امروزه آموزش ناخن یکی از کار‌هایی است که بسیاری‌ از بانوان دوست دارند از آن بهره‌مند شده و یک کسب و کار عالی را برای خود راه‌اندازی کنند، آموزش دادن ناخن به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌گیرد تا بانوانی که نمی‌توانند به صورت حضوری آموزش ببینند بتوانند از آموزش‌های آنلاین استفاده نمایند، درواقع امروزه کاشت ناخن یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین شغل‌ها شناخته می‌شود؛ به همین دلیل افراد بسیاری را نیز به خود جذب کرده است. 

بهترین مرکز آموزش ناخن در ولیعصر

مراحل آموزش کاشت ناخن در سالن زیبایی زرنوش با آرزو عظیمی

برای کاشت و آموزش ناخن بهتر است به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کرده تا با بهترین امکانات کاشت و آموزشی عالی را در اختیار شما قرار دهند،  افراد‌ی که در این زمینه هیچ‌گونه مهارتی ندارند نباید به انجام دادن آن بپردازند؛ چرا‌که ممکن است با خطرات جبران‌ناپذیر‌ی روبه‌رو شوند. کاشت و آموزش ناخن در مراحل مختلفی انجام می‌گیرد که برخی از این مراحل شامل: 
۱. خریدار‌ی کردن وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن
شما در مرحله اول باید برای خرید وسایل مورد نیاز کاشت ناخن اقدام کنید، به همین دلیل بهتر است که از یک کیت کامل استفاده کنید تا در هنگام کاشت و یا آموزش آن دچار مشکل نشوید، درواقع یک کیت از تمامی وسایل لازم برخوردار بوده و همچنین دستور‌العمل‌های زیادی نیز در آن وجود خواهد داشت که شما می‌توانید برای بهتر انجام دادن کار از آن استفاده کنید. لوازمی که برای کاشت ناخن ضروری هستند شامل سوهان برقی، نمونه ابزار طراحی، دستگاه یو وی، و…می‌شود.  
۲. آماده کردن پودر برای کاشت
بعد از خریدار‌ی کردن وسایل کاشت ناخن نوبت به آماده‌سازی پودر کاشت می‌رسد؛ در این مرحله افراد باید در انتخاب پودر دقت بسیاری داشته باشند، چراکه‌ ممکن است برخی از افراد به آن‌ها حساسیت و یا آلرژی داشته باشند، به همین دلیل باید از مواد‌ی استفاده کنند که بانوان بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن‌ها استفاده کنند. تکنسینی که می‌خواهد کاشت ناخن و یا آموزش آن را انجام بدهد باید از مواد ضد قارچ نیز استفاده نماید تا بعد از اتمام کاشت انگشتان آن‌ها دچار قارچ نشوند، پس بهتر است قبل از استفاده از پودر فقط آن را روی یکی از انگشتان خود یا فرد امتحان کنند تا از آن اطمینان داشته باشند.  
۳. ضد عفونی و تمیز کردن ناخن 
بعد از اینکه پودر مورد نیاز خود را انتخاب کردید باید به تمیز کردن و ضدعفونی کردن ناخن‌ها بپردازید، چرا‌که یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاشت ناخن به شمار می‌رود. برای اینکه هر‌چه سریع‌تر بتوانید ناخن‌ها را ضدعفونی و تمیز کنید بهتر است آن‌ها را در استون خالص قرار دهید تا آن‌ها را از هر‌گونه آلودگی و ذرات به خوبی پاک نماید.
۴. زیرسازی ناخن
بعد از اینکه ضدعفونی و تمیز کردن ناخن‌ها به اتمام رسید باید برای زیرساز‌ی اقدام کنید، درواقع زیرسازی یکی از مراقبت‌های اساسی برای کاشت ناخن شناخته می‌شود، برای اینکه این کار را به خوبی انجام دهید بهتر است برای مرتب کردن آن‌ها از سوهان‌های برقی استفاده کرده و ناخن‌ها را به اندازه مورد نظر خود کوتاه کنید تا از یک سطح مناسب برخوردار شده و یک طرح عالی روی آن‌ها انجام گیرد. اگر از سوهان‌های برقی برای کوتاه کردن ناخن‌ها استفاده کنید؛ علاوه‌بر کوتاهی آن‌ها باعث زیبایی و زبر شدن آن نیز خواهد شد که این باعث شده شرایط بهتر‌ی برای کاشت و چسباندن ناخن ایجاد شود. 
