کوکو شانل بیان داشته "زنی که رنگ موهایش را تغییر می‌دهد در شرف تغییر زندگی خود است". این اظهار نظر به‌ویژه در زمانی که سال جدید در شرف فرارسیدن بوده و افراد قصد دارند تا به پیشواز آن بروند، بسیار مهم است. در این زمان تغییر ظاهر مخصوصاً رنگ مو، فوق‌العاده خواهد بود. اگر احساس می‌کنید که مدل یا رنگ موی خود را تکرار کرده‌اید و می‌خواهید تغییری در موهای خود ایجاد کنید، می‌توانید از رنگ موی ترند 2024 استفاده نمایید.

رنگ ‌های مد در سال ۲۰۲۴ 

رنگ ‌های مد در سال ۲۰۲۴ 

•    رنگ موی مسی یک رنگ جذاب و مدرن است که به چهره شما جلوه‌ای زیبا و جذاب می‌بخشد. این رنگ می‌تواند به‌صورت تیره یا روشن انتخاب شده و سبب شادابی و ایجاد جلوه‌‌ زیباتر چهره گردد.
•    رنگ موی شکلاتی تیره یک انتخاب بسیار جذاب برای رنگ موی سال ۲۰۲۴ است. این رنگ همراه با هایلایت‌های روشن می‌تواند زیبایی موها را زیر نور خورشید بیشتر کرده و طبیعی‌تر به‌نظر برسد.
•    رنگ آبی یخی یک انتخاب جسورانه و جذاب برای رنگ موی سال ۲۰۲۴ است. این رنگ نه تنها جدید و منحصر‌به‌فرد بوده، بلکه به‌خوبی با پوست‌های مختلف سازگاری دارد و جلوه‌ زیبایی به موها می‌بخشد.
•    بلوند باتر کریم یک رنگ موی مدرن و زیبا است که در سال ۲۰۲۴ بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. انتخاب این رنگ به‌صورت تیره یا روشن امکان‌پذیر بوده و جذابیت بیشتری به ظاهر فرد می‌بخشد.
•    رنگ موی قهوه‌ای اسپرسویی نیز به‌عنوان یکی دیگر از جدیدترین رنگ موهای ترند ۲۰۲۴ به‌شمار می‌رود. این رنگ با زیبایی و جلوه‌ خاصی که دارد می‌تواند با هایلایت‌های اسپرسویی زیباتر به‌نظر برسد.

نکات مهم در انتخاب رنگ مو

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب رنگ مو، تناسب آن با رنگ پوست فرد است. بهتر است فرد در انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ پوست خود عمل کند. برای پوست‌های روشن، رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای تیره مناسب هستند. به‌عنوان مثال برای این پوست‌ها رنگ‌هایی مانند طلایی، سبز، صورتی و بژ بهترین انتخاب خواهند بود.
از دیگر نکاتی که در انتخاب رنگ مو باید مد نظر قرار داد، دوام و کیفیت رنگ مو است. برای این‌که رنگ مو به مدت طولانی قابل مشاهده باشد، بهتر است از رنگ‌های معتبر و با کیفیت استفاده کنید. انتخاب رنگ مویی با کیفیت بالا، به فرد کمک می‌کند تا مدت زمان طولانی‌تری از رنگ موی خود لذت ببرد. همچنین بهتر است قبل از انتخاب رنگ مو، به نوع مو و وضعیت آن توجه نمایید. اگر موهای خشک و آسیب‌دیده‌ای دارید، باید از رنگ مویی استفاده نمایید که باعث تحریک و شکستگی موها نمی‌شود.

مراقبت از مو پس از رنگ‌ کردن

پس از رنگ کردن موها، باید از شامپو و نرم‌کننده‌های مناسب استفاده کنید. این محصولات باید برای نوع موی شما مناسب باشند. برای موهای رنگ شده، از شامپوهایی با فرمولاسیون مناسب با این موها استفاده کنید. همچنین نرم‌کننده‌هایی با فرمولاسیون خاص برای موهای رنگ شده و آسیب دیده را انتخاب نمایید. این محصولات باعث حفظ رنگ مو و افزایش درخشندگی آن می‌شوند.
رنگ کردن مو می‌تواند به موها آسیب برساند و باعث خشکی و شکنندگی آن‌ها شود. برای جلوگیری از این مشکلات باید از روش‌های حفاظتی استفاده کنید. به‌عنوان مثال قبل از رنگ کردن مو، باید از محصولات مرطوب‌کننده مو استفاده نمایید تا موها از بهترین حالت رطوبتی برخوردار باشند. همچنین بعد از رنگ کردن مو، از دمای حرارتی بالای دستگاه‌های حرارتی مانند حرارت‌دهنده مو و اتو استفاده نکنید.

نکات مهم در انتخاب رنگ مو

سخن پایانی

در سال 2024، رنگ موی ترند برای زنان و مردان بسیار متنوع است. سالن زیبایی زمرد انواع رنگ موی ترند 2024 را ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند به‌راحتی رنگی هماهنگ با سبک و شخصیت خود را برگزینند. همچنین این سالن زیبایی با استفاده از مواد با کیفیت بالا، از بهترین خدمات در این زمینه برای مشتریان خود استفاده می‌کند. به خاطر داشته باشید که بهترین راه برای حفظ سلامت موهای رنگ شده، استفاده از محصولاتی با فرمولاسیون مناسب و حفظ رطوبت موهاست. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موها، بهتر است که از روش‌های حرارتی کمتر استفاده کرده و موهای خود را با محصولات حفاظتی پوشش دهید. شما می‌توانید جهت دریافت نوبت و مشاوره‌ از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید.
آدرس: پاسداران، گل نبی، خیابان ناطق نوری، بالاتر از تالار زمرد، نبش کوچه یاقوت، پلاک ۳۳، طبقه اول، واحد ۱
شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۸۷۹۵۲۰ ۰۲۱-۲۲۸۷۹۵۳۰

 ۰۹۳۳۴۳۴۳۳۹۸

    اینستاگرام: Beautysalon.zomorod