در دنیای امروزه لاین رنگ مو مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از تکنیک‌های بی‌نظیر بتوانند موهای خود را جذاب و زیبا نشان دهند. برای هایلایت مو و انجام تکنیک‌های آن به تخصص و مهارت نیاز است که سالن زیبایی سیندال بهترین راه‌ها برای ایجاد موهای خوش‌رنگ و بدون آسیب را برای شما فراهم می‌سازد. یکی از این روش‌ها هایلایت نام دارد. در این روش بخش‌هایی از مو به‌صورت لایه‌هایی نازک تا سه درجه روشن‌تر رنگ شده تا جلوه‌ای طبیعی از رنگ مو را ارائه دهد.

بهترین مرکز رنگ و لایت در اقدسیه

هایلایت مو چیست؟

در هایلایت مو، مو به‌صورت تکه‌ای رنگ می‌شود. به عبارت دیگر تمام قسمت‌های مو رنگ نشده، بلکه بخش‌هایی از مو به‌صورت رشته‌های نازک و لایه‌لایه تا سه درجه روشن‌تر از مو رنگ می‌شوند. هایلایت، مو را بسیار زیبا و طبیعی نشان داده و هارمونی جذابی در موها ایجاد می‌کند و به‌دلیل این‌که کل موها آغشته به رنگ نمی‌گردند، در نتیجه مو آسیب زیادی مشاهده نخواهد شد. در انتخاب رنگ هایلایت مو به رنگ پوست خود توجه داشته باشید تا ظاهر بهتری در چهره شما ایجاد شود. 
برای این‌که موهای شما با آسیب کمتری مواجه گردند، آن‌ها را دکلره نکنید و با رنگ مو، موهای خود را روشن‌تر نمایید. در سالن زیبایی سیندال بهترین متریال رنگ و دکلره استفاده می‌شود که آسیب و صدمه به مو را به حداقل می‌رساند.

تفاوت هایلایت مو با لولایت 

تفاوت هایلایت مو با لولایت در رنگ‌آمیزی مو است. به‌گونه‌ای که در هایلایت رشته‌های نازک مو به رنگ روشن درمی‌آیند و در لولایت زمینه مو به‌طور روشن است و رشته‌های نازک مو به رنگ تیره درمی‌آیند. به‌طور کلی تفاوت هایلایت و لولایت در زمینه است؛ به این معنا که هایلایت در زمینه تیره انجام شده و دارای رگه‌های روشن است و لولایت در زمینه روشن بوده که رگه‌های آن تیره هستند. هایلایت کردن مو، در براقی و درخشندگی آن بسیار تاثیرگذار است و برای استایل تابستانی و آرایش‌های ساده و شیک مناسب به نظر می‌رسد؛ اما لولایت حجم موهای شما را افزایش داده که برای استایل‌های زمستانی و آرایش‌ها شیک و مجلل، عملکرد عالی دارد. 

روش ‌های هایلایت مو در سالن زیبایی سیندال

هایلایت مو باتوجه به حجم و قد مو در دو روش فویل یا سوئیت مش و هایلایت مو با کلاه انجام می‌گیرد. در هایلایت مو با روش فویل، ابتدا فویل مورد نظر به حالت مستطیل و بلندتر از طول موها برش داده می‌شود و موهایی که به رنگ آغشته شده‌اند را در داخل فویل قرار می‌دهند. در نتیجه پس از برداشت فویل‌ها و همچنین شستن موها، با موهایی جذاب و زیبا، منظم و مرتب شده مواجه خواهید شد. 
در روش هایلایت مو با کلاه، ابتدا کلاه را روی سر قرار می‌دهند و با سوزنی مخصوص هایلایت، رشته‌هایی نازک از مو را از داخل کلاه خارج می‌کنند. تعداد رشته‌های خارج شده از کلاه سلیقه‌ای بوده و باتوجه به حجم مو خارج می‌شود. موهایی که از کلاه خارج شده‌اند را رنگ کرده و پس از آن با شست‌وشو و خشک کردن آن‌ها، با موهایی هایلایت شده و بسیار زیبا روبه‌رو خواهید شد.

