لیفت و لمینت مژه یک روش زیبایی برای افزایش طول و حجم مژه‌ها است. در این فرآیند، مژه‌ها به صورت موج‌دار قرار گرفته و باعث ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب می‌شوند. با استفاده از لیفت و لمینت، مژه ها رو به بالا قرار می‌گیرند. این اقدام باعث افزایش طول و حجم بیشتری از مژه‌ها می‌شود و ظاهری جذاب و متفاوت برای چشم‌ها ایجاد می‌کند.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه به منظور بالا بردن و ایجاد انحنا در مژه‌ها انجام می‌شود. در این فرآیند، مژه‌ها توسط محصولات و ابزارهای خاصی به بالا کشیده شده و به شکل منحنی قرار می‌گیرند. این عمل باعث می‌شود چشم‌‌ها بزرگ‌تر و جذاب‌تر دیده شود. انجام این روش 45 الی 60 دقیقه طول می‌کشد. مراحل اصلی لیفت مژه شامل موارد زیر است:
•    پاکسازی مژه‌ها: قبل از شروع فرآیند لیفت مژه، لازم است که مژه‌ها از هر گونه آرایش، آلودگی و چربی پاک شوند. در این صورت محصولات مورد استفاده در فرآیند لیفت به خوبی جذب می‌شوند و نتیجه بهتری به دست می‌آید.
و    چیدمان مژه‌ها: در این مرحله، مژه‌ها با استفاده از براش خاصی یا ابزار دیگر به شکل مرتبی چیده می‌شوند. 
•    استفاده از محلول‌های لیفت: در این مرحله از لوسیون مخصوص لیفتینگ استفاده می‌شود و حدود 5 تا 15 دقیقه طول می‌کشد.
•    استفاده از مواد تثبیت کننده: در مرحله آخر برای تثبیت مواد لیفت از مواد تثبیت کننده مانند پلی سوربات و آب تصفیه شده استفاده می‌شود.

ماندگاری لیفت مژه

با انجام لیفت مژه می‌توانید 6 تا 10 هفته از نتیجه آن لذت ببرید؛ ولی حتماً باید به یاد داشته باشید که خیلی از عوامل، از جمله نوع مژه‌ها و تراکم آن‌ها، می‌تواند بر دوام و نتیجه نهایی تأثیر بگذارند. بنابراین، بهتر است هنگام تصمیم‌گیری و اجرای این فرآیند به یک متخصص مراجعه کنید. در سالن لی لی افراد ماهری در این زمینه فعالیت می‌کنند و مژه‌هایی خوش حالت و پرپشت را به چشم‌هایتان می‌بخشند.

مزایای لیفت مژه در سالن لی لی

لیفت مژه به عنوان یک روش زیبایی، مزایای زیادی دارد. لیفت مژه می‌تواند چشم‌ها را جذاب‌تر و درخشان‌تر نشان دهد. این روش آسان و بدون درد بوده و برای هر سنی مناسب است. با انجام لمینت مژه در سالن لی لی می‌توانید مژه‌های خود را زیبا و جذاب کنید و قسمت اعظم نیازهای آرایشی چشم خود را به بهترین شکل برآورده کنید. برخی از مزایای این روش عبارتنداز:
•    طول و حجم بیشتر: با لیفت مژه، مژه‌ها به بالا برده می‌شوند و به شکلی منحنی درمی‌آیند. این ویژگی باعث ایجاد طول و حجم بیشتری در مژه ها می‌شود و چشم‌ها را بزرگ‌تر و جذاب‌تر نمایش می‌دهد.
•    طبیعی و طولانی مدت: لیفت مژه با استفاده از تکنیک‌های نوین انجام شده و نتیجه طبیعی و نسبتا طولانی مدتی ایجاد می‌کند. برخلاف افت عملکرد مژگان مصنوعی، این روش برای آن‌هایی که مژه‌های طبیعی و مرتبی می‌خواهند مناسب است.
•    عدم نیاز به استفاده از ریمل: با لیفت مژه، شما دیگر نیازی به استفاده از ریمل برای ایجاد حجم و طول دلخواه در مژه‌های خود نخواهید داشت. این روش باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مربوط به محصولات آرایشی می‌شود.
•    آسانی در استفاده: برخلاف مژه‌های مصنوعی که نیاز به نصب مجدد دارد، لیفت مژه طولانی مدت می‌تواند به شکل طبیعی و به آسانی انجام شود. این مزیت به شما امکان می‌دهد تا کم‌ترین نگرانی را در مورد نصب مجدد یا از بین رفتن حالت مژه‌های خود داشته باشید.
•    بدون درد: فرایند لیفت مژه بدون درد و آسیب انجام می‌شود.