۵. جداسازی ناخن از کوتیکول و استفاده از پرایمر ناخن 
برای اینکه از چسباندن ناخن‌ها اطمینان پیدا کنید بهتر است اطراف کوتیکول را به عقب بکشید تا به حالت قوس شکلی درآیند این کار باعث خواهد شد که کوتیکول به خوبی از ناخن‌ها جدا شده و مواد‌ی که برای کاشت استفاده می‌کنید به خوبی روی ناخن قرار بگیرند. برای اینکه آسیبی به انگشتان و ناخن‌ها وارد نشود بهتر است قبل از استفاده حدود ۴الی ۵ دقیقه آن‌ها را درآب ولرم قرار داده تا نرم شوند و پوست به راحتی از کوتیکول جدا شود. استفاده کردن از پرایمر به این دلیل بوده که چربی‌های باقی مانده و رطوبت را به طور کامل به خود جذب خواهد کرد؛ به همین دلیل از آن استفاده می‌کنند که به چسبندگی بهتر ناخن‌ها کمک شایانی می‌کند. 
۶. چسباندن ناخن مناسب
در این مرحله ابتدا به دنبال اندازه مناسب برای ناخن‌ها هستند تا بتوانند آن را مطابق با سلیقه افراد قرار داده و یا مدل دیگر‌ی را برای آن‌ها انتخاب کنند. بعد از انتخاب مدل ناخن از چسب برای چسباندن ناخن استفاده خواهند کرد، این بخش یکی از بخش‌های مهم به حساب می‌آید، به همین دلیل باید نهایت دقت را در آن به کار ببرید. بعد از چسباندن ناخن حدود پنج ثانیه آن را نگه دارید تا کاملا خشک شود، بهتر است این کار را برای تمامی انگشتان انجام دهید و آن‌ها را به طول مد نظر خود برسانید، اگر درهنگام چسباندن دچار خطا شدید سریعاً آن را درآب قرار داده و دوباره از آن استفاده نمایید، برای اینکه کاشت به صورت طبیعی نشان داده شود از مقداری چسب به طوریکه پوست احساس نکند استفاده کنید.
۷. مراحل آخر
در آخر توسط تکنسین‌ها ناخن‌های شما دوباره سوهان‌کشی خواهند شد تا شکل بهتر‌ی از خود نشان دهند، حتی شما می‌توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود از کاور‌ها و یا طرح‌های دیگر‌ی برای زیباسازی بیشتر ناخن‌های خود استفاده کنید که استفاده کردن از کاور علاوه‌بر زیبایی باعث استحکام و مقاومت بالای آن‌ها نیز می‌شود. بعد از دو هفته ناخن‌های شما به حالت اولیه خود باز می‌گردنند، به همین دلیل می‌توانید دوباره کاشت آن‌ها را ترمیم کنید. 

آموزش تخصصی ناخن در ولیعصر

سخن پایانی 

یکی از شغل‌هایی که امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جذب کرده است، همین صنعت کاشت ناخن بوده که درواقع بانوانی که به این کار علاقه‌مند هستند می‌توانند با یادگیری آن یک کسب‌و‌کار عالی را برای خود به وجود آورند؛ حتی برخی از خانم‌ها که فرصت رفتن به سالن‌های زیبایی را ندارند می‌توانند با یادگیری و داشتن مدرک بین‌المللی این کار را در منزل نیز انجام دهند. اگر شما هم به این کار علاقه‌مند هستید ما به شما توصیه می‌کنیم به سالن زیبایی زرنوش با مدیریت آرزو عظیمی مراجعه فرمایید تا در کوتاه‌ترین زمان کاشت ناخن را به شما آموزش دهد. برای مراجعه به این سالن زیبایی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید. 
آدرس:
خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، روبه‌روی BRT ونک، نبش ۱۸گاندی، پلاک۲۴۱۵،طبقه ۲،واحد۴
شماره تماس: 

۰۲۱-۸۸۱۹۷۲۲۴

 ۰۹۳۰۷۰۳۳۰۷۴

آیدی اینستاگرام :
zarnoosh_beautysalon