انواع هایلایت مو با جدیدترین متدها در سالن زیبایی سیندال

  • هایلایت طبیعی

هایلایت طبیعی همان‌‌طور که از نامش پیداست، ظاهری بسیار مناسب و طبیعی را در موها ایجاد می‌کند. در این روش، رنگ انتخاب شده نباید بیشتر از 2 یا 3 درجه روشن‌تر گردد. تکنیک هایلایت طبیعی به این صورت است که در ابتدا رشته‌هایی نازک از جلوی مو را جدا کرده کوه به‌صورت مکرر این کار تکرار می‌شود. موی جدا شده با رنگی روشن، رنگ شده و ظاهری جذاب و طبیعی به وجود می‌آید. این روش برای موهای حجیم با زمینه بسیار تیره مناسب است.

  • هایلایت مخفی

در هایلایت مخفی تغییرات بسیار محسوس و ظریفی ایجاد می‌شوند. در این روش ابتدا دسته‌ای از موهای نازک و ظریف در بخش‌های زیرین مو جدا شده و سپس رنگ می‌شود. پس از رنگ و شستن مو، با موهایی مواجه خواهید شد که بسیار طبیعی و ظریف هستند که با شانه زدن یا حالت دادن، مو زیبایی خود را نشان می‌دهد.

  • هایلایت تکه ‌ای

در روش هایلایت تکه‌ای موهای شما با فویل یا کلاه مش جدا می‌شوند و به‌طور معمول 2 تا 3 درجه روش‌تر از زمینه مو هستند. تکنیک هایلایت تکه‌ای برای موهای ضخیم و زبر بسیار مناسب است و ظاهر موها را جذاب و ظریف نشان می‌دهد.

  • هایلایت آمبره

هایلایت آمبره از تکنیک‌های به‌روزی است که بیشتر بانوان از این روش استفاده می‌کنند. در آمبره موهای شما از قسمت ریشه به رنگ تیره درمی‌آیند و هرچه به سمت ساقه مو برویم، روشن خواهند شد. به‌طور کلی روشن شدن مو در نوک ساقه‌ها مشخص می‌گردد. در آمبره تغییر کردن رنگ بسیار سریع بوده و مرز بین تیره و روشن بسیار نمایان است. همچنین خطوط دکلره و روشنی مو در تکنیک آمبره، مرتبی و نظم به‌خصوصی دارد.

  • هایلایت بالیاژ

بالیاژ در لغت به معنای آزاد بوده که یک کلمه فرانسوی است. در تکنیک بالیاژ، آرایشگر بدون استفاده از کلاه مش یا فویل، موهای شما را رنگ می‌کند. روند تغییر رنگ در بالیاژ کُند و طبیعی است و رنگ کردن از ریشه شروع شده و زمانی که به آهستگی و به‌صورت ملایم به سمت ساقه مو حرکت می‌کنیم، موها روشن می‌شوند. تکنیک بالیاژ برای انواع مو کوتاه و بلند، نازک و ضخیم مناسب بوده و این روش نسبت به دیگر تکنیک‌ها به تمدید کم‌تری نیاز خواهد داشت.

  • هایلایت سامبره

روش سامبره ترکیبی است که با آمبره و بالیاژ به وجود می‌آید؛ اما تفاوت آن در این است که روند تغییر رنگ سامبره بسیار بسیار ملایم‌تر از آمبره و بالیاژ بوده و همچنین در این روش خطوط مرزی تیره و روشن در مو نشان داده نمی‌شوند. در سامبره برخلاف دو روش دیگر، برای روشن شدن مو از دکلره استفاده نشده و رنگ مو بسیار کم روشن می‌شود.

مرکز رنگ و لایت خوب در اقدسیه

سخن پایانی

هایلایت مو و تکنیک‌های آن باتوجه به جنس موها و همچنین سلیقه شما در سالن زیبایی سیندال انجام می‌شود. هایلایت مو از روش‌هایی مانند بالیاژ و سامبره و آمبره و مخفی و طبیعی و... برخوردار است که در این مجموعه با بهترین متریال صورت می‌گیرد. پس از هایلایت کردن مو حتماً از موهای خود مراقبت کرده و از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، استفاده نمایید تا موی شما با هیچ آسیبی مواجه نگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه در تماس باشید.
آدرس: اقدسیه، کوچه پارک چهارم، پلاک 1
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۸۰۶۵۹۷ ۰۲۱-۲۶۱۱۶۹۷۷
 ۰۹۱۲۸۳۰۴۳۳۰

آیدی اینستاگرام: sindal-beautysalon