۵۰۷۹۷۲
آدرس شعبه ۱: شهرک غرب، بلوار دادمان، جنب مترو دادمان، انتهای خیابان فروزان، پلاک۱ واحد۱
آدرس شعبه ۲: خیابان پاسداران، نرسیده به چهارراه پاسداران، خیابان عابدینی‌زاده، پلاک ۳۰، طبقه ۲، واحد ۴
اینستاگرام: ELA.FITCLLUB