لمینت مژه چیست؟

لمینت مژه برای افزایش ضخامت و رنگ مژه‌ها انجام می‌شود. در این فرآیند، مژه‌ها با استفاده از محصولات و تکنیک‌های خاصی، خوش فرم و پررنگ می‌شوند و دیگر نیازی به استفاده از ریمل نخواهید داشت. سپس با برسی مژه‌ها را شانه و مرتب می‌کنند. قبل از شروع پروسه لمینت مژه، آن‌ها را به طور کامل تمیز می‌کنند و سپس در بالا و پایین مژه‌ها چسب سیلیکونی می‌چسبانند.
 سپس از سرم مخصوص برای پررنگ‌تر و ضخیم‌تر شدن مژه‌ها استفاده می‌شود. برای این کار از کراتین برای جلوگیری از ریزش موهای مژه نیز استفاده می‌شود. کرایتن و و زلاتین از بهترین مواد در این روش هستند که کراتین به براق شدن مژه‌ها کمک کرده و احتمال حساسیت به ژلاتین نیز بسیار کم است. پس از رنگ آمیزی مژه‌ها باید 10 دقیقه منتظر ماند. سپس پدهای سیلیکونی برداشته و مواد اضافی اطراف چشم‌ها را پاک می‌کنند. ماندگاری این روش بین 3 تا 2 ماه است.

مزایای لمینت مژه

لمینت مژه به چشم‌هایتان جذابیت خاصی بخشیده و باعث می‌شود مژه‌هایی تیره و خوش حالتی داشته باشید. این فرایند بسیار آسان و بدون درد بوده و درصورت اجرای آن توسط فردی ماهر نتایج شگفت‌انگیزی به دست می‌آید. در سالن لی لی این خدمات توسط افراد مجرب در زمینه زیبایی مژه‌ها انجام می‌شود. برخی از مزایای لمینت مژه عبارتنداز:
•    افزایش درخشش مژه‌ها
•    طبیعی بودن نتایج
•    عدم نیاز به استفاده از محصولات آرایشی مانند ریمل
•    صرفه جویی در زمان آرایش روزانه
•    مناسب برای همه نوع مژه
•    عدم مانع برای استفاده از ریمل
•    عدم وجود مانع برای استفاده از لنز
•    امکان شستن یا مالدن چشم‌ها بدون ایجاد عوارض
•    رشد سرع تار مژه
•    ماندگاری مناسب
•    سنگین نشدن چشم برخلاف استفاده از روش مژه مصنوعی

لیفت مژه در شهرک گلستان

سخن پایانی

لیفت و لمینت مژه از تکنیک‌های محبوب برای زیباسازی مژه‌ها و جذاب‌تر شدن چشم‌ها است. با لیفت مژه، مژه‌هایتان به سمت بالا کشیده شده و حجم بیشتری خواهند داشت. این روش برای افرادی که مژه‌هایشان فقط رشد طولی دارند مناسب است. لیمنت مژه نیز برای پررنگ‌تر شدن رنگ مژه‌ها انجام می‌شود. هردو روش بدون درد بوده و در مدت کوتاهی انجام می‌شود. هر دو روش راهی آسان و سریع برای داشتن مژه هایی درخشان و قوی است. در سالن لی لی این خدمات توسط افراد متخصص ارائه می‌شود و نتایج معجزه‌آسایی ظاهر می‌شود.
آدرس:
شهرک گلستان( راه آهن)، داخل بلوار کاج، نبش سروستان ۴
شماره تماس:
۰۲۱-۴۴۷۵۰۳۸۰
۰۲۱-۴۴۷۱۳۹۹۴
۰۹۳۵۷۴۴۴۸۸۰

اینستاگرام:
LILBEAUTYSALONNN