امروزه به‌دلیل افزایش مشغله‌های روزانه باید کارهای آشپزخانه به سریع‌ترین حالت ممکن انجام شوند. لوازم برقی کوچک بهترین راه برای ذخیره زمان، انرژی و افزایش کیفیت کارهای روزمره هستند. در این میان برندهای داخلی بسیاری در زمینه تولید انواع لوازم خانگی کوچک مانند آسیاب، مخلوط کن، آبمیوه گیری، پلوپز، سشوار، اتو و… هستند که از حیث کیفیت دست کمی از برندهای تولیدکننده خارجی ندارند. پارس خزر نامی آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی برقی کوچک است که اعتبار آن‌ سال‌هاست که در میان مردم به‌ اثبات رسیده است. 

آدرس فروشگاه پارس خزر در غرب تهران

انواع برندهای لوازم خانگی کوچک در ایران

 کالاهای خانگی کوچک با وجود سایز کوچک خود، کارهای بسیار بزرگی را انجام می‌دهند. آشپزی، شیرینی‌پزی و تنظیف خانه که جز کارهای خسته‌کننده هستند، با لوازم خانگی کوچک لذت‌بخش‌ می‌شوند. در این میان استفاده از لوازم خانگی ایرانی اعتماد و اطمینان را در مورد خدمات پس از فروش به مصرف‌کننده می‌دهند.
به ‌همین دلیل در صورت خرابی یا عدم کارکرد صحیح، فرد بتواند با ارائه گارانتی خدمات پس از فروش رایگان را دریافت کند. ایران برندهای بسیار متنوعی را در زمینه تولید لوازم‌ خانگی کوچک دارد که در ادامه به بخشی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

پارس خزر، بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی با کیفیت در غرب تهران

این برند که محصولات خود را مطابق با سلیقه ایرانی طراحی کرده است، لوازم خانگی کوچک متناسب با نیازهای افراد را تولید می‌کند‌ جالب است بدانید که کیفیت بالای این کالاها باعث شده که برخی از آن‌ها به خارج از کشور نیز صادر شوند. قیمت مناسب در کنار سهولت استفاده از این محصولات باعث شده که پارس خزر پس از سال‌ها همچنان به‌ عنوان بهترین تولید کننده کالاهای کوچک خانگی کار خود را ادامه دهد. چای‌ساز، بخاری برقی، پنکه، جارو عصایی و سشوار تنها بخشی از محصولات این برند معتبر ایرانی محسوب می‌شوند‌. فروشگاه لوازم خانگی پارس خزر غرب تهران، یکی از مراکز معتبر در زمینه توزیع کالاهای این برند است که با خرید از آن‌، خدمات پس از فروش ۱۰ ساله و ضمانت کالا را دریافت خواهید کرد. 

  • کنوود

محصولات این شرکت با تقلید از یک شرکت ژاپنی تولید و توزیع می‌شوند. کیفیت بالا و خوش ساخت بودن این کالاها باعث شده که در سال‌های اخیر فروش محصولات کنوود در فروشگاه‌ها افزایش داشته باشد. جالب است بدانید که اکثر دستگاه‌های این برند، دارای سیستم عیب‌یابی هوشمند هستند. اکثر افراد برند کنوود را با ماشین‌لباس‌شویی‌های متنوع آن می‌شناسند.  

  • میگل

یکی از ویژگی‌های مثبت برند میگل، طراحی‌ بسیار شکیل محصولات آن است. البته این موضوع در اینجا ختم نمی‌شود. کالاهای میگل دارای کیفیت بسیار بالا در زمینه کارکرد خود هستند. این برند اکثرا کالاهای آشپزی مانند زودپز، پلوپز و گوشت کوب برقی را در انواع مختلف، تولید می‌کند. 

بهترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران

اگر به دنبال کالاهای ایرانی با کیفیت برای آشپزخانه خود هستید، با کمی جستجو متوجه می‌شوید که برند پارس خزر یک برند متمایز است. دلیل این امر نیز استفاده از تکنولوژی روز دنیا در اکثر کالاهای آن است‌. محصولات پارس خزر با دانش و مهارت بهترین مهندس‌های ایرانی ساخته می‌شوند و روز به روز به تنوع آن‌ها افزوده می‌شود. این شرکت، بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی است که فعالیت خود را به ‌صورت سهامی عام ادامه می‌دهد.  پارس خزر محصولات خود را در قالب گرمایشی و سرمایشی، نظافت، پخت و پز و دیگر وسایل آشپزخانه روانه بازار می‌کند. 

ویژگی‌های لوازم برقی پارس خزر

با پیشرفت تکنولوژی سرعت کارهای خانه و آشپزخانه بسیار بیشتر شده است. همچنین این کارها به لطف وسایل برقی با کیفیت بیشتری انجام می‌شوند و باعث ذخیره انرژی افراد برای کارهای مهم‌تر روز می‌شوند. در میان برندهای مختلف محصولات پارس خزر، قیمت بسیار مناسبی دارند و بسیاری از افراد توانایی خرید آن‌ها را دارند. وسایل آشپزخانه پارس خزر معمولا به راحتی شستشو می‌شوند. عمر این کالاها بسیار بالاست؛ اما اگر زمانی به دلایل مختلف، کالای شما نیاز به تعمیر داشت، به‌دلیل مطرح بودن این برند، خرید لوازم یدکی آن به سهولت انجام میگیرد. جنس بدنه لوازم خانگی پارس خزر بسیار محکم است و مقاومت بسیاری در زمینه شکستن یا بدشکل شدن دارند. 

تاریخچه لوازم خانگی پارس خزر 

جالب است بدانید که شروع این برند با همکاری آن با شرکت توشیبا ژاپن در سال ۱۳۴۷، انجام شده است. پس از سال‌ها فعالیت مستمر با این شرکت، در سال ۱۳۶۱ پار‌س‌ خزر کار مستقل خود را با تولید لوازم برقی کوچک ادامه داد. لقب بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی، به این برند تخصص یافته است. یکی از محبوب‌ترین وسایل این برند پلوپز است که به سایر کشورها نیز صادر می‌شود. جالب است بدانید که این شرکت در سال ۱۳۶۱ محصولات خود را در 24 گروه و 233 محصول متفاوت روانه بازار کرد. اکثر این محصولات امروزه نیز تولید می‌شوند؛ اما با ظاهر پیشرفته‌تر و تکنولوژی به‌روزتر! 

خرید لوازم برقی در فروشگاه پارس خزر غرب تهران

به‌دلیل مطرح بودن این برند، بسیاری از شرکت‌ها اقدام به تولید محصولات غیراصل و با نام‌های بسیار مشابه در بازار می‌کنند. این محصولات علاوه‌بر اینکه با قیمت بالاتر به فروش می‌روند، کیفیت نمونه اصل را نداشته و ممکن است باعث ایجاد خسارت‌های مالی نیز شوند. خرید از مرکز خرید پارس خزر در غرب تهران، به عنوان نمایندگی این برند تجربه یک خرید امن را برای شما فراهم می‌کند. در این فروشگاه کلیه محصولات این برند قابل نمایش و خریدند. خرید محصولات برند پارس‌خزر، هزینه حمل و نقل و گمرک را ندارد و به‌ همین خاطر قیمت آن‌ها بسیار مناسب است.

تلفن فروشگاه پارس خزر در غرب تهران

سخن پایانی 

خرید از برندهای تولید کننده ایرانی، علاوه‌بر حمایت تولید ملی مزایای دیگری مانند قیمت کم‌تر و پشتیبانی پس از فروش را دارد. لوازم خانگی بسیاری از کارهای وقت‌گیر روزمره را در چند ثانیه به بهترین نحو انجام می‌دهند و باعث افزایش سرعت و کیفیت کارهای روزمره می‌شوند. بهتر است برای اطمینان از اصالت کالاها، خرید محصولات ایرانی را از نمایندگی‌های آن‌ها تهیه کنیم. پشتیبانی ۱۰ ساله و گارانتی ۲۵ ماهه از خدمات پس از فروشی است که با خرید از فروشگاه پارس خزر غرب تهران ، به آن‌ها دست پیدا می‌کنید. 
راه‌های ارتباطی
آدرس: چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی، طبقه زیر همکف، فروشگاه پارس خزر
شماره تماس:۰۲۱-۴۶۰۵۶۸۷۳
 ۰۹۱۲۴۰۳۹۶۹۰ ۰۹۱۲۲۲۶۹۲۱۰

آیدی اینستاگرام: Parskhazarmarket