با افزایش سن مشکلاتی در پوست اعم از چین و چروک، کاهش حجم و لاغری پدید می‌آید. یک راه‌حل برای حل این مشکل، تزریق چربی است. تزریق چربی، یک عمل زیبایی است که می‌توانید برای افزایش حجم و فرم دهی قسمت‌های مختلف بدن، کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست از آن استفاده کنید. در این عمل از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود و هیچ مواد شیمیایی در تزریق وجود ندارد. پزشک چربی‌های قسمت مختلف بدن را جمع‌آوری کرده و آن را آماده برای تزریق به قسمت مورد نظر می‌کند، بعد تزریق را انجام می‌دهد. کلینیک ماه شینا تزریق چربی را به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌دهد، می‌توانید برای تزریق به این کلینیک مراجعه کنید.

مراحل تزریق چربی

ابتدا پزشک با توجه به شرایط قسمتی که باید چربی از آن برداشته شود را ضدعفونی کرده، با بی‌حسی موضعی، چربی‌های زیر پوست را با استفاده از سرنگ مخصوص با فشار کم بیرون می‌کشد؛ سپس چربی با استفاده از روش‌هایی مانند سانتریفیوژ؛ مواد اضافی و ناخالص آن جدا و آماده تزریق می‌شود. محلی که چربی می‌خواهد تزریق شود ضد عفونی شده و با بی‌حسی موضعی و گاهی بیهوشی خفیف، با استفاده از سرنگی مخصوص، تزریق انجام می‌شود. این عمل سرپایی و حدود ۱ تا ۳ ساعت طول می‌کشد.

مزایای تزریق چربی

•    ماندگاری بالایی دارد.
•    چربی‌های تزریق شده پس زدگی ندارند.
•    هیچگونه عوارض جانبی در هنگام برداشتن چربی وجود ندارد.
•    لاغر شدن و پر شدن اندام‌ها با توجه به علاقه هر شخص وجود دارد.
•    نتیجه بدست آمده کاملاً طبیعی است.
•    باعث جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک می‌شود.
اقدامات قبل از تزریق چربی
•    دو هفته قبل از جراحی از مصرف دارو‌های ضد التهابی مانند آسپرین، دیکلوفناک و... صرف نظر کنید.
•    پزشک خود را از مصرف هرگونه دارو مطلع کنید.
•    از مصرف دارو‌هایی که باعث رقیق‌کننده خون می‌شود خودداری کنید.
•    پزشک خود را از هرگونه آلرژی به دارو‌ها مطلع سازید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

•    وجود درد و متورم شدن ناحیه‌ای که چربی از آن جا برداشته شده و ناحیه تزریق طبیعی است، با استفاده از گن‌های مخصوص هر ناحیه شدت تورم را کاهش دهید.
•     به ناحیه تزریق به هیچ عنوان فشار وارد نکنید تا چربی‌ها جا به جا نشوند، مصرف آنتی بیوتیک‌هایی که پزشک تجویز کرده است ضروری است.
•     تا یک ماه از رفتن به سونا و حمام با آب خیلی گرم خودداری کنید، اگر چربی به ناحیه صورت تزریق شده است هنگام کار کردن سر خود را بالا نگهدارید.
•     از ورزش و فعالیت‌های سنگین تا چند هفته بعد از عمل اجتناب کنید.
•     در صورت خونریزی، عفونت و درد ناگهانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

ماندگاری چربی به مهارت و تجربه پزشک و بدن هر فرد بستگی دارد، معمولاً در ۳۲ درصد افراد تا ۱۶ ماه ماندگاری دارد. افرادی که برای اولین بار تزریق را انجام می‌دهند ممکن است، ۵۰ درصد از چربی تزریق شده جذب شود. البته یکی از عوامل مهم در ماندگاری چربی حفظ وزن سالم، فعالیت‌های بدنی و میزان چربی تزریق شده است.

در کدام قسمت های بدن تزریق چربی انجام می شود؟

در تزریق چربی، چون از چربی خود بدن استفاده می‌شود با بدن سازگاری دارد؛ و در جا‌های مختلفی از جمله شکم، دست، باسن، سینه، بازو، لب، صورت‌های لاغر، ساق پا، زیرچشم و گودی آن، از بین بردن نواقص مادرزادی و یا از بین بردن جوش یا زخم‌های قدمی و... می‌توان تزریق انجام داد.

چه کسانی می توانند تزریق چربی را انجام دهند؟

•    کسانی می‌توانند تزریق چربی را انجام دهند که حداقل چربی در قسمت‌های مختلف بدن را دارا باشند؛ چون برای تزریق فقط از چربی خود بدن استفاده می‌شود و هیچ مواد شیمیایی دخیل نیست.
•    پوست شل و افتاده‌ای دارید، براثر افزایش سن و پیری پوستتان دچار چین و چروک شده است،
•    افرادی که می‌خواهند جای مختلف صورت مانند گونه و لب‌ها و چانه خود را حجیم کنند، 
•    همچنین خانم‌هایی که سینه‌های کوچک و نامتقارنی دارند.

هزینه های تزریق چربی 

تزریق چربی یک سری هزینه‌ها در پی دارد؛ به عنوان مثال هزینه‌های بی‌حسی، رژیم غذایی بعد از جراحی، هزینه‌های کلینیک و پزشک، نسخه‌های دارویی، هزینه تعداد دفعاتی که پزشک برای تزریق معین می‌کند و هزینه‌های قبل و بعد عمل را شامل می‌شود. کلینیک ماه شینا با قیمتی فوق‌العاده مناسب، تزریق چربی را در هر ناحیه‌ای که شما بخواهید برای شما انجام می‌دهد.

اگر بعد از تزریق چربی پشیمان شدیم چه کنیم؟

افراد ممکن است بعد از تزریق چربی به هر دلیلی مانند گذر زمان، ناراضی بودن از نتایج بدست آمده و یا گلوله شدن چربی از تزریق پشیمان شوند. جای هیچ نگرانی نیست؛ چون امکان تخلیه چربی وجود دارد. تخلیه چربی معمولاً با استفاده از تزریق دارو‌هایی خاص یا لیپوساکشن انجام می‌شود. این عمل، فرآیند فوق‌العاده پیچیده‌ای دارد که فقط باید توسط پزشکی با تجربه انجام شود؛ زیرا ممکن است باعث ظاهری بسیار بد و عفونت شود.

تزریق چربی در کلینیک ماه شینا

این کلینیک با بهترین پزشک‌ها در زمینه تزریق چربی، چربی را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی داخل کلینیک برای شما انجام می‌دهند. اگر به فکر زیبایی در اندام و صورت خود هستید و می‌خواهید پوستی شاداب و جوان داشته باشید به شما پیشنهاد می‌شود، حتماً به کلینیک ماه شینا برای تزریق چربی مراجعه کنید.

سخن پایانی

کلینک ماه شینا علاوه‌بر تزریق چربی خدمات دیگری را نیز برای شما به ارمغان آورده است. یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک‌های تهران به شمار می‌رود و شما می‌توانید کار‌های زیبایی خود را نظیر لیزر مو‌های زائد، جوانسازی پوست، بوتاکس، تزریق ژل‌های معتبر اروپایی و کره‌ای و مدلینگ و کانتورینگ صورت کاملاً طبیعی را به این کلینیک واگذار کنید. این کلینیک در روز‌های جمعه نیز حضور دارند، خانم‌هایی که شاغل هستند می‌توانند در آن روز مراجعه کنند. شنبه تا جمعه ساعت ۱۰ تا ۲۱ منتطر حضور گرم شما هستند.
راه های ارتباطی
آدرس: میرداماد، خیابان انوار، بن بست یکم، پلاک یک، واحد7
شماره تماس: ۰۲۱-۲۶۴۱۴۷۱۹، ۰۹۰۰۱۲۰۰۹۶